Spinnen in de gootsteen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moonsparkle
Berichten: 21718
Geregistreerd: 21-03-05

Spinnen in de gootsteen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 10:23

Hebben jullie daar ook last van :') ? Eens in de zoveel tijd zit er weer een dikke grote spin in de gootsteen in de keuken, soms zelfs twee tegelijk. Ik ben hartstikke bang voor spinnen, opeens kreeg ik de gekke gedachte of er ook weleens een in de waterkoker zou kruipen , die staat er vlak naast, nu check ik dus steeds de waterkoker voor ik thee zet.

Ik schrik me steeds een hoedje van die spinnen en ik wacht op mijn man om deze weg te halen want ik durf echt niet, hoe doen mensen dat die alleen zijn?

Roodvos

Berichten: 6664
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Op een bult SiO2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 10:28

Ik heb een kat die spinnen vangt en eet.
En graag in de gootsteen zit +:)+

En anders stofzuiger of de kraan aan zetten.
Of een vluchtroute maken met een snijplank ofzo en dan een poosje weg gaan O:) .

@waterkoker: zit er geen zeefje voor/in? Dan kan daar toch helemaal geen spin in komen. Oppervlak is ook te glad en vorm werkt ook niet mee.
Laatst bijgewerkt door Roodvos op 24-12-23 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 10:28

Warme kraan open zetten dan spoelen ze weg en ze kunnen niet tegen dat hete water.
Hier is er daarna geen meer tzrug geweest. (ze kruipen dus niet via de afvoer terug wil ik zeggen).

Ik denk zelfs dat ze de gootsteen niet makkelijk uit komen als die glad is, hier toch niet althans, ze proberen het wel zodra je de kraan open zet, maar het lukt ze niet.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Spinnen in de gootsteen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 10:30

New fear unlocked ;(

Muronia