Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
merel_gomez
Berichten: 10041
Geregistreerd: 14-01-07

Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 11:31

Het kerstpakket 2023 {:) [&] <|-

Wat hebben jullie dit jaar gekregen?

Polarize
Berichten: 702
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:34

Oeh even volg, ben altijd wel benieuwd wat anderen krijgen

Dimphyl

Berichten: 2138
Geregistreerd: 09-12-11
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:42

Wij hadden afgelopen week al ons kerstfeestje, enorm verwend;
Afbeelding
Rituals adventkalender <3

7September
Berichten: 94
Geregistreerd: 20-02-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:46

Dimphyl schreef:
Wij hadden afgelopen week al ons kerstfeestje, enorm verwend;
[ [url=m/iOqoy8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Rituals adventkalender <3


Wat een top kerst pakket!
Vorig jaar kreeg ik een pan (zo'n hele goede van gietijzer). Heel blij mee, alleen nog niet gebruikt. Ik ben benieuwd wat het dit jaar zal zijn.

MayoNeighs

Berichten: 166
Geregistreerd: 28-07-15

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:48

Ik ben benieuwd voor dit jaar. Vorig jaar kregen we een cadeaubon voor zo'n site waar je die dan kan inwisselen voor winkeltegoed bij Bol, Zalando... Ik krijg echt véél liever een pakket met hebbedingetjes dan een cadeaubon. Het gaat om het element van verrassing. :D

Polarize
Berichten: 702
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 11:52

Ohh die rituals kalender is echt gaaf!

Vorig jaar had ik een "fries" kerstpakket. Allemaal lokale producten, en we hebben er ook echt goed gebruik van kunnen maken thuis. Mijn favoriete koffiemok die ik nog elke dag gebruik zat ook in dat pakket O:)

Denk dat ik nog wel een weekje of 2 moet wachten op mijn kerstpakket, krijg m vaak echt vlak voor kerst

lor1_1984

Berichten: 12048
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:17

Nog geen idee, heb ze er vd woonvorm ook nog niet over gehoord dat ze dit jaar een kerstpakket uitdelen.
Normaal krijgen we elk jaar wel wat, 1x hebben we een kerst'gala' met lopend buffet, muziek, spelletjes etc gehad en kregen we bij vertrek een goodiebag met vvv-bon, wat chocolade, een kalender, een handcrème, een pen en een zaklamp voor aan je sleutelbos.

Dit waren de pakketten vd afgelopen 2 jaar:
Afbeelding
Afbeelding

De paraplu, kruik, sokken en plaid waren nog de beste cadeaus uit de pakketten.
De rest was ook leuk om te krijgen maar heb een deel weggegeven omdat ik er niets mee doe. :)
Zowiezo is het verrot lastig om iedereen een pakket te geven wat volledig naar tevredenheid is tenzij je iedereen een gepersonaliseerd pakket geeft en das leuk voor een paar personen maar onmogelijk bij grotere aantallen.
Ik ben altijd dankbaar dat ik iets krijg, alleen de Almelo kado bon heb ik voorzichtig van aangegeven dat ik dat geen succes vond (zeer weinig winkels waar je echt wat aan hebt die daaraan mee doen en degenen waar je wat aan hebt zaten >4km verderop etc) en gevraagd of ze in het vervolg een bon konden geven van vvv/action/drogist of iets anders breed besteedbaars.
Daarop hebben ze gevraagd of ik verder mee wilde denken en opties doorsturen als ik wat tegenkwam waarbij ik dacht dat dat geschikt zou kunnen zijn en hebben vervolgens een Action cadeaubon gegeven, waar iedereen blij mee was. :)

ZwarteHeks

Berichten: 605
Geregistreerd: 19-07-19
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:29

Vorig jaar kreeg ik helemaal niks, werk voor een gigantisch multinational bedrijf en die zijn de afgelopen jaren zwaar aan het bezuinigen (maar Sales kan wel gewoon op kosten van het bedrijf naar Ibiza etc. }:0). Ik verwacht dit jaar ook niks, kan ik ook niet teleurgesteld worden. :Y)

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:39

Ik vind dit altijd zo een leuk topic. :)) Ik ben gek op kerstpakketten!

M'n vorige werkgever deed niet aan kerstpakketten/-attenties maar ik ben dit jaar van werkgever gewisseld. Volgens mij krijgen wij een bon. :D

Westhof

Berichten: 2905
Geregistreerd: 19-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:46

Leuk, ik volg :D

Wij krijgen hem geloof ik pas 21 december. Elk jaar weer een traditioneel pakket met veel food en een aantal non-food items, dat blijft toch wel het leukste uitpakken vind ik :)

Tink89
Berichten: 2939
Geregistreerd: 16-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:47

Ik zou heel ongelukkig worden van die van rituals. Gelukkig maar dat jullie er blij mee zijn!

Ik krijg dit jaar wrs een bon, begreep ik van m'n collega's. Vorig jaar nog bij een andere werkgever en toen een pakket eten en drinken en een karaokeset. Echt heel stom, productiepersoneel was er ook niet zo blij mee. Die verdienen niet zo veel en wilden liever gewoon meer eten of iets nuttigs als een pan ofzo erbij. Werd echt over gemopperd toen... In de jaren ervoor kregen ze een veel groter pakket eten en drinken en geen cadeautje en daar waren ze altijd wel heel blij mee.

linoleum

Berichten: 6463
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 14:48

Ik krijg mijn pakket 14 december. We hadden eerder altijd een grote kerstmarkt met muntjes. Allerlei lokale ondernemers in een grote tent, helemaal versierd en muziek, warme chocolademelk en lekker eten erbij. Dit jaar hebben we wel de tent, maar krijgen we een pakket wat voor iedereen hetzelfde is. Ik hoorde dat het leuk pakket gaat zijn, maar ben wel benieuwd. Ik vond de markt zelf ook altijd erg fijn, kon je altijd iets kiezen wat je zelf wilde en feestje eromheen was ook gewoon altijd heel leuk.

pillow
Berichten: 7809
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 16:38

7September schreef:
Vorig jaar kreeg ik een pan (zo'n hele goede van gietijzer). Heel blij mee, alleen nog niet gebruikt.

Hier snap ik dan weer niks van.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41598
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 16:42

Ja, leuk! Hier krijgen we volgende week het kerstpakket denk ik. Tot dan geniet ik met jullie mee :D.

Daantjuh88

Berichten: 1733
Geregistreerd: 13-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:03

Ik heb zelf de kerstpakketten samengesteld, maar weet het gewoon niet meer wat ik erin gestopt heb. :') Wel veel eten... heb dat ding in juni al staan uitzoeken, mussen vielen dood van het dak. Sta je dan in zo'n winkel met kerstboom en alles erop en eraan.

Winged

Berichten: 33037
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:20

Wij mogen het zelf samenstellen op een kerstmarkt van lokale ondernemers. Ben benieuwd.
En als er niks tussen zit kan ik altijd een regulier kerstpakket nemen. Of goed zijn voor de mensheid en mijn munten doneren aan de voedselbank.

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:41

Wij hebben net als vorig jaar de rituals advent kalender gekregen.

Wordt er ook niet speciaal blij van :')
Die van vorig jaar staat nog ingepakt en deze ook hahaha.
Laatst bijgewerkt door mariekie op 04-12-23 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:41

Bij ons hetzelfde recept als altijd, kerstmarkt. Zal er wel op neerkomen dat ik alle muntjes aan luxe kerstchocolade uitgeef. Staat mooi op tafel tijdens de feestdagen.

_djoeke_
Berichten: 285
Geregistreerd: 31-10-07

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:44

Hier ook een kerstmarkt. Er zijn ook kraampjes waar je een bon kan krijgen. Ik denk dat ik voor een boekenbon ga en dan later lekker op mijn gemak in de boekwinkel wat ga uitzoeken. Dan heb je toch wat meer keus dan op de kerstmarkt.

Roosch

Berichten: 36662
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:45

mariekie schreef:
Wij hebben net als vorig jaar de rituals advent kalender gekregen.

Wordt er ook niet speciaal blij van :')
Die van vorig jaar staat nog ingepakt en deze ook hahaha.

Kun je voor een leuk bedrag doorverkopen! :))

Ik ben zelf wel liefhebber van Rituals maar er zijn ook heel veel producten die ik niet lekker vind of gebruik dus ik snap inderdaad best dat zo een kalender niet voor iedereen weggelegd is.

Nayan

Berichten: 318
Geregistreerd: 03-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 17:54

PhaedraW schreef:
Ik ben benieuwd voor dit jaar. Vorig jaar kregen we een cadeaubon voor zo'n site waar je die dan kan inwisselen voor winkeltegoed bij Bol, Zalando... Ik krijg echt véél liever een pakket met hebbedingetjes dan een cadeaubon. Het gaat om het element van verrassing. :D


:') ruilen? Ik heb het veel liever andersom. Ik weet niet wanneer wij onze pakketten krijgen maar gezien mijn functie zag ik ze al wel voorbij komen en het is echt het meest stereotypische kerstpakket met eten en schaaltjes. Maar ja, je kan nooit iedereen blij maken en het is in elk geval leuk om iets te krijgen. Wij hebben ook net vorige week een kleine Sinterklaasattentie verstuurd, met Pasen ook en tussendoor ook nog een keer chocolaatjes in de brievenbus gehad dus mag verder zeker niet klagen.

mika11

Berichten: 11108
Geregistreerd: 12-12-10
Woonplaats: Noord Veluwe

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 18:15

Bonnen van elk 5 euro, in totaal 25 euro.
Alleen te besteden in enkele winkels in Elburg.

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 18:19

Ik krijg niks dit jaar. Je kon je opgeven voor een feestje (op een nader te bepalen locatie) daar kan je dan je cadeau uitkiezen

De mensen die niet naar het feest willen of kunnen krijgen niks

DuoPenotti

Berichten: 29525
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 18:24

Amber_anne schreef:
Ik krijg niks dit jaar. Je kon je opgeven voor een feestje (op een nader te bepalen locatie) daar kan je dan je cadeau uitkiezen

De mensen die niet naar het feest willen of kunnen krijgen niks

Neee?!

Dat is ook schandalig zeg

Amber_anne

Berichten: 6919
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Het kerstpakket 2023, wat heb jij gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 19:13

Er was ook nogal gedoe over op het portaal van werk maar daar is niet op gereageerd.
Als ik de kerstpakketten van de vorige jaren bekijk is het het niet waard om voor naar het feest te gaan.

Mijn vriend krijgt gelukkig altijd een kerst pakket die ik mag uitpakken