Welke 'opvouwbare' to go beker?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Welke 'opvouwbare' to go beker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-23 14:46

Na aanleiding van het topic, Lelijkste mok ooit....

Wie heeft de tip voor een 'opvouwbare' beker en heeft er ervaring mee?

Ik heb een rijdend beroep, maar niet een mega grote tas.

Wij krijgen de mogelijkheid om een recyclebare beker te pakken op de standplaats en deze in een andere standplaats in te leveren. Nu kom ik niet op alle verblijven voor nieuwe koffie of thee.

Dus mijn idee, liefst 2 bekers, omdat ik zowel thee als cappuccino drink misschien 2 opvouwbare bekers in mijn tas te hebben. Of een beker met een haakje zodat ik hem aan de buitenkant van de tas kan hangen (met de thee beker)

Maar ook nog een die het liefste stevig staat.

Wie is een ervaringsdeskundige :D

Nanna

Berichten: 1035
Geregistreerd: 26-06-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Welke 'opvouwbare' to go beker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 15:13

Ik heb er één van Stojo. Ooit gekregen maar komt nu heel goed van pas omdat er geen wegwerpbekertjes meer zijn op mijn werk. Ik vind hem goed werken en stevig genoeg. Hoe hij het in de auto zal doen weet ik niet.

Lien_

Berichten: 2496
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: FR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 15:57

Nanna schreef:
Ik heb er één van Stojo. Ooit gekregen maar komt nu heel goed van pas omdat er geen wegwerpbekertjes meer zijn op mijn werk. Ik vind hem goed werken en stevig genoeg. Hoe hij het in de auto zal doen weet ik niet.

Ja ik heb ook een beker van Stojo! Ik werk nu van huis dus gebruik hem niet veel meer, maar was er altijd heel blij mee. Ook lekt hij niet, dus je kunt hem na gebruik gewoon opvouwen en in je tas stoppen zonder dat de rest van je tas onder de koffie of thee zit. Ik heb hem ook een paar keer per ongeluk vol omgegooid zonder dat er iets uit lekte (maar ik zou hem niet per se vol in m'n tas stoppen := ). Hij past ook in de cup holder in de auto.

Jokonootje

Berichten: 4853
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re: Welke 'opvouwbare' to go beker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 16:04

ik lees mee. Ik sjouw nu vaak met een thermobeker rond maar drink dan dus alleen koffie of alleen thee want twee verschillende bekers vind ik te veel om mee te nemen

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Welke 'opvouwbare' to go beker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 13:32

Die Stojo beker heb ik inderdaad naar zitten kijken.

Gaat mij dat de beker op de stuurtafel in de treincabine blijft staan. En niet bij elke beweging omvalt :D

Aight
Berichten: 3189
Geregistreerd: 01-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:44

Bij AH to go's op het station verkochten ze vergelijkbare bekers die opvouwbaar zijn. Lijken enorm op de Stojo bekers. De ring waar je hem vasthoudt is verhard (en inklapbaar dus erin te vouwen). Hij was uit mijn hoofd op het station iets van 4-6 euro ofzo? Weet niet of ze hem nog steeds verkopen

Oh lol het is echt precies deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/stojo-koffi ... 064928067/

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:50


x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Welke 'opvouwbare' to go beker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-23 20:43

Ik ga van de week maar een stojo beker bestellen :)

Steefz

Berichten: 2082
Geregistreerd: 26-10-13

Re: Welke 'opvouwbare' to go beker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 20:44

Hier ook een Stojo-gebruiker, prima ding. :j