De ring deurbel van de buren

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vera96

Berichten: 2165
Geregistreerd: 15-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-24 21:34

De AVG geldt wel degelijk voor particulieren. :) Er geldt wel een uitzondering voor puur huishoudelijk gebruik maar dat is een vrij beperkte uitzondering (bv een adressenboekje)z

daantjuhhh

Berichten: 26873
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 21:16

Wintu schreef:
daantjuhhh schreef:

Exact.

Bankieren op de telefoon is mijn eigen keuze.

Nogmaals, ik zou er niks van zeggen maar mij gewoon niet op mijn gemak voelen.

Dan heb je een probleem in hedendaagse tijd. Want je wordt van alle kanten bekeken. Op de weg, in de winkels, waar niet eigenlijk...

Nee want dat voelt anoniemer.
Ik weet niet wie en waar en de degene die die beelden bekijkt kent mij niet.

Ik kom niet in pyjama broek op de openbare weg.
Het is niet dat elk moment dat ik mijn deur verlaat, wie er bij mij over de vloer komt. Die ziet niet hoeveel pakketjes ik krijg.
Dat is heel anders dan mijn eigen voordeur.

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Re: De ring deurbel van de buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-24 20:48

Ik heb zojuist de buren ontmoet, lieve mensen. We hebben uitgebreid staan kletsen en hebben afgesproken binnenkort bij elkaar op de thee te komen. Fijn! De videodeurbel is opgehangen met een reden. Dat kan ik me goed voorstellen. Ik vind het vooral fijn om kennis gemaakt te hebben, dat scheelt echt alles!

Veldbloem

Berichten: 501
Geregistreerd: 25-06-15
Woonplaats: Noord Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 23:31

Ha, wat een goed bericht, dan is er al een hoop opgelost! Ik ben wel heel blij met je topic, er is veel waardevolle en interessante informatie gedeeld. Erg leerzaam. :)

Yabloko

Berichten: 1423
Geregistreerd: 08-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-24 00:26

Veldbloem schreef:
Ha, wat een goed bericht, dan is er al een hoop opgelost! Ik ben wel heel blij met je topic, er is veel waardevolle en interessante informatie gedeeld. Erg leerzaam. :)


Vind ik ook hoor! Blij dat ik de vraag heb gesteld, heb op deze manier een veelvoud aan standpunten kunnen lezen en veel geleerd over privacy.