Het leed dat cadeau vinden heet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 16:51

Hi!

Hebben jullie ook altijd zo’n moeite met cadeaus kopen voor familie?
Normaal als ik echt iets niet weet geef ik een cadeaubon die goed ingezet kan worden en bij de persoon past maar helemaal met de feestdagen vind ik dat niet tof.
Ik heb altijd al moeite met iets verzinnen voor verjaardagen en denk het hele jaar door; oh das leuk! Ga ik opschrijven! Om vervolgens een winkel verder te lopen en het al vergeten te zijn.
Nou doen we ook nog eens cadeaus met kerst voor elkaar kopen. Gelukkig zit hier niet echt budget aan maar het moet wel altijd leuk blijven.
Mijn schoonzus is heel makkelijk om wat voor te kopen die vind elke activiteit leuk, vogeltjes vind ze leuk, spelletjes, wandelen, sporten ga zo maar door.
Mijn broer wil ook nog. Gek op rally, voetbal, formule 1, BMW, dus daar heb ik zo wat voor gevonden.
Maar dan de ouders…..
Mijn moeder werkt (bijna) altijd thuis, houdt niet van prullaria, gaat het liefst elk weekend een weekendje weg, gek op onze honden, heeft alles voor in de keuken, gaat wekelijks 2/3 x uiteten/lunchen en samen met haar maak ik jaarlijks een stedentrip.
Mijn vader is internationaal chauffeur, heeft een nieuwe woning, koopt iets zodra hij het nodig is, mist een onderbeen dus weekendjes weg/dagjes uit zijn minder handig. Houdt van gezelligheid. Heeft al een gourmet, wijnkast/bar, is gek op auto’s maar heeft zelf rally gereden en in de autotransport gezeten dus een dagje met een Ferrari is voor hem minder bijzonder.

Ik vind het maar lastig die 2….
Zijn er hier nog mensen met ideeën?

Mijn schoonzus heeft dus voor iedereen een lijstje in de telefoon en die vult ze het hele jaar aan zodat ze als het nodig is een cadeau heeft. Maar bij mij werkt dat toch niet zo handig in notities… hoe doen jullie dat?

Roosch

Berichten: 36661
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 16:58

Wat ik heerlijk vind qua thuiswerken is een warmteband die ik omdoe. Geeft comfort en warmte. Misschien iets voor je moeder?
https://www.lidl.nl/h/warmtekussens/h10 ... EIQAvD_BwE
Of een dinerbon of uitje cadeau geven?

Of iets praktisch zoals nieuwe sloffen, een deken, een zadelbontje voor het zadel etc..

Voor je vader zo een warmteding voor in de auto van de link hierboven, die staat ook nog op mijn wensenlijstje. :))

Hoe ik het doe met cadeaus voor anderen is eerst vragen of ze zelf wensen hebben en dan mijn hersenen pas laten werken. Van enkele vrienden weet ik dat ze gek zijn op Rituals bijv, dan kan ik dan altijd als joker inzetten. Maar ik vind het altijd het tofst om iets te geven wat ze ook daadwerkelijk graag willen hebben. Iedereen kent het gevoel wel om onnozele cadeautjes te ontvangen waar je eigenlijk niets mee kan. Dan maak ik liever iemand blij met iets wat ze graag willen. :))

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 17:03

Roosch schreef:
Wat ik heerlijk vind qua thuiswerken is een warmteband die ik omdoe. Geeft comfort en warmte. Misschien iets voor je moeder?
https://www.lidl.nl/h/warmtekussens/h10 ... EIQAvD_BwE
Of een dinerbon of uitje cadeau geven?

Of iets praktisch zoals nieuwe sloffen, een deken, een zadelbontje voor het zadel etc..

Voor je vader zo een warmteding voor in de auto van de link hierboven, die staat ook nog op mijn wensenlijstje. :))

Hoe ik het doe met cadeaus voor anderen is eerst vragen of ze zelf wensen hebben en dan mijn hersenen pas laten werken. Van enkele vrienden weet ik dat ze gek zijn op Rituals bijv, dan kan ik dan altijd als joker inzetten. Maar ik vind het altijd het tofst om iets te geven wat ze ook daadwerkelijk graag willen hebben. Iedereen kent het gevoel wel om onnozele cadeautjes te ontvangen waar je eigenlijk niets mee kan. Dan maak ik liever iemand blij met iets wat ze graag willen. :))


Dat zijn goeie ideeen! Alleen heeft moeders het altijd warm haha.
Maar voor m’n vader wel een leuk idee!

Dat doe ik ook sowieso! Eerst vragen naar de wensen. Die onnozele cadeaus zijn een keer grappig maar inmiddels hebben we al zo vaak kerst gevierd dat die onnozele cadeaus hun werking hebben verloren.

7September
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-02-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:04

Ik heb voor mijn familieleden ook een lijstje in mijn telefoon. Daarnaast houden sommige van hun ook een verlanglijstje bij via lijstje.nl. Op verjaardagen sturen ze dit dan, en dit lijstje sla ik dan op.

Voor je moeder:
- Een abonnement op een leuk blad (LINDA. valt hier bij mijn moeder in de smaak);
- Je kunt een bon geven (voor een dagje weg, of etentje, kijk is op Bongo.nl
- Zelf vind ik het geven van een uitje samen ook heel leuk (weet niet wat het budget is, maar dinnerinmotion is heel leuk vind ik)
- Een mooi kookboek (als ze van koken houdt dan)
- Mijn moeder is dol op hortensia's. Dus als ik het écht niet weet, dan koop ik een hortensia (of andere plant)

Voor je vader:
- Gepersonaliseerde Whiskeyfles (met whiskey erin) (via makeyour.com)
- Ook hier zou je een kookboek kunnen geven, maar dan vooral met hapjes? Voor gezellige avondjes.
- Mijn vader is tegenwoordig aan het "klussen" met hout en wilde daar van alles voor hebben. Heeft hij nog een hobby bijvoorbeeld?
- Misschien ook een abonnement op een tijdschrift
- Mijn broer geven we vaak Happy Socks. Mogelijk nog een idee?

Moet bekennen: cadeau's voor mannen vind ik ook erg lastig. Ik lees graag mee voor andere cadeau ideeën om mijn lijstjes an te vullen ;)

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 17:10

7September schreef:
Ik heb voor mijn familieleden ook een lijstje in mijn telefoon. Daarnaast houden sommige van hun ook een verlanglijstje bij via lijstje.nl. Op verjaardagen sturen ze dit dan, en dit lijstje sla ik dan op.

Voor je moeder:
- Een abonnement op een leuk blad (LINDA. valt hier bij mijn moeder in de smaak);
- Je kunt een bon geven (voor een dagje weg, of etentje, kijk is op Bongo.nl
- Zelf vind ik het geven van een uitje samen ook heel leuk (weet niet wat het budget is, maar dinnerinmotion is heel leuk vind ik)
- Een mooi kookboek (als ze van koken houdt dan)
- Mijn moeder is dol op hortensia's. Dus als ik het écht niet weet, dan koop ik een hortensia (of andere plant)

Voor je vader:
- Gepersonaliseerde Whiskeyfles (met whiskey erin) (via makeyour.com)
- Ook hier zou je een kookboek kunnen geven, maar dan vooral met hapjes? Voor gezellige avondjes.
- Mijn vader is tegenwoordig aan het "klussen" met hout en wilde daar van alles voor hebben. Heeft hij nog een hobby bijvoorbeeld?
- Misschien ook een abonnement op een tijdschrift
- Mijn broer geven we vaak Happy Socks. Mogelijk nog een idee?

Moet bekennen: cadeau's voor mannen vind ik ook erg lastig. Ik lees graag mee voor andere cadeau ideeën om mijn lijstjes an te vullen ;)


Blij dat ik niet als enige deze uitdaging heb!

Hier zitten ook goede ideeen bij! Dinnerinmotion klinkt goed!

Ik heb nu voor m’n moeder allerlei kaarsen, gepersonaliseerd telefoonhoesje, vogelvoederhuisje en een verjaardagskalender. Maar zoek nog iets leuks/bijzonders.

M’n vader heb ik een tijdschrift gemaakt met foto’s van vroeger. Een boek over ons dorp en een peper en zout stelletje. Maar ook daar mis ik nog iets bijzonders.


Dat lijstje.nl kun je daar zelf ook lijstjes bijhouden als je ideeën hebt voor anderen?

7September
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-02-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:12

Deeks93 schreef:
7September schreef:
Ik heb voor mijn familieleden ook een lijstje in mijn telefoon. Daarnaast houden sommige van hun ook een verlanglijstje bij via lijstje.nl. Op verjaardagen sturen ze dit dan, en dit lijstje sla ik dan op.

Voor je moeder:
- Een abonnement op een leuk blad (LINDA. valt hier bij mijn moeder in de smaak);
- Je kunt een bon geven (voor een dagje weg, of etentje, kijk is op Bongo.nl
- Zelf vind ik het geven van een uitje samen ook heel leuk (weet niet wat het budget is, maar dinnerinmotion is heel leuk vind ik)
- Een mooi kookboek (als ze van koken houdt dan)
- Mijn moeder is dol op hortensia's. Dus als ik het écht niet weet, dan koop ik een hortensia (of andere plant)

Voor je vader:
- Gepersonaliseerde Whiskeyfles (met whiskey erin) (via makeyour.com)
- Ook hier zou je een kookboek kunnen geven, maar dan vooral met hapjes? Voor gezellige avondjes.
- Mijn vader is tegenwoordig aan het "klussen" met hout en wilde daar van alles voor hebben. Heeft hij nog een hobby bijvoorbeeld?
- Misschien ook een abonnement op een tijdschrift
- Mijn broer geven we vaak Happy Socks. Mogelijk nog een idee?

Moet bekennen: cadeau's voor mannen vind ik ook erg lastig. Ik lees graag mee voor andere cadeau ideeën om mijn lijstjes an te vullen ;)


Blij dat ik niet als enige deze uitdaging heb!

Hier zitten ook goede ideeen bij! Dinnerinmotion klinkt goed!

Ik heb nu voor m’n moeder allerlei kaarsen, gepersonaliseerd telefoonhoesje, vogelvoederhuisje en een verjaardagskalender. Maar zoek nog iets leuks/bijzonders.

M’n vader heb ik een tijdschrift gemaakt met foto’s van vroeger. Een boek over ons dorp en een peper en zout stelletje. Maar ook daar mis ik nog iets bijzonders.


Dat lijstje.nl kun je daar zelf ook lijstjes bijhouden als je ideeën hebt voor anderen?


Lijstje.nl is vooral bedoeld voor anderen. Als in: jij houdt bij wat je wil hebben. En stuurt het lijstje dan naar anderen toe. Zij kunnen dan iets afstrepen, zonder dat jij weet wat je krijgt. Heel handig daarvoor!

Ik weet niet zo goed of je hem kunt gebruiken voor anderen. Mogelijk wel hoor! Heb mij daar niet zo in verdiept. Het bijhouden van lijstjes op mijn telefoon werkt voor mij goed.

Wat ik ook nog wel is doe: Een app groep aanmaken met mezelf. En dan stuur ik daarin een berichtje. Dat berichtje kun je steeds aanpassen. Daar kun je ook naar jezelf cadeau ideeën in sturen misschien.

Roosch

Berichten: 36661
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:15

Ik hou voor mezelf ook zo een lijstje.nl bij. :j echt ideaal want zo krijg je niets dubbel, en je kunt makkelijk door het jaar een wensenlijstje bijhouden.

Ik vind zelf uitjes echt heel leuk om te krijgen. Samen uit eten, samen een nachtje weg, samen naar de sauna.. :j wellicht leuk om zelf een cadeaubon te maken met zoiets? Ik gebruik zelf canva daarvoor.

thequeensmum
Berichten: 3533
Geregistreerd: 20-08-12

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:22

Toch werkt het heel fijn om lijstjes in je telefoon te zetten. Ik heb ook nog voor ieder persoon een lijstje in mijn bol.com app.
Als iemand eens laat vallen dat ze leuk vinden dan zet ik het er meteen bij.
Liep bijv met mijn dochter in een stad waar ze een prachtige zonnebril zag die ze helaas niet kon betalen. Heb meteen merk en artikelnummer genoteerd en dit weekend voor Sint gegeven. Ze was zo ontzettend verrast.

Mannen zijn wel moeilijk vind ik. Mijn man krijgt dan ook regelmatig deo van rituals, een staatslot, mooie trui of polo of een paar wandelschoenen. En uiteraard zijn favo after shave. Niet heel spannend helaas

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 18:20

Foto maken zodra je iets tegenkomt, kun je het later rustig thuis op een lijstje zetten of in een apart mapje bewaren (of in het ergste geval moet je een jaar aan foto's doorscrollen maar da's nog altijd makkelijker dan iets bedenken := )

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 20:47

Nayan schreef:
Foto maken zodra je iets tegenkomt, kun je het later rustig thuis op een lijstje zetten of in een apart mapje bewaren (of in het ergste geval moet je een jaar aan foto's doorscrollen maar da's nog altijd makkelijker dan iets bedenken := )



Ik denk dat dit oprecht de beste tip is voor mij!
Hoewel ik nu al 1800 foto’s op m’n telefoon heb staan, maar daar zoek ik wel veel in terug.

Voor m’n moeder heb ik een wonderbox gekocht voor een speciale overnachting! Dus die is binnen.
Nu m’n vader nog…

prugelpiet

Berichten: 12564
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 21:41

Dit is wel de reden waarom wij hebben afgesproken dat je ergens om moet vragen. Zeg je niks, krijg je niks. Hooguit een envelopje. Nu houd ik voor mezelf een lijstje bij wat ik graag hebben wil dus heb ik altijd cadeautjes waar ik blij mee ben.

Lijstjes bijhouden voor een ander is slim. Maar ik neem aan dat je dit topic deels opent omdat je op zoek bent naar Sinterklaas/kerst cadeaus? :D dan is het wellicht wat laat. Je moeder is misschien blij met iets fijns voor het thuiswerken? Een Stoov deken/kussen? Je vader iets moois/handigs wat hij kan meenemen op de wagen?

Deeks93
Berichten: 1106
Geregistreerd: 22-09-13
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 23:30

prugelpiet schreef:
Dit is wel de reden waarom wij hebben afgesproken dat je ergens om moet vragen. Zeg je niks, krijg je niks. Hooguit een envelopje. Nu houd ik voor mezelf een lijstje bij wat ik graag hebben wil dus heb ik altijd cadeautjes waar ik blij mee ben.

Lijstjes bijhouden voor een ander is slim. Maar ik neem aan dat je dit topic deels opent omdat je op zoek bent naar Sinterklaas/kerst cadeaus? :D dan is het wellicht wat laat. Je moeder is misschien blij met iets fijns voor het thuiswerken? Een Stoov deken/kussen? Je vader iets moois/handigs wat hij kan meenemen op de wagen?


Met verjaardagen ben ik het met je eens maar met kerst vind ik het toch wel anders als de rest 10 cadeaus krijgt.
Nu gaat het inderdaad om de feestdagen, maar begin januari is m’n schoonzus jarig, april m’n vader, mei m’n moeder en voor je het weet is het al zover en sta ik weer te dubben wat ik nou moet halen. En ik vind het zelf leuk om een origineel cadeau te geven. Niet snel een waardebon of een envelopje tenzij daar specifiek om gevraagd wordt.
Ik begon me na zoveel jaren af te vragen hoe andere mensen dat doen of dat ik de enige was met keuzestress of überhaupt geen keuze

Stoov ga ik eens opzoeken dat ken ik niet.
Ik zat ook te denken aan de vrachtwagen maar volgens mij heeft ie alles, heb zelfs z’n collega’s gevraagd.

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 00:27

Ik heb dit jaar mijn vader getrokken in de lootjes en wat is dat moeilijk zeg. We hebben ook een lijstje en hij heeft er 1 ding opstaan, parfum... aangezien mijn moeder de halve ici paris jaarlijks leegkoopt krijgt die dat dus niet.

Ik heb nu een kruik voor in zijn nek/schouders (twijfel ik nog over) en een pet met lampjes in, gaat die super praktisch vinden maar nu nog 20 euro budget over. Hij doet niks buiten werken en slapen dus wat moet je zo een man geven? Drinkt geen alcohol, heeft geen hobbies en meer dan een kop koffie o de nespresso zetten doet die niet in het huishouden. Ga dus nog even mij hoofd pijnigen over wat die lekker vindt.

leeslampje

Berichten: 1112
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 00:37

Herkenbaar... ik hou tegenwoordig lijstjes bij waar ik alle ideeën voor cadeaus het hele jaar door opschrijf. Voor sommige mensen weet ik dan nog niks hoor. Maar voor de meeste mensen in mijn omgeving heb ik daardoor altijd wel wat ideetjes op de plank liggen :)

Schuur_ schreef:
Ik heb dit jaar mijn vader getrokken in de lootjes en wat is dat moeilijk zeg. We hebben ook een lijstje en hij heeft er 1 ding opstaan, parfum... aangezien mijn moeder de halve ici paris jaarlijks leegkoopt krijgt die dat dus niet.

Ik heb nu een kruik voor in zijn nek/schouders (twijfel ik nog over) en een pet met lampjes in, gaat die super praktisch vinden maar nu nog 20 euro budget over. Hij doet niks buiten werken en slapen dus wat moet je zo een man geven? Drinkt geen alcohol, heeft geen hobbies en meer dan een kop koffie o de nespresso zetten doet die niet in het huishouden. Ga dus nog even mij hoofd pijnigen over wat die lekker vindt.

Een mooi/leuk koffiekopje?
Een setje nespresso cupjes met wat speciale smaken?

Over een andere boeg, als iemand van slapen houdt: een mooie dekbedovertrek? Of een plaid voor over de deken in de winter?

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 07:36

Dat is allemaal de afdeling van mijn moeder als het gaat over servies en interieur.
Ik denk dat ik de kruik voor mezelf hou en hem een merino baselayer erbij doe. We werken altijd buiten in de nattigheid en daar heeft die dan wel wat aan hoop ik.

KarenQ
Berichten: 509
Geregistreerd: 05-06-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 09:46

Ik heb voor mijn stiefvader een puzzelboek over voetbal gekocht.
Denksport voetbalboek

Is een liefhebber van voetbal, maar vind meer leuk dan alleen zijn eigen club. Het is ook gewoon een mooi boek met foto's en zo. Voor mijn moeder eenzelfde over Nederland.

Ik heb ook mijn oog laten vallen op van die boeken op basis van je geboortejaar. Zoiets als dit: Jouw eerste 18 jaar boek

Jammer dan mijn broer en zijn vriendin uit hetzelfde jaar zijn. :+

Verder iets leuks voor de vogels. Bij de welkoop verkopen ze ook grappige vogelvoerdingen die je kunt ophangen. Vorig jaar had ik een soort eend. Duurde even voor de vogeltjes het aandurfden.

Het ligt er echt aan voor wie ik iets moet kopen. Ik kan voor mijzelf zo een waslijst met dingen geven die ik graag wil en die ik elk jaar kan hergebruiken. Denk aan: sokken, van die gebreide handschoenen, groene thee met een smaakje, rituals showergel, vogelvoer, stickers, washitape, postpapier, nieuwe katoenen zakdoeken :+ , snoep, waxinelicht geurkaarsjes. :D

Veel volwassenen in mijn omgeving zijn ook van het Lego (de Lego?).

7September
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-02-23

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 10:04

Wat ik zelf nog een mooi cadeau vind is een Dopper Thermofles (https://dopper.com/nl/insulated). Hierin blijft koud drinken lang koud, en warm drinken lang warm! Ik ben er zelf heel blij mee.
Dit kan ook voor een man (vind ikzelf haha)

Voor mannen vind ik kleding ook altijd een optie (polo, trui, sokken). Al is dit wel de laatste optie die ik wil geven. Een spel of Rituals is ook een optie. Of een AirTag (niet specifiek voor mannen, maar als iemand veel zijn sleutels kwijt is bijvoorbeeld haha).

pinto_1

Berichten: 2558
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-23 13:58

Schuur_ schreef:
Ik heb dit jaar mijn vader getrokken in de lootjes en wat is dat moeilijk zeg. We hebben ook een lijstje en hij heeft er 1 ding opstaan, parfum... aangezien mijn moeder de halve ici paris jaarlijks leegkoopt krijgt die dat dus niet.

Ik heb nu een kruik voor in zijn nek/schouders (twijfel ik nog over) en een pet met lampjes in, gaat die super praktisch vinden maar nu nog 20 euro budget over. Hij doet niks buiten werken en slapen dus wat moet je zo een man geven? Drinkt geen alcohol, heeft geen hobbies en meer dan een kop koffie o de nespresso zetten doet die niet in het huishouden. Ga dus nog even mij hoofd pijnigen over wat die lekker vindt.


Dit topic brengt nog goede ideeën. Ik ga nu een muts met een lampje bestellen. :D

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 08:04

Haha ja hij zit altijd te grommelen als die wat moet klussen in een hoekje en dan moet ik bijschijnen met de zaklamp want hij ziet niks (ligt ook niet altijd aan het donker ;) ). Nu kan die mooi zelf zijn lampjes aanzetten precies in zijn gezichtsveld.

De extra aanvulling wordt toch een doos pindarotsjes van een bekende chocolatier hier. Had nog gedacht aan een bon van een bakker want hij eet wel graag gebak enzo maar hij gaat zelf nooit halen.

Tink89
Berichten: 2939
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 10:05

Schuur_ schreef:
Haha ja hij zit altijd te grommelen als die wat moet klussen in een hoekje en dan moet ik bijschijnen met de zaklamp want hij ziet niks (ligt ook niet altijd aan het donker ;) ). Nu kan die mooi zelf zijn lampjes aanzetten precies in zijn gezichtsveld.

De extra aanvulling wordt toch een doos pindarotsjes van een bekende chocolatier hier. Had nog gedacht aan een bon van een bakker want hij eet wel graag gebak enzo maar hij gaat zelf nooit halen.


Maar is een pet dan handig? Ik zou een goede hoofdlamp uitzoeken eigenlijk...

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Het leed dat cadeau vinden heet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 08:03

Dat draagt hij niet, vindt die onzin dus dan moet ik er nog bijstaan met een zaklamp. Pet heeft die altijd op en die van nu is versleten. Liefst wou die eentje zonder knopje bovenop maar die vind ik allemaal lelijk. De lampjes zijn superfel en mooi weggewerkt.

https://www.decathlon.be/nl/p/jagerspet ... lsrc=aw.ds