Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albertina71 schreef:En opbiechten bij je leidinggevende, als die er is. En dan samen kijken wat je hiermee moet.
Love_Rosie schreef:Albertina71 schreef:En opbiechten bij je leidinggevende, als die er is. En dan samen kijken wat je hiermee moet.
Dat sowieso. Ik heb nu even tijd wat meer te googlen (ipv in paniek te raken).
https://www.sikkom.nl/actueel/Mike-Ufke ... 38280.html
Hier gaat het dus om
Winged schreef:Het is fraude.
Als communicatieadviseur bij een gemeente krijg ik over dit bedrijf ook vaak klachten. Voor mij dus een goede herinnering om onze ondernemers op deze praktijken te wijzen. Heb jij nu niks aan, maar anderen kunnen wel weer alert zijn.
Albertina71 schreef:Hier legt de KvK uit wat je wel/niet moet doen bij acquisitiefraude: https://www.kvk.nl/veilig-zakendoen/tel ... tiefraude/
En hier de Fraudehelpdesk: https://www.fhdzakelijk.nl/fraud/ik-ont ... vertentie/
rien10 schreef:Niks aan de hand. Even aan de administratie doorgeven dat, als er een factuur komt, die niet ingeboekt en niet betaald moet worden.
Bovendien: eerste hit op Google: Als u iets koopt via internet, telefoon, op straat of aan de deur, heeft u 14 dagen bedenktijd. Tijdens deze bedenktijd kunt u de koop ongedaan maken. De verkoper moet u vertellen over de bedenktijd.
Dus even een brief sturen En een mail dat jullie er van af zien.