Wie heeft er verstand van Odido?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Wie heeft er verstand van Odido?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-23 23:38

Ik heb steeds een zwart scherm, eerst soms streams, soms niets.
De Coaxkabel was afgebroken dus ik naar Vodafone en die groene.(kan even niet op de naam komen, pvv is het niet)
Die stuurden me naar Odido, wat ik ook heb maar ik dacht dat ze alles daar hadden.
Volgens haar moest ik naar Odido omdat hun geen Coax gebruiken.


Ik naar Odido, die beweerden daar dat ik Ziggo had, nou nee dat weet ik zeker en stuurden me weer terug naar Vodafone.
Daar was het vreselijk druk en ze zeggen toch altijd dat je bij Odido overal kan tv kijken?
Ik had een kastje verwacht.

Nou nee, ik ging met lege handen, want zulke lange coax hadden ze niet, en voor de 2e week zonder tv naar huis.

De klantenservice kan me ook niet helpen.
Ja, gewoon foto van modem en hij doet alles zelf.
Niet dus, de hele avond bezig geweest en ik wil zo graag weer een keer op de slaapkamer kijken.
Ik wil gewoon weer een keer ongestoord kijken zonder haperingen en uitvallen.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:51


__Leonie

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Wijchen

Re: Wie heeft er verstand van Odido?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:54

Is de coax binnenshuis afgebroken of bedoel je voor je aansluitpunt buitenshuis?

In het eerste geval; Bij Ziggo kan je een next mini nemen en deze kan of met een utp kabel of draadloos gebruikt worden om tv te kijken

laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-23 23:55

Wij zijn overgestapt van kpn naar tmobile vanwege het feit dat kpn zo gruwelijk duur is. Zijn nu een half jaar verder en inmiddels odido en kan niet wachten tot de contracten aflopen. Stappen straks gewoon weer over naar kpn. Vooral het bereik en internet vinden wij een ramp.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-23 00:17

__Leonie schreef:
Is de coax binnenshuis afgebroken of bedoel je voor je aansluitpunt buitenshuis?

In het eerste geval; Bij Ziggo kan je een next mini nemen en deze kan of met een utp kabel of draadloos gebruikt worden om tv te kijken

__Leonie schreef:
Is de coax binnenshuis afgebroken of bedoel je voor je aansluitpunt buitenshuis?

In het eerste geval; Bij Ziggo kan je een next mini nemen en deze kan of met een utp kabel of draadloos gebruikt worden om tv te kijken


Super, dank je wel!