Korte beschrijving van mezelf: ik ben een enorme chaoot die echt niet meer zonder agenda en orde kan. Ik werk veel met to do lijstjes, maar die liggen overal in huis en werkt niet overzichtelijk. Ik schrijf afspraken nu digitaal op maar vindt dat niet prettig: ik hou van fysiek en dat ik het gewoon voor me kan zien. Alles op één plek, inclusief hersenspinsels, maanddoelen en dat soort dingen.
Ik wil gaan proberen om werken in loondienst af te bouwen en meer te gaan zzp'en (KVK wordt as we speak aangevraagd). Ik heb veel interesses en verschillende, multi-inzetbare kwaliteiten, en tevens interesses die ik verder uit aan het breiden ben om daar gediplomeerd in te worden. Ik spreek veel met nieuwe mensen af en probeer bij relevante evenementen aanwezig te zijn; Ik wil toewerken naar een multi-disciplinair bestaan waarbij ik controle heb over de opdrachten die ik aanneem.
Kortom, ik wil controle over m'n leven.

Ik heb al gekeken naar de Purpuz planner en de fast brain friend (daarvan zijn de verzendkosten helaas heel duur), maar wat is er nog meer? Wie heeft de gouden tip?