Voor een post-apocalypse fotoshoot ergens in maart ben ik op zoek naar een afgelegen urban/industriële locatie, waar de sfeer hangt dat de wereld vergaan is en er nog maar een paar overlevenden zijn..
Ik heb al het een en ander opgezocht op Urbex-fotografie websites maar er lijken niet heel veel verlaten locaties in Nederland te zijn.. Logisch!
Wie weet is er iemand hier die een locatie weet waar een lege fabriek/gebouw staat waar vegetatie de overhand heeft genomen en het verlaten lijkt? Hoeft niet eens per se heel groot te zijn..
Voorkeur voor midden-Nederland, maar dat lijkt buiten Radio Kootwijk een uitdaging te zijn.
Er gaat uiteraard toestemming gevraagd worden voor de locatie.
Wat ik nu heb gevonden:
Groningen: https://raymsfotosite.nl/treinen/ (hele gave locatie maar wel dik 3u rijden.

Radio Kootwijk: super vet, maar wel wat beperkt qua foto's maken omdat het maar 1 gebouw is midden in het bos/heide.
Maastricht: Voormalige ENCI fabriek: 3u rijden.

Oostrum: Baksteen fabriek
In Duitsland en België is genoeg te vinden, maar Nederland lijkt erg moeilijk. Maar wellicht weet iemand een locatie die niet zo bekend is en bijvoorbeeld alleen in weekenden uitgestorven lijkt?