In het kader als je je er aan ergert, moet je er iets aan doen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnnemiekvM

Berichten: 8248
Geregistreerd: 17-07-03

Re: In het kader als je je er aan ergert, moet je er iets aan doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:01

Soms ruim ik wel zooi op wat ik zie liggen. Maar niet altijd.
Bij mij voor wordt naast de container nog wel eens wat gedumpt. Dan meld ik dat, zodat het weer weggehaald wordt.

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:18

nimbletje schreef:
Of geef kapotte verpakkingen of dingen over de datum af aan een medewerker. Kleine moeite en scheelt een hoop ergernis.


Ja, dit doe ik ook altijd, en ik zet mijn winkelkarretje altijd in de kortste rij terug. Maar ik ben niet zo fanatiek als sommigen hier (goed bezig hoor!!) om karretjes die er al staan te verplaatsen. Halfslachtig geparkeerde karretjes zet ik wel netjes recht in de rij.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: In het kader als je je er aan ergert, moet je er iets aan doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:43

Ik doe wel winkelmandjes goed opstapelen.
Zo vervelend als mensen het hengsel niet goed doen.
Dan past er geen ander mandje meer in.

Ik vind jullie helden.

juval

Berichten: 13210
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: In het kader als je je er aan ergert, moet je er iets aan doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 18:46

tja, als moeder doe ik niet anders, zooi van kinderen en man opruimen.

maar van vreemden niet eigenlijk

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: In het kader als je je er aan ergert, moet je er iets aan doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:01

Ik vertik dan weer om troep op te ruimen thuis die ik niet zelf heb gemaakt. Dat kan er rustig een paar dagen liggen voor hij het zelf toch maar opruimt :')

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:06

Er is hier een buurt bewoner met hond die netjes de poep opruimt maar vervolgens de zakjes bij onze voortuin in de bosjes gooit. Ik denk dan ruim het dan niet op als je de zakjes niet in een vuilnisbak wilt gooien. Ik heb laatst al die zakjes uit de bosjes geplukt en op de stoep gelegd. Binnenkort ruim ik al die zakjes zelf wel op. Ik heb er al aangedacht om ergens een vuilniszak op te hangen dat ze daar de zakjes ingooien en niet tussen de planten.

luuntje

Berichten: 13973
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Re: In het kader als je je er aan ergert, moet je er iets aan doen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:57

Misty als je weet waar degene woont zou ik in staat zijn alle zakjes poep bij hem/haar/hun te deponeren voor de deur.

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 20:00

Voor de deur? Ben ik heel erg dat als ik wist wie dat deed dat, die zakjes door de brievenbus heen gingen? Heeft niemand er last van behalve waar ze vandaan kwamen.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 14:54

Helaas weet ik niet wie die zakjes met hondenpoep in de bosjes gooit, maar anders had diegene er zeker iets over te horen gekregen. Of idd alle zakjes in zijn voortuin.

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 09:33

Misty12 schreef:
Helaas weet ik niet wie die zakjes met hondenpoep in de bosjes gooit, maar anders had diegene er zeker iets over te horen gekregen. Of idd alle zakjes in zijn voortuin.

Deurbel camera aanzetten?
Is dat echt elke dag?

Mias
Berichten: 1777
Geregistreerd: 23-04-06
Woonplaats: drentshe hoofdstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-23 09:43

Goof schreef:
Ik raap altijd vuil op als ik in het bos loop. Kom altijd met troep thuis in mijn rugzak.

Als ik in het bos ga wandelen met de kinderen, dan haal ik voor de kinderen prikpennen en een vuilniszak op . Deze kun je gratis lenen bij de duurzamheidscentrum, kinderen vinden het fantastisch om de “mooiste” dingen te vinden.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 18:50

Het is nu weer even rustig met de zakjes hondenpoep. Nee, het is ook niet elke dag. Ik heb een deurbel camera en nog een camera die de gericht staat naar de oprit, maar die bosjes en dat stukje stoep valt dus net buiten beeld.