Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 00:17

Na een pittig jaar waarin er bij mij (behandelbare) hersenkanker is gevonden (misschien iets voor een ander topic, als ik er ooit aan toe ben), heb ik besloten voor de kleine dingen in het leven te gaan die mij plezier geven, zelfs als andere mensen dat een beetje raar en/of kinderachtig vinden :Y) Natuurlijk zou ik ook graag de grote dingen zoals mijn bedrijf willen doen (voor de mensen die erop wachten en heel graag hun paard willen laten onderzoeken), maar mijn gezondheid laat dat nog niet toe helaas. Dus ik moet het op dit moment van de kleine dingetjes hebben :o

Zo ben ik nu zwaar beïnvloed door de huidige Hema Kerstreclame (en mijn jeugd!), en hoewel wij al een Takkie kerstknuffel hebben gekocht, hebben we hier ondanks meerdere pogingen geen Siepie kerstknuffel kunnen bemachtigen. Deze is nu helaas overal in Nederland uitverkocht. De knuffel is in verschillende vestigingen in België mogelijk nog wel op voorraad, dus ik vroeg mij af: zijn er Belgische bokkers die in de buurt van een winkel wonen en het zien zitten om deze knuffel te kopen en op te sturen?

https://www.hema.com/nl-be/kind/speelgo ... 11103.html

De voorraad op de website klopt niet altijd, hier is al een aantal keer iemand ergens naartoe gereden waarbij uiteindelijk alles uitverkocht was. Dus misschien helpt het om van tevoren de winkel te bellen, ik zou het heel naar vinden als iemand voor niks voor mij naar een winkel toe zou gaan.

Ik betaal natuurlijk de aankoop- en verzendkosten, en vind het ook helemaal oké om wat extra te geven voor de moeite. Als dit topic niet mag, hoor ik het graag van de mondjes!

Edit: zie nu nog een soortgelijk topic |o ben niet op mijn scherpst op dit tijdstip zegmaar :Z
Laatst bijgewerkt door __Maartje op 23-12-23 00:29, in het totaal 2 keer bewerkt

ievie

Berichten: 2212
Geregistreerd: 17-03-11
Woonplaats: het Laaaaaaaand van Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 00:27


__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 22:23

Ha, ik denk dat jij net aan het posten was toen ik mijn edit maakte :D danku, ik ga mij daar melden!

Lukasje
Berichten: 11293
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 22:35

Hey Maartje,
Ik ben uit het belgische noord-limburg . In mijn dorp is er een Hema. Ik wil daar gerust voor jou gaan kijken maar gezien de feestdagen kan dat ten vroegste volgende week dinsdag.

__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-23 23:14

Dat zou heel fijn zijn Lukasje! Dinsdag is helemaal oké hoor. Is hij op voorraad volgens de website? Zou het vervelend vinden als je voor niks ernaartoe gaat.

Lukasje
Berichten: 11293
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 23:24

Weer wat nieuws geleerd, ik wist niet dat je de voorraad kon checken. En nee, blijkbaar niet op voorraad :( . Als ik het zo bekijk, is hij ook in Belgie nog amper te krijgen. Ik zal dinsdag met de winkel hier contact opnemen!

(Kleine Siepie is er nog wel in beperkte voorraad.)

xAnthea

Berichten: 4434
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 00:02

Ik zie dat hij in de winkel bij mij in de buurt nog beperkt in voorraad is... Ik kan alleen pas ten vroegste op donderdag daar langs... Als hij op de website dan nog steeds voorradig is (en je bent nog zoekende), dan wil ik zeker voor je wel even langs gaan!

Edit: ik zie dat ie morgen open is. Als ik nog tijd vind, ga ik dan even langs :)
Laatst bijgewerkt door xAnthea op 24-12-23 00:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 00:04

Helaas in Limburg idd niet meer.
Maar in Wallonië wel nog blijkbaar en in Ieper ook nog ruim op voorraad.
Misschien dat er ook bokkers zijn van die regio?

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33817
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 00:32

xAnthea schreef:
Ik zie dat hij in de winkel bij mij in de buurt nog beperkt in voorraad is... Ik kan alleen pas ten vroegste op donderdag daar langs... Als hij op de website dan nog steeds voorradig is (en je bent nog zoekende), dan wil ik zeker voor je wel even langs gaan!

Edit: ik zie dat ie morgen open is. Als ik nog tijd vind, ga ik dan even langs :)

Bij HEMA is beperkt 0-2 stuks. Dus dat kan net zo goed op zijn helaas.

Rocco_Love12

Berichten: 545
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: In het veen

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 00:37

Je kan ook filialen rond bellen. Dat heb ik ook gedaan voor de Takkie en Siepie kerstballen zonder positief resultaat :+

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 00:38

Hier kom ik buiten de vakanties meerdere keren per week in Ieper, wil gerust nakijken, normaal is hij daar ruim op voorraad, maar nu dus wel 2 weken vakantie eerst.

Cemlys

Berichten: 14958
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 05:46

Ik kom komende week in de buurt van Ieper, als het schema het toelaat wil ik wel kijken. Waar moet Siepie heen mocht die nog op voorraad zijn?

__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-23 21:48

Zo wat veel reacties zeg! Ik ga proberen iedereen te beantwoorden.

@Lukasje: heel erg bedankt voor de moeite! Er staat echt een stormloop op.

xAnthea: dat zou heel lief zijn, dankjewel! Inderdaad is beperkte voorraad wat @MarlindeRooz zegt, we zijn zelf al langs wat winkels gecrosst met beperkte voorraad en die waren uitverkocht :+

@Art_Ificious: het is echt erg, sommige mensen halen ze ook uit België om in Nederland voor het viervoudige te verkopen.

@Rocco_Love12: Oeh ja de kerstballen zijn ook super leuk! Daar mis ik ook nog de Siepie van :Y) Het rondbellen hebben wij inderdaad ook gedaan na een aantal keer bot vangen :+

@tengeltje11/Cemlys: dat zou heel fijn zijn! Ik heb geen haast. Ik zit in de omgeving van Zwolle!

Iedereen hele fijne feestdagen!

Maaike_Ma
Berichten: 1254
Geregistreerd: 26-05-09
Woonplaats: didam

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-23 22:03

Is die online niet te bestellen?

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 01:56

Maaike_Ma schreef:
Is die online niet te bestellen?


Nee, volgens mij overal uitverkocht.

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 02:12

Zijn er dan echt mensen die het viervoud van de gewone prijs betalen? 8)7

Ik hoop dat je er via een bokker nog aan geraakt. :)

Kaatastrof

Berichten: 6263
Geregistreerd: 04-09-11
Woonplaats: Pajottenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-23 09:57

Cemlys schreef:
Ik kom komende week in de buurt van Ieper, als het schema het toelaat wil ik wel kijken. Waar moet Siepie heen mocht die nog op voorraad zijn?

Bij Ieper staat de voorraad nog in groen dus gok dat dat de beste kans zal zijn.

Helaas zijn ze bij locale winkels hier bij mij ook niet meer in voorraad :n

__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 00:57

Online zijn ze inderdaad al een tijd uitverkocht!

@Art_Ificious: ja die zijn er! En een boel mensen worden ook nog eens opgelicht, super sneu...

@Kaatastrof: Ieper lijkt inderdaad één van de beste kansen te zijn! Bedankt voor het checken :)

Hopelijk heeft iedereen een fijne Kerst (gehad)!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 01:31

Hey Maartje, ik heb helaas geen Siepie knuffel voor je, maar ik heb vanavond wel de Siepie-met-kerstmuts mok gekregen voor kerst. Van mijn schoonmoeder. :') Wellicht vind je die leuk, want hij gaat hier helemaal achterin de kast belanden...

(ik had hem al bijna aan de conductrice in de trein aangeboden hahaha, want die had een bijzonder grappig praatje over de intercom, maar helaas kwam ze niet controleren!)

foxy80

Berichten: 7887
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 22:14

Ik vond het wel zonde dat er zo veel liefhebbers met lege handen staan, bij de takkie van verleden jaar was dat toch niet?

Alja

Berichten: 25616
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 22:23

Is er op vinted een verbod op siepie?
Zie ineens geen enkele advertentie meer

Cemlys

Berichten: 14958
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 23:08

In ieper is hij inmiddels ook niet meer, Brugge nog gekeken maar uitverkocht

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-23 10:18

Is er op bokt niemand met een naaimachine die zo'n ding kan maken?

__Maartje
Berichten: 425
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 12:06

@haarbal: hahaha ja dat lijkt mij wel leuk!

@foxy80: ja het is heel jammer, ik denk dat de Sinterklaas- en Kerstreclame van de Hema er heel wat invloed op heeft gehad.

@cemlys: Ik was er al bang voor, in ieder geval heel erg bedankt voor de moeite!

@alja: Geen idee of Siepie verboden is op Vinted, er zijn er wel mensen heel erg mee opgelicht. Zag ze laatst op Marktplaats met biedingen van €80 8)7

@natascha: dat gaan wij hier nu ook proberen!

Lukasje
Berichten: 11293
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Belgische bokkers hier? Het grote Siepie-drama

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 12:54

Ik was het vergeten melden maar ik ben naar de plaatselijke Hema geweest, maar helaas, geen Siepie te bespeuren :( . Ik had anders graag iemand van jullie blij gemaakt.