Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
speurneusc schreef:hoe staat ie nu in de track en trace, ik ben nl op de 16e 2 pakjes kwijt geraakt, volgens dhl omdat er iets was met label, en het duurde ff maar 1,5 wk geleden kwam pakje 1 ineens weer in beeld, dat ie wachtte op data, pakje 2 was volgens onderzoek echt zoek, maar ineens kreeg die ook wacht op data, ondertussen zou pakje 1 weer retour naar mij komen en tot mijn verbazing werd ie toch bij klant afgeleverd, zo ook de week erna met pakje nr 2.
blijven bellen en dhl pagina track en trace checken, miss komt het toch nog
Junior2019 schreef:speurneusc schreef:hoe staat ie nu in de track en trace, ik ben nl op de 16e 2 pakjes kwijt geraakt, volgens dhl omdat er iets was met label, en het duurde ff maar 1,5 wk geleden kwam pakje 1 ineens weer in beeld, dat ie wachtte op data, pakje 2 was volgens onderzoek echt zoek, maar ineens kreeg die ook wacht op data, ondertussen zou pakje 1 weer retour naar mij komen en tot mijn verbazing werd ie toch bij klant afgeleverd, zo ook de week erna met pakje nr 2.
blijven bellen en dhl pagina track en trace checken, miss komt het toch nog
Track en tracé controleer ik elke x
jetm schreef:Bij mij ook een pakketje zoekgeraakt bij DHL is als sinds 22 december aan het heen en weren tussen 2 sorteerdepots en schijnt niet onderschept te kunnen worden. De verzender (ook webwinkel) had onderzoek gestart en heeft het pakket vorige week opnieuw naar mij verstuurd (op hun kosten) en die zending is wel aangekomen.