Met wanten en merino wollen liners eronder krijg ik nog steeds ijskoude vingers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaikemuis schreef:Ja, van Bertschat. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Ook verwarmde sokken trouwens.
maaikemuis schreef:Ja, van Bertschat. Kost wat, maar dan heb je ook wat! Ook verwarmde sokken trouwens.
Lys_PPA schreef:Ik zie dat je zoekt voor fietshandschoenen en ik heb verwarmde paardrijhandschoenen dus kan je daar niet mee helpen. Maar vind het wel fijn om te lezen dat de handschoenen die jullie bespreken ook niet echt heet worden. Dat doen mijn handschoenen namelijk ook niet en dat vond ik wel een kleine teleurstelling. Maargoed, heb gisteren en eergisteren heerlijk paardgereden zonder witte raynaud vingers dus ze doen wel wat ze moeten doen. Het mocht van mij alleen iets warmer nog
Nadeel is dat de batterij om de pols zit dus ze passen niet mooi onder de jas, tenzij je ze eerst aantrekt en dan de jas aan, maar dan kun je niet handig opzadelen en je trekt ze niet ff snel uit.
Nickeltje schreef:Lys_PPA schreef:Ik zie dat je zoekt voor fietshandschoenen en ik heb verwarmde paardrijhandschoenen dus kan je daar niet mee helpen. Maar vind het wel fijn om te lezen dat de handschoenen die jullie bespreken ook niet echt heet worden. Dat doen mijn handschoenen namelijk ook niet en dat vond ik wel een kleine teleurstelling. Maargoed, heb gisteren en eergisteren heerlijk paardgereden zonder witte raynaud vingers dus ze doen wel wat ze moeten doen. Het mocht van mij alleen iets warmer nog
Nadeel is dat de batterij om de pols zit dus ze passen niet mooi onder de jas, tenzij je ze eerst aantrekt en dan de jas aan, maar dan kun je niet handig opzadelen en je trekt ze niet ff snel uit.
Misschien ga ik offtopic, dan sorry.
Maar welke heb jij dan?