Bookish Adventskalender: 2024

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 11:34

Wat mag er niet in jouw adventskalender zitten?
Ik heb niks met prullaria dingen (heb ik al meer dan genoeg van :+ ). Ik ben zowel een koffie als thee leut, maar niet zo gek op zwarte thee. Verder heb ik een hele grote afkeer van ananas!
Qua boeken: romcoms, oorlog/politiek (en dan vooral non-fictie) en chickflicks maak je mij niet blij mee.

Wat er vooral wel in de kalender mag zitten...
Ik ben al wat rond aan het pluizen geweest en zoveel handige dingen tegen gekomen. Zo'n duim boek houd ding (naam kwijt) lijkt mij super handig, maar ook een to be read... mandje is iets wat ik leuk vind. Of te wel... handige/praktische dingen omtrent boeken :).

Verder zou ik iets persoonlijks ook goed kunnen waarderen. Dat kan van alles zijn... je favoriete thee, snack, boek enz.

Naomi_Jortje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 14:53

Na de carnavalsdrukte en (opnieuw...) de griep, eindelijk tijd om te antwoorden :)

Wat mag er echt niet in jouw advent kalender zitten?
Ik heb niks met merchandise :o En ik lust vrijwel geen snoep, alleen haribobeertjes en pure chocola :+ (met hazelnoten/praliné/pepernoten, maar extra puur vind ik dan weer niet lekker). En mijn vriend eet alles qua snoep, dus wat snoep in het pakket is geen probleem ;)
Inmiddels is denk ik wel duidelijk dat ik het liefste op m'n e-reader lees, dus ook accessoires voor 'echte' boeken zal hier niet zoveel mee gedaan worden. Een boekenlegger is bijvoorbeeld prima, maar 5 is overbodig want dan komen ze ergens in een la te liggen om er vervolgens nooit meer uit te komen en dat zou ik zonde vinden. We hebben hier in een mand waar 7 fleecedekens in liggen en ik denk dat m'n vriend me vermoordt als er nog een bijkomt, dus dat ook liever niet ;)
Wellicht wat uitgebreid beantwoord, maar ik ben verder niet zo actief op bokt dus door in m'n berichten te speuren word je anders niet veel wijzer.

Wat mag er zeker wel in jouw advent kalender zitten?
Ik kan (geur)kaarsen, fotolijstjes, waxinelichthouders etc wel erg waarderen. Onze decoratie is op dit moment zwart/goud (soms met glitters :D). En ik lees ook vaak in bad, dus iets voor in bad mag ook altijd.
Ik zei al dat ik vrijwel geen snoep lust, maar hartig vind ik wel lekker (chips, nootjes, zoutjes, kaas, worst etc). Verder drink ik wel thee (veel verse muntthee, maar ook smaken als Minty Morocco vind ik lekker. Ook ergens in de la nog van die thee eien liggen, maar nog nooit verse thee gekocht :')) En we hebben een lieve kat die ook van alles leuk vindt. En iets persoonlijks is ook erg leuk!

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 16:40

Vraagje: Kunnen we afspreken dat alleen Marjo of Ynske de vragen stellen?
Ik zoek eigenlijk alleen op die namen om te kijken of er vragen gesteld zijn (omdat ik minder actief ben op bokt tegenwoordig), zodat ik alles makkelijk kan beantwoorden echter als iedereen vragen stel, raak ik het overzicht kwijt en ben ik bang dat ik bepaalde vragen niet beantwoord omdat ik ze niet zie :o

Dat gezegd hebbende, volgens mij zijn dit de enige vragen die nu gesteld zijn?
Op favoriete jeugdboek na
Citaat:
Wat mag er echt niet in jouw advent kalender zitten?

Ik wil niet ondankbaar over komen, maar ik hou niet van prullaria en de meeste merchandise is ook niet aan mij besteed :o
Van die Action of Xenos life, love, laugh stijlachtige dingen is ook echt niet aan mij besteed, net als koffie of zaken met citrus smaken(al was mijn man tijdens zijn verkoudheid heel erg blij met de citrus achtige smaken thee die ik heb gekregen :)) ) of drop...
Ik heb een nogal specifieke smaak, maar Ynske kan daar heel erg goed bij helpen :+
Citaat:
Wat mag er zeker wel in jouw advent kalender zitten?

Goede vraag :j
Boeken :D :)) :') _O-
Naast lezen ben ik een liefhebber van tekenen, kleuren etc (al heb ik hier vaak weinig tijd voor, ik hoop dat dit dit jaar veranderd nu ik minder uren ga werken :j ).
Ik heb vorig jaar een prachtig kleurboek aan Laura gegeven die ik ook aan mijzelf heb gegeven, dat soort merchandise/kleurboeken vind ik dan wel weer heel leuk :j
Ik hou enorm van bling, frontriemen voor Gil (al rij ik tegenwoordig niet meer, dus ergens zou dat zonde zijn) maar ik spaar bijvoorbeeld ook Swarovski sieraden (Ik snap dat dit niet gegeven wordt in de kalender trouwens, dan ben je wel zo'n beetje door je budget heen, maar als indicatie voor wat ik mooi of leuk vind) Ik hou eigenlijk van alle sieraden, alleen heb ik wel een nikkelallergie. Ik heb trouwens een dusdanige nikkelallergie dat ik ook nikkel in voedsel, of voedsel uit blik, moeilijk kan verdragen.
Ik hou enorm van Lush :))
Maar ook daarbij geld, ik ben geen liefhebber van citrusachtige geuren :+
Parfum vind ik ook geweldig :j Maar ook daarbij geen citrusgeuren :')
Ik vind make-up ook erg leuk, vooral tijdens carnaval etc, dan kan ik echt creatief zijn met mijn make-up, vind ik heel erg leuk :j
Sowieso creatief zijn ben ik echt een liefhebber van, al vind ik diamondpaint dan weer niks.
Verven op nummer lijkt mij dan wel weer grappig.

Ik ben nu meer aan het opsommen wat ik leuk vind dan wat echt in mijn kalender moet zitten.
Ik laat dat toch graag aan mijn AKM over :j
Ik kan alleen benoemen wat ik echt leuk vind :)

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10426
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-24 16:46

Klopt we hebben tijd genoeg om niet 2x per week een vraag er in te gooien maar daar meer tijd voor te nemen :j

Als je specifieke vragen hebt die je zou willen stellen stuur een van ons gerust een berichtje dan nemen we ze mee :j

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10426
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 09:42

Vraag van vandaag

Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 10:41

Ja! Absoluut. Ik ben sowieso fan van 'hergebruik'. Veel van mijn boeken komen van de kringloop, buurtbiebjes en Vinted.
Vroeger wilde ik alles nieuw en bewaarde ik ook alles in de kast, maar ik vind het tegenwoordig zonde van mijn ruimte en zonde van mijn geld. Dus ik bewaar enkel de boeken die echt indruk hebben gemaakt of waarvan ik denk dat ik ze later nog eens wil lezen.

Dus voor mij is het prima als het tweedehands (in welke vorm dan ook) is. Zolang het niet kapot (losse bladen vind ik vervelend) of vies/stinkend is (zoals echt doordrongen van nicotinegeur).


Ik vind het sowieso leuk om iets te krijgen in mijn kalender, wat mijn maker een goed/indrukwekkend/mooi/etc. boek vindt.

ryukapple

Berichten: 1777
Geregistreerd: 06-11-12
Woonplaats: Raalte

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:07

Ja hier is dat ook geen enkel probleem
Leuk zelfs. Ik bewaar ook maar weinig boeken en geef nog wel eens een boek weg.
Vind het ergens zonde als ze alleen maar in de kast staan mooi te wezen.

MarloesHJ

Berichten: 2466
Geregistreerd: 05-01-14
Woonplaats: Zuid-Limburg

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 11:52

Ik sta daar op zich wel voor open, mits het boek netjes in en niet stinkt ofzo want daar kan ik niet tegen.
Zelf alleen weinig boeken dus de kans dat ik een boek doorgeef is klein, ze mogen de kast in als ik ze wil bewaren en anders gaan ze tweedehands weg via Vinted bij mij.

Naomi_Jortje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Budel-Schoot

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 12:05

Ik vind het ook prima! Sowieso vind ik tweedehands geen probleem, zolang het boek niet kapot is.
Maar ik lees zelf alles op m'n e-reader, dus heb vrijwel geen boeken thuis. Zelf doorgeven gaat dus lastiger worden ;)

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 12:21

Als een boek er nog goed uit ziet sta ik daar best voor open! Ik heb zelf diverse gelezen boeken die er echt nog als nieuw uitzien, omdat ik nogal zuinig op mijn boeken ben. Als ik een boek in zo'n staat zou krijgen zou ik daar echt geen probleem mee hebben, of als het er naar zijn leeftijd uit ziet maar verder in goede staat.
Maar een boek dat naar de rook stinkt oid of een nogal beduimeld boek daar maak je mij niet blij mee. Ik houd ook absoluut niet van boeken met aantekeningen (een eventuele ex libris daargelaten).

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10426
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 12:38

Dorus schreef:
Als een boek er nog goed uit ziet sta ik daar best voor open! Ik heb zelf diverse gelezen boeken die er echt nog als nieuw uitzien, omdat ik nogal zuinig op mijn boeken ben. Als ik een boek in zo'n staat zou krijgen zou ik daar echt geen probleem mee hebben, of als het er naar zijn leeftijd uit ziet maar verder in goede staat.
Maar een boek dat naar de rook stinkt oid of een nogal beduimeld boek daar maak je mij niet blij mee. Ik houd ook absoluut niet van boeken met aantekeningen (een eventuele ex libris daargelaten).


Scheel weer :') wij roken beiden niet dus boeken hier vandaan zullen in ieder geval niet naar Rook ruiken :=

Lolacabana

Berichten: 3357
Geregistreerd: 05-08-09
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 14:29

Sorry voor mijn tijdelijke stilte. Ik heb bokt een poosje vermeden door al dat gedoe. Zal vanaf nu weer actief zijn :D

Citaat:
Wat mag er niet in jouw adventskalender zitten?

Ik hou niet echt van vlees (dus met een droge worst maak je mij echt niet blij), champignons/paddenstoelen in het algemeen en van dingen met zo’n nep vanille geur. Verder maak je mij ook niet blij met zooi voor in huis, daar heb ik al genoeg van en wil er vanaf.
Verder geen e-books en het liefste geen Nederlandse boeken (of het moet een Nederlandse schrijver zijn).

Citaat:
Wat mag er zeker wel in jouw advent kalender zitten?

Alles wat met fantasy te maken heeft :D
Spullen voor mijn travel notebook (ik ben echt fan van de travelers company). Ik hou van tekenen en een beetje creatief bezig zijn. Lego vind ik ook altijd erg leuk. Vorig jaar heb ik een kleurboek voor volwassenen van ACOTAR gekregen en dat vind ik echt heel erg leuk, heerlijk om even mee te ontspannen en gewoon te kleuren! Sieraden gebaseerd op fantasy vind ik ook echt heel erg leuk. Net als stickers met een fantasy/boeken/reizen thema.

Citaat:
Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?

Ja, leuk! Al helemaal als er dan ook bij staat wat de ander van het boek vond & al helemaal als het geannoteerd is :D
Als er vlekken/viezigheid in zit of het stinkt liever niet.

M_D_H
Berichten: 17478
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 15:19

ynskek schreef:
Vraag van vandaag

Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?

Liever niet, :') Ik heb een lichtelijke smetvrees, ik krijg gewoon niet uit mijn hoofd dat het van iemand is geweest en er god weet wat mee gebeurd is :') _O-

Dit carnavalsseizoen hebben een vriendin en ik namens het bestuur de loterijen weet een nieuw leven in geblazen en zijn wij ook de kringloop in geweest...
Sommige dingen zijn echt wel netjes, andere dingen ronduit goor, elke keer als ik er vandaan kwam dan moest ik direct douchen want ik heb het gevoel dat er allemaal ongedierte loopt (laten we vooropstellen. Dit ligt niet aan de winkel, dit ligt écht aan mij) en de prijzen die niet opgehaald zijn, zijn uit nood bij mij terecht gekomen (tot een ander bestuurslid ze ophaalt. Wat helaas nog niet hard gebeurd) ik heb nu dus ook het gevoel dat mijn huis onder de ongedierte zit :')
De prijzen liggen in een afgebakend stuk van mijn huis, ver weg van de spullen die van mij zijn.

Oke, schrap het woord lichtelijk, ik spoor niet en heb een vorm van smetvrees :+
Sorry AKM, ik ben lastig, echt sorry!

Edit: Ik kan mij wel vinden in wat Marjo zegt: Ik ben wel geïnteresseerd in een boek waar mijn AKM heel erg over te spreken was. Zolang het wel een beetje aansluit bij mijn wensen ;o
Laatst bijgewerkt door M_D_H op 28-02-24 15:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-24 15:21

ynskek schreef:
Vraag van vandaag

Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?


Ligt heel erg aan de staat. Ik heb inmiddels meerdere tweedehands boeken en merk dat ik ze om een of andere reden toch liever niet oppak. Ik grijp toch steeds naar een nieuw boek :')

Maar ik vind het wel heel leuk om een boek te ontvangen waar de gever juist heel enthousiast over was :D

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 16:49

Ja hoor, tweedehands mag. Inderdaad als het maar netjes is, gele bladzijdes vol vlekken hoef ik ook niet.

Wat mag er niet ontbreken in het pakket vergat ik nog: het favoriete boek van Cyn :D dat vind ik altijd leuk :D nou ja niet altijd van Cyn, maar dit jaar toevallig wel haha

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14471
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-24 17:29

ynskek schreef:
Vraag van vandaag

Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?


Ja zeker! Ben heel benieuwd naar wat Marjo gelezen heeft/gaat lezen dit jaar en of daar nog leuke aanraders uit komen. Onze smaak komt grotendeels overheen dus ik weet zeker dat er een boek uit haar collectie moet zijn (of zelfs meerderen) die haar emotioneel heeft geraakt of ze zo fantastisch vond, die mij ook goed zou bevallen. Geeft een extra persoonlijke touch vind ik, de motivatie er dan bij waarom ze zo genoten heeft van het desbetreffende boek. :j
Met tweedehandse boeken heb ik ook geen moeite, zolang het maar in nette staat is. Boekenkraam of Books2Door ook prima. Hardbacks zijn wel wat makkelijker netjes te houden dan paperbacks natuurlijk, maar ik vind ook wel eens splinternieuwe paperbacks voor een prikkie bij een tweedehands winkel. Je hebt wel eens mazzel af en toe :j .

Sommige boeken kan ik erg goed vinden maar ik herlees echt niet alles wat in de kast staat. Heb nog zoveel te lezen tenslotte. En ik ga goed met mijn boeken om dus alles ziet er nog goed uit. Dus wie weet... als ik iets vind aansluiten bij Rianne, dat er iets daarvan in haar pakket terechtkomen. :D
Moet ook nog eens bekennen dat ik van sommige boeken in mijn collectie later nog een andere editie heb gekocht die ik dan qua uiterlijk mooier vind bvb.. of een special edition :') . En dan hoef ik ook niet van alles dubbel te hebben. Daarvan doe ik dus ook nog wel eens wat weg.

Sirius_ schreef:
Wat mag er niet ontbreken in het pakket vergat ik nog: het favoriete boek van Cyn :D dat vind ik altijd leuk :D nou ja niet altijd van Cyn, maar dit jaar toevallig wel haha


Oeh dat vind ik wel een hele leuke 'opdracht' :D dat gaat goedkomen! Heb ik nog heel wat maandjes te gaan om boeken te lezen en te beslissen wat mijn favoriet van dit jaar gaat worden.

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 09:02

Zodra mijn verhuizing klaar is en alles aan kant is zal ik hier ook even reageren op de vragen!

sanne1992
Berichten: 2036
Geregistreerd: 04-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-24 20:51

ynskek schreef:
Vraag van vandaag

Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?


Jazeker, als de maker vind dat het boek goed in mijn straatje past of zelf het een must read vind met een bijzondere/speciale gedachte oid dan alleen maar mooi!

Heb geen probleem met 2e hands. Mits wel in nette staat en geen nicotine lucht oid.

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 15:23

Ik zit nog eens op Books2Door te kijken, en moet me echt enorm inhouden :')
De hele Four Horseman serie van Laura Thalassa staat daar ook op: https://www.books2door.com/products/the ... -paperback
Die staat nog wel hoog op mijn verlanglijstje :')

En nog meer series die echt super goedkoop zijn :')

Must. Resist. To. Buy. :')

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 17:53

Marjo schreef:
Ik zit nog eens op Books2Door te kijken, en moet me echt enorm inhouden :')
De hele Four Horseman serie van Laura Thalassa staat daar ook op: https://www.books2door.com/products/the ... -paperback
Die staat nog wel hoog op mijn verlanglijstje :')

En nog meer series die echt super goedkoop zijn :')

Must. Resist. To. Buy. :')

Velaris ligt een beetje uit de richting, anders had je mee kunnen doen met de polder groepsbuy :') :))

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 18:33

Sirius_ schreef:
Marjo schreef:
Ik zit nog eens op Books2Door te kijken, en moet me echt enorm inhouden :')
De hele Four Horseman serie van Laura Thalassa staat daar ook op: https://www.books2door.com/products/the ... -paperback
Die staat nog wel hoog op mijn verlanglijstje :')

En nog meer series die echt super goedkoop zijn :')

Must. Resist. To. Buy. :')

Velaris ligt een beetje uit de richting, anders had je mee kunnen doen met de polder groepsbuy :') :))


Hahaha, ik woon niet super in de buurt maar een vriendin wel dus wellicht dat we wat kunnen regelen.

Alleen deze maand niet meer :')

Buffelduke
Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 22:16

Zo, de oplader van de laptop weergevonden tussen de verhuisspullen dus ik kan weer antwoord geven *\o/*

Wat mag er echt niet in jouw advent kalender zitten? Wat mag er wel in jouw kalender zitten?
Ik heb weinig met merchandise voor boekenseries. Dat hoeft van mij niet. Ik heb liever een lekkere geurkaars (ik hou van aardse/bos geuren zoals Frasier Fir van woodwick. Hoeft niet dit merk te zijn maar dan heb je en voorbeeld qua geur). Ik heb wel een hekel aan alles met de geur vanille. Vanille vind ik heel lekker zolang ik het op kan eten, niet als geurtje. Ook iets voor in huis qua aankleding vind ik altijd leuk. Of spelletjes, bakspulletjes, (lege) receptenboekjes, puzzelboekjes. Een boekenlegger mag maar die heb ik al wel heel veel gekregen tijdens de vorige editie dus ik kan nog lang vooruit. Planten vind ik ook leuk. Of iets wat daarmee te maken heeft.

Sta je open voor boeken uit eigen collectie van de maker van je kalender?
Jazeker! Ik heb niks tegen op boeken uit de kast van mijn maker. Sowieso heb ik geen problemen met tweedehands boeken. Ook niet tegen tweedehands spullen. Wij kopen zelf ook veel tweedehands en zijn blij het een nieuw leven te kunnen geven. Zolang ze niet naar rook stinken vind ik het best. Ook als de boeken wat verkleurd zijn oid vind ik helemaal niet erg. Het gaat mij niet zozeer om de buitenkant maar om de inhoud. En als een boek vaak gelezen is zal het vast betekenen dat het een mooi boek is :j

Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-24 15:29

Ik zou nog even een lijstje maken met websites :D
Voel je vrij om deze lijst aan te vullen met tips :j

Citaat:
Boeken(web)shops
Erachter staat uit welk land het komt. Houdt rekening met douanekosten wanneer je o.a. uit de UK besteld.
  • Bol.com, NL
  • Amazon, INT (.nl, .com, .de etc hebben allemaal wisselend aanbod)
  • Boekenkraam, NL
  • Books2Door, UK (enkel Engelstalig)
  • Waterstones, UK (enkel Engelstalig)

Webshops voor speciale/limited editions
  • Illumicrate, UK
  • Fairyloot, UK
  • Owlcrate, USA
  • Waterstones, UK
  • Broken Binding, UK
  • Amazon, INT

Tweedehands
  • Kringloopwinkels, NL
  • Marktplaats, NL
  • Vinted, INT
  • Facebookgroepen, INT

Bookish goodies & merch
  • BookishGoods, NL
  • Etsy, INT
  • Vinted, INT
  • AliExpress
  • Temu
Tip voor het zoeken; gebruik trefwoorden zoals Fairyloot,
Illumicrate of Owlcrate etc. Deze websites bieden boxen aan met goodies waarvan vaak veel doorverkocht wordt. Zeker op Vinted is hier veel van te vinden.

ynskek
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 10426
Geregistreerd: 11-05-13
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-24 10:34

Vraag van vandaag

In welk boek/ welke fictie wereld zou jij willen leven?

Dorus

Berichten: 13209
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Bookish Adventskalender: 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 09:34

Geen denk ik :o
De fictie werelden die mij het meeste trekken zijn zo disfunctioneel dat ik daar niet graag zelf in zou willen leven. Doe mij maar gewoon de hedendaagse wereld. Niet dat die nou zo geweldig is met alle spanningen die momenteel heersen :+