Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GabberGill

Berichten: 5754
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 01:50

Ik zie net dat ik over een half jaar alweer 20 jaar op bokt zit.

Hoe ik hier kwam weet ik niet meer. Ik weet wel dat ik een heleboel rebelse topics heb gehad omdat ik nog heel jong en onbezonnen was en wel is wat deelde en de oudere garde (ik nu dus) mij vooral voor het gevaar wilde behoeden.

Als ik nu terugkijk heb ik hier best wat info vandaan gehaald.

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 13:04

Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.

Suzanne F.

Berichten: 49225
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 13:43

colunder schreef:
Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.


Oh jeetje dat is wel een nare aanleiding zeg.

DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:31

Dat heb ik net even terug gelezen, gatver wat naar....
nee geen leuke aanleiding voor een aanmelding.

En hebben die kwallen nog iets betaald, of zijn ze er zo mee weg gekomen uiteindelijk?

Niobe

Berichten: 7986
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:32

Jemig wat heftig Colunder, idd geen leuke reden om aan te melden zacht gezegd.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 14:49

colunder schreef:
Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.


Dat is geen leuke reden. En dat is nog eens zacht uitgedrukt. Het is inmiddels al laat maar alsnog sterkte met het verlies van je paard :knuffel:

Hoe is het afgelopen?

Coco4life
Berichten: 1217
Geregistreerd: 03-11-22
Woonplaats: Naast de buurman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-23 15:25

colunder schreef:
Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.

Ik heb net ook terug gelezen en wat naar, het is idd laat maar hier Y;(
Hoop dat je op bokt veel plezier hebt!

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 16:18

colunder schreef:
Mijn eerste fjord is dood neergevallen doordat een buurjongen en zijn vriendje illegaal vuurwerk op het erf gooiden.
Toen werd ik er door mijn nicht op gewezen dat dat vriendje een topic had geopend op Bokt met veel leugens er in.
Ik wist tot dan niet wat Bokt was, en heb me aangemeld om mijn kant van het verhaal te doen.
Jeetje wat naar. Denk dat jij toch wel de prijs wint voor vetvelendste reden om op Bokt te komen :knuffel: .

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 16:28

VillaNeusjes schreef:
Ooit jaren terug door google ofzo gok ik. Toen heette ik nog Jilleroo op Bokt. Ik voel me nu echt oud. Toen waren er nog bokt meetings te paard die algemeen waren ipv alle clubjes nu op bokt. Ondertussen heb ik al ruim 15!jaar geen paard meer maar ik hang nog wat rond op algemene topics en beestenboel ofzo. Ik ken redelijk wat veteranen van naam of persoonlijk uit die tijd…

En weet je , nu hebben we facebook en smartphones. Dat was in het begin niet. Savonds inloggen op een koelkast van een computer checken of er nog wat gepost was.


Hey Jilleroo!

Hier ook een stokoude bokker. Meer dan 20 jaar geleden denk ik. Geen idee. En nu weer terug. Iets minder fanatiek want de vragen herhalen zich dan wel, maar er zijn ook veel nieuwe inzichten. Vind het mooi om te zien hoe bokt een onderdeel wordt van levens die voorbij de paardenliefhebberij gaan.

Muppett
Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-04-09
Woonplaats: Nederbelg in België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 16:31

Ik zocht een verzorgpaard en na googlen vond ik bokt. Volgens mij zit ik al 15 jaar ofzo op bokt. Momenteel doe ik niks met paarden, maar wel fijne vriendinnen aan overgehouden!

Victory-Boy

Berichten: 2417
Geregistreerd: 08-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-23 18:58

Suzanne F. schreef:
Via de chat op Horses.nl
Heeeeeeeel lang geleden. Ik hoorde van een nieuw forum. Toen was Bokt nog een Boktje.

Hier idem. Wel een tijdje niet (vaak) online geweest.

colunder

Berichten: 3547
Geregistreerd: 22-10-07
Woonplaats: Bennekom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 03:55

DuoPenotti schreef:
Dat heb ik net even terug gelezen, gatver wat naar....
nee geen leuke aanleiding voor een aanmelding.

En hebben die kwallen nog iets betaald, of zijn ze er zo mee weg gekomen uiteindelijk?


Ze hebben een taakstraf gekregen van bureau Halt, en de verzekering heeft 750 euro uitgekeerd.

DuoPenotti

Berichten: 29519
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Hoe hebben jullie bokt gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 09:33

Fijn dat ze er dus niet ongestraft mee weg zijn gekomen :j

Goed daar had jij je maatje niet mee terug.
Maar beter dan dat ze ook nog mee weggekomen waren.

VillaNeusjes

Berichten: 6099
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-23 00:21

Signe schreef:
VillaNeusjes schreef:
Ooit jaren terug door google ofzo gok ik. Toen heette ik nog Jilleroo op Bokt. Ik voel me nu echt oud. Toen waren er nog bokt meetings te paard die algemeen waren ipv alle clubjes nu op bokt. Ondertussen heb ik al ruim 15!jaar geen paard meer maar ik hang nog wat rond op algemene topics en beestenboel ofzo. Ik ken redelijk wat veteranen van naam of persoonlijk uit die tijd…

En weet je , nu hebben we facebook en smartphones. Dat was in het begin niet. Savonds inloggen op een koelkast van een computer checken of er nog wat gepost was.


Hey Jilleroo!

Hier ook een stokoude bokker. Meer dan 20 jaar geleden denk ik. Geen idee. En nu weer terug. Iets minder fanatiek want de vragen herhalen zich dan wel, maar er zijn ook veel nieuwe inzichten. Vind het mooi om te zien hoe bokt een onderdeel wordt van levens die voorbij de paardenliefhebberij gaan.


*\o/* Ik volg jou dus wel al een tijdje op insta. Zo zijn er wel meer waar ik af en aan wat van voorbij zie komen. Helaas ook veel paardjes die overleden zijn ondertussen of in reservetijd lopen. Ik reed al een tijd niet meer toen ik mn paard moest laten inslapen ivm hoefkanker aan 3 hoeven (wat toen nog niet zo goed behandelbaar was als nu). Maar dat was ook t moment dat ik gestopt ben met hele paardengebeuren. Ik heb t vervangen door (hulp)honden.