Voor Humanitas help ik mensen af en toe met hun financiële vraagstukken. Zo heb ik nu ook een mevrouw die per ongeluk een voor haar te ruim abonnement heeft afgesloten in het verleden. Haar maandelijkse kosten zijn dus te hoog voor haar verbruik, dat kan echt een stuk lager. Maar ze heeft wel een nieuw mobiel toestel nodig. "Uiteraard" wilde het doorgaans al veel te duren KPN niet meewerken door haar te voorzien van een nieuwe toestel bij haar al jaren lopende abonnement. Dus dikke kans dat ze moet oversluiten. Dat is geen probleem. Maar wat zou een passend abo + toestel dan voor haar zijn?
En hier komt de hulpvraag voor jullie:
Wie weet er een leuke aanbieding voor een abonnement passend bij de volgende gebruikersbehoefte:
* ze belt ongeveer 45-50 minuten per maand
* ze heeft maandelijks ongeveer 600 MB dataverkeer (buiten Wifi)
* ze heeft slechte ogen, dus graag een groot toestel (6 inch of groter)
* geen nadere eisen voor schermresolutie of camera. Wel smartfoon nodig voor bank-apps ed.
* Android toestel (nu Samsung (A50?), maar merk maakt niet perse uit)
* voorkeur voor KPN netwerk
En dat alles natuurlijk zo goedkoop mogelijk

Haar budget is circa 19 euro per maand, er is geen budget om een los toestel te kopen. Contractduur 2 jaar geen probleem.
Alvast heel veel dank om te helpen - met zijn allen weten we natuurlijk heel veel meer mogelijkheden dan ik alleen!