Moderators: Firelight, Muiz, NadjaNadja, Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly
Liselot schreef:Hello dames! Ik klets ook mee in het 2024 topic. Maak jaarlijks heel wat bruiloften mee en kan wellicht wat vragen beantwoorden
Gefeliciteerd voor alle net gevraagde dames, zo ontzettend leuk!!
Esmee: Wow, wat een toffe locatie en ik ben verliefd op je kleurenpalet!! Is een keer wat anders dan wat je nu heel vaak ziet
Gwen: Fantastische jurk! Kan je ook niet verschillende bruidsmodezaken aanschrijven of ze iets soortgelijks hebben? Verder ken ik ook een atelier in Markelo die jurken vanaf 0 naar wens maakt. Misschien is dat nog iets voor je?
Autumnn: Jeetje dat klinkt echt slecht hoor, denk dat je dat niet eens als locatie moet willen hebben als ik eerlijk ben. Een goed gevoel is alles! In welke regio ben je op zoek?
Amy: Als je op deze manier foto's wilt vergaren is het heel belangrijk dat je toestemming hebt van de fotograaf voor commercieel gebruik. Vaak moet je daar wel voor betalen, hou daar dus rekening mee.
M_aaike_ schreef:Ik kom mij ook maar eens melden in dit topic.
Vorige maand ben ik ten huwelijk gevraagd en ook wij zijn op dit moment op zoek naar een locatie in noord Holland.
Hebben al gekeken bij de watermolen in Hauwert en gaan komende week naar nieuw westert en het ruiterhuys. Zijn vooral op zoek naar een locatie die leuk betaalbaar is voor 50 daggasten. Voor zover een bruiloft überhaupt betaalbaar is
RianC schreef:M_aaike_ schreef:Ik kom mij ook maar eens melden in dit topic.
Vorige maand ben ik ten huwelijk gevraagd en ook wij zijn op dit moment op zoek naar een locatie in noord Holland.
Hebben al gekeken bij de watermolen in Hauwert en gaan komende week naar nieuw westert en het ruiterhuys. Zijn vooral op zoek naar een locatie die leuk betaalbaar is voor 50 daggasten. Voor zover een bruiloft überhaupt betaalbaar is
Valt binnen, maar ik was afgelopen zomer als fotograaf op de boerenplaats. Erg leuk! Klein en knus met boomgaard en glazen kas voor slecht weer.
M_aaike_ schreef:Ik val ook even binnen, maar misschien past Paviljoen Puur dan ook wel bij jullie of ietsje anders: Oranjerie Elswout, prijzen liggen dan vaak ook wel aan de dag/maand. succes!RianC schreef:
Valt binnen, maar ik was afgelopen zomer als fotograaf op de boerenplaats. Erg leuk! Klein en knus met boomgaard en glazen kas voor slecht weer.
Helemaal wat wij zoeken, maar helaas zijn zij gestopt.