WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
foxy80

Berichten: 7871
Geregistreerd: 09-07-06
Woonplaats: het vrije waasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 00:58

Aranel schreef:
batje schreef:
Ik had dit verdrongen, maar door dit topic kwam het helaas weer boven. Wij kregen als huwelijkscadeau van mijn oom cadeaubon voor een massage. Gedaan door zijn vriendin en hemzelf :') Zij gaven tantra massages -O-


Oké we hebben een winnaar.

Jij hebt niet dezelfde oom toevallig als degene die een vibrator van de hare kreeg op één van de eerste pagina's van dit topic? :')



:') onaards ziek fout cadeau gewoon. Alhoewel ik dat boek over levenseinde bij kanker een paar posts terug ook een loeier vond.

_Reneee

Berichten: 5788
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 07:45

Tancreda4 schreef:
Ik vind het naast dat het super suf is, ook best veel geld voor even voor d3 leuk kados voor kerst :=


In verhouding tot hun vermogen valt het wel mee :D

Relaxed schreef:
Renee, waarom doe je het dan? Je kunt toch aangeven wat je ervan vindt en iets anders voorstellen? Ik snap dat je er niks aan vind..


Omdat ze het zo al hun hele leven doen en ik niet ondankbaar wil over komen. Bewaar ik liever de vrede.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 19:46

Ik denk dat de mensen die er warmpjes bij zitten er daardoor warmpjes bij zitten. Door op de cadeaus te beknibbelen :P

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 20:05

_Reneee schreef:
Mijn schoonouders maken elk jaar met de kerst 250 euro over en dan moeten we zelf cadeaus kopen, inpakken en onder de boom zetten.

Hun eigen cadeaus hebben ze al gekocht, daar moeten we geld voor over maken.

Ik vind dat zo ontzettend ongezellig en onpersoonlijk hè. Echt zo’n zakelijke transactie -O-

Bij mijn oma hebben we dit jaren gedaan. Niet voor € 250 trouwens :') . Ze is helaas begin dit jaar overleden.

Maar goed die had dan ook wel 25 kleinkinderen :+

Kwallen met surprises is leuk met familie en vrienden. Wij hebben echt al van alles langs zien komen: emmers mayonaise, muizenklemmen onder een rokje, levende muizen, een echte varkenskop, cadeau in een compleet dichtgelaste kist, een doos met vier rollen tape ingewikkeld. Ik houd ervan. Laatste jaren helaas veel cadeaubonnen, volgend jaar haak ik denk ik af. Al had ik van het jaar echt een leuk cadeau.

ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 20:13

Als je puur afhaakt door de cadeaubonnen zou ik gewoon zeggen dat je zeker geen cadeaubon wilt, probleem opgelost lijkt me.

eclair98

Berichten: 11603
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 14:01

Wat moet ik me voorstellen met levende muizen?

Mama3
Berichten: 1805
Geregistreerd: 04-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 00:00

flooooo schreef:
Polarize schreef:
Mn broer wordt 24 en ik geef hem voor het 2e jaar op rij Playmobil :+

In my defence, dit jaar krijgt hij er ook een speciaalbier pakket bij, en vorig jaar gaf hij niet aan wat hij wou. Zei elke keer dat ie een huis en zwembad wou. Nou, dat kreeg hij.


Mijn man wil altijd een Porsche en goudstaven.
Volgens mijn schoonzus zijn de goudstaven uitverkocht en ze is al een keer aankomen zetten met een Porsche, zo'n speelgoed auto. Groot gelijk. }>


Dit jaar verkochten ze in de sintperiode goudstaven bij kruidvat. Misschien volgend jaar ook weer.. Hij zal dan vast gek opkijken

fierefluiter
Berichten: 199
Geregistreerd: 03-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 19:57

eclair98 schreef:
Wat moet ik me voorstellen met levende muizen?


Dat vraag ik mij ook af >;)

Telpeva

Berichten: 14720
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-23 00:03

Als het iets dieronvriendelijks is dan wil ik het eigenlijk liever niet weten

denisesilver

Berichten: 2885
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 14:56

Telpeva schreef:
Als het iets dieronvriendelijks is dan wil ik het eigenlijk liever niet weten

Mwah, beestjes hebben netjes in een mooi hok gezeten voordat ze net voor de surprises in een doolhof zijn gezet met water en eten. Zijn daarna weer terug hun kooi in gegaan en hebben een tijd bij diegene (die echt doodsbang is (was?) voor muizen) op kantoor gestaan, tot iemand van het personeel ze mee heeft genomen als huisdier :D

@ElfBeau, het gaat om het principe. Koop gewoon iets waarvan jij denkt dat de persoon er blij mee is.

marleen_usar

Berichten: 24659
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 15:22

Op YouTube een filmpje van kinderen die een cadeau uit pakken, ze zien de verpakking en gaan uit hun dak. Blijkt er totaal iets anders in te zitten. Sorry hoor maar dit is toch harteloos.

Sanet

Berichten: 7950
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 16:23

Ja, van die kinderen die dan een leeg doosje van de nieuwste iPhone of PlayStation krijgen. Die ouders moeten zich echt schamen.
Kinderen moeten misschien minder hebberig zijn, maar ik vind dat echt kindermishandeling.

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 16:28

Sanet schreef:
Ja, van die kinderen die dan een leeg doosje van de nieuwste iPhone of PlayStation krijgen. Die ouders moeten zich echt schamen.
Kinderen moeten misschien minder hebberig zijn, maar ik vind dat echt kindermishandeling.


Jep. Mijn ouders hadden dit een keer gedaan bij mijn zoon met Sinterklaas. Gelukkig had ik ze al voorbereid dat we nooit dit soort dure cadeaus geven, maar toch sneu.

Hadden ze idd een doosje vd iPhone met daarin een chocolade telefoon..

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 17:14

Marocje schreef:
Sanet schreef:
Ja, van die kinderen die dan een leeg doosje van de nieuwste iPhone of PlayStation krijgen. Die ouders moeten zich echt schamen.
Kinderen moeten misschien minder hebberig zijn, maar ik vind dat echt kindermishandeling.


Jep. Mijn ouders hadden dit een keer gedaan bij mijn zoon met Sinterklaas. Gelukkig had ik ze al voorbereid dat we nooit dit soort dure cadeaus geven, maar toch sneu.

Hadden ze idd een doosje vd iPhone met daarin een chocolade telefoon..


Waarom vinden mensen dit grappig voor kinderen :7
Vind andersom wel leuk overigens. Een koekenpan met een ander gewild item erin

Dagahra

Berichten: 882
Geregistreerd: 22-08-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 17:19

Angelaa2 schreef:
Marocje schreef:


Jep. Mijn ouders hadden dit een keer gedaan bij mijn zoon met Sinterklaas. Gelukkig had ik ze al voorbereid dat we nooit dit soort dure cadeaus geven, maar toch sneu.

Hadden ze idd een doosje vd iPhone met daarin een chocolade telefoon..


Waarom vinden mensen dit grappig voor kinderen :7
Vind andersom wel leuk overigens. Een koekenpan met een ander gewild item erin

Zo had mijn vriend destijds een switch in een stofzuigerdoos gedaan en dit ingepakt.

Maar omdat het huis nogal vol was, dacht ik ik laat het in de doos zitten. Was er al dolblij mee, want ik wou nog een stofzuiger kopen. Dus ik zet de doos zo weg _O-

Totaal niet bij nagedacht dat het best wel een lichte stofzuiger was :+

Dus op aandringen, toch de doos maar open gemaakt _O-

Angelaa2
Berichten: 4227
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: Noord-Holland

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 17:27

Hahaha, zie het al helemaal voor me. Ik pak ook niet alles meteen uit de doos. Doe dat soms liever op mn gemak

xMyrth

Berichten: 2800
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 00:42

Mijn vriend kreeg gisteren het kerstpakket van Dichterbij... Er zat o.a. een flesje water in... water... :')

Qimm

Berichten: 15162
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: WTF/stomme/ongepaste cadeaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-23 06:46

Het enige wat ik daarvoor kan zeggen, iedereen gebruikt wel water :')