Wasmachine aansluiting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bridleless

Wasmachine aansluiting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-23 15:50

Hoihoi!

Ik heb sinds gisteren een eerste eigen huur-appartementje met wasmachine-aansluiting. Alleen is het mij niet helemaal duidelijk of dit wel goed/volledig is aangelegd qua aansluitingen. Ik heb er zelf geen verstand van, dus ik hoop dat Bokt mij wijzer kan maken :D

Ik zal hieronder even wat foto’s droppen van de aansluiting en de plek waar de wasmachine onder het keukenblok zou moeten passen. Links op de foto met het ronde gat, is een vaatwasser gevestigd overigens. Daar zou een slang(?) dan achterlangs moeten om bij de aansluitingen op de andere foto’s te komen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Alvast bedankt :)

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:00

Ik zie sowieso geen afvoer mogelijkheid, klopt dat?
Edit: alhoewel: is dat grijze puntige ding een dop die nu op de afvoer zit? Daarboven lijkt nog een kraan beschikbaar te zijn, toch? Dan heb je een aan- en afvoer.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:41

WannabeAnky schreef:
Ik zie sowieso geen afvoer mogelijkheid, klopt dat?
Edit: alhoewel: is dat grijze puntige ding een dop die nu op de afvoer zit? Daarboven lijkt nog een kraan beschikbaar te zijn, toch? Dan heb je een aan- en afvoer.

Dat lijkt mij een afvoer,.ja. dop eraf en slang erin.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:46

Dat is geen dop, maar een tule.
Slang eroverheen, klem erop en dan zou het water weg moeten kunnen.

De aanvoer op de vrije kraan, opendraaien en wassen!

Er zullen dus twee slangen door het muizenholletje gaan ;)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:56

Shirley schreef:
Dat is geen dop, maar een tule.
Slang eroverheen, klem erop en dan zou het water weg moeten kunnen.

De aanvoer op de vrije kraan, opendraaien en wassen!