10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 10:11

Oke de titel is een beetje vaag maar het zit als volgt.

Mijn man en ik zijn bijna 10 jaar samen. Sommige kennen ons misschien nog wel van dit topic
leonie87 @ [BEU] Na 12 jaar dromen over emigreren naar Spanje volgtopic


Nu wil ik graag 10 cadeaus kopen waarbij er 1 duur mag zijn. Normaal ben ik iemand die zoiets al half jaar van te voren gaat voorbereiden en bedenken. Maar ik heb gewoon niet genoeg inspiratie en datum komt heel hard dichterbij!

Dus bokkers, met al jullie creatieve ideeën, ga maar lekker los!

Het mag zelf gemaakt zijn, het mag humor hebben, het mag alles zijn. De enige "eis" is dat het betekenis heeft.

Tot nu toe heb ik maar 2 ideeen....

1. Een boek met alle momenten van de afgelopen 10 jaar. Coördinaten van de eerste zoen, hoe vaak gingen we op vakantie, hoeveel concerten bezochten we samen, hoeveel km hebben we afgelegd met verhuizen, hoeveel wedstrijden liepen we samen hard, zulke details.

2. iets van een sleutelhanger met de onze namen (mijn dochter en mijzelf) erin.

3 ?

4?

10. ballonvaart met bubbels

Toen we 1 jaar samen waren heb ik hem een door gegeven met 52 kaartjes (handgemaakt en geschreven) met 52 redenen waarom ik van hem houd en op de andere kant een liedje van een Nederlandse artiest die daarover zingt. Dat was een mega bult werk :') maar wel heel leuk!

Wie maakt me los met mooie ideeën?

Prairy
Berichten: 9076
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 10:44

Mijn zusje en ik hebben mijn ouders jaren geleden een stapel enveloppen gegeven met opdrachtjes op de dag van vertrek, die uiteindelijk leidden naar een weekend weg in een hotel. Dus niks Google Maps maar old school richting aanwijzer, waar ze gingen eten/picknicken, welke boodschappen ze moesten doen, waar ze de huurfietsen moesten ophalen, uitjes etc.

Was het eerste weekend weg dat ze samen gingen en daarna gingen ze uit zichzelf elk jaar :D

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 10:48

:oo is het al weer 10 jaar geleden dat wij daar waren? Wat gaat de tijd snel zeg.

Wil je er iets frans in verwerken? Of een lieve video boodschap van zijn familie of die als verrassing hierheen laten komen)

Heb je een mooie foto van jullie of iets dat jullie dierbaar is kwa plek? Die laten inlijsten of een tekening van laten maken

Maar leuk om het topic door te lezen nog een keer. Mijn opmerking geduld is een schone zaak klopte wel, het kostte alleen 9 jaar geduld hebben sinds die tijd. :')

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 13:17

Prairy schreef:
Mijn zusje en ik hebben mijn ouders jaren geleden een stapel enveloppen gegeven met opdrachtjes op de dag van vertrek, die uiteindelijk leidden naar een weekend weg in een hotel. Dus niks Google Maps maar old school richting aanwijzer, waar ze gingen eten/picknicken, welke boodschappen ze moesten doen, waar ze de huurfietsen moesten ophalen, uitjes etc.

Was het eerste weekend weg dat ze samen gingen en daarna gingen ze uit zichzelf elk jaar :D


Ow dit is wel heel leuk idee! We gaan 17 december en romantisch weekendje weg om het te vieren.
2 jan is de datum. Ik wil het eigenlijk hiertussen verspreiden. Dan is het wel leuk dat hij steeds random een envelop vind met een aanwijzing naar het volgende cadeau!
Yeey leuk!

Ja alweer 10 jaar Karuna.
Iets frans mag uiteraard! Foto's hebben we al heel veel.
Iets met muziek ofzo zou ik wel heel tof vinden. Zou eigenlijk een soort muziekdoosje willen laten maken met ONS liedje.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: 10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 13:20

Mm ik weet niet of zoiets bestaat maar een ringtone op zijn telefoon laten maken met jullie nummer? En dat als verrassing installeren als kadootje.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 13:31

Een boek (schrift) met recepten van zijn lievelingseten.
Een fotoboek met jullie allermooiste foto's.
Toegangskaartjes voor iets wat hij graag wil zien. Mag zijn museum, theater/bioscoop, sauna, noem maar op.
Trip down memory lane, met een bezoek aan plekjes die voor jullie belangrijk zijn geweest. Bijv: eerste date/etentje samen, eerste x weekend weg.
Boswandeling/strandwandeling/stadswandeling en dan afsluiten met een picknick . erg leuk als het droog is.

Lijsken
Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 14:12


leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-23 16:02

Misty12 schreef:
Een boek (schrift) met recepten van zijn lievelingseten.
Een fotoboek met jullie allermooiste foto's.
Toegangskaartjes voor iets wat hij graag wil zien. Mag zijn museum, theater/bioscoop, sauna, noem maar op.
Trip down memory lane, met een bezoek aan plekjes die voor jullie belangrijk zijn geweest. Bijv: eerste date/etentje samen, eerste x weekend weg.
Boswandeling/strandwandeling/stadswandeling en dan afsluiten met een picknick . erg leuk als het droog is.


Super romantische ideeën! Ik zat zelf nog te denken aan kaartjes voor Racoon omdat hij hun graag nog keer wil zien, maar dat loopt al snel in de papieren... Zal nog eens verder denken of er niet iets low budget/gratis is wat wel heel leuk is.

Terug naar waar het begon betekend terug naar Frankrijk :Y) Dat past even niet in de agenda.


Lijsken schreef:
Er zijn emmers te koop waarmee je een gipsafdruk kan maken van jullie handen (hand in hand), wij hebben dat laatst met familieweekend gedaan en het resultaat was erg mooi geworden!

https://www.bol.com/nl/nl/p/navaris-3d- ... MwQAvD_BwE

Ow dat is wel een heel tof idee! De reviews zijn alleen niet zo best maar goed daar zijn ook andere fabrikanten in. Enige probleem, hoe krijg ik zijn hand erin zonder dat hij het weet :Y)



Ik heb inmiddels nog wat ideetjes opgedaan (en gelijkt besteld ivm cybermonday)

Een Whisky glas met zijn naam erop
Een armband met onze initialen (ja ook niet goedkoop)
Een sleutelhanger met een foto van ons gezin. (lekker afgezaagd maar goed, wel leuk)

Wil echt nog ergens iets vinden om te doen met ONS liedje. Muziekboxje wel gevonden maar dat kost €400 :') Beetje veel van het goede haha.

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Re: 10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 16:29

Toevallig hoorde ik laatst iemand die een QR code naar Youtube filmpje had afgedrukt op iets van canvas/glasplaat om aan de muur te hangen. Volgens mij was dat wel een soort van gepersonaliseerd filmpje, maar kan natuurlijk ook een 'gewone' versie van jullie liedje zijn. (En zoiets moet natuurlijk ook maar net bij jullie passen)

rien10
Berichten: 14680
Geregistreerd: 01-06-10

Re: 10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 16:33

2 cijfer taarten. (de 1 en de 0) voor op de dag zelf. Lekker smikkelen.

Lijsken
Berichten: 1025
Geregistreerd: 10-02-22

Re: 10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 18:02

@TS: Is juist heel leuk en grappig om samen te doen :D Wel strikt de gebruiksaanwijzing volgen, dan lukt het prima is mijn ervaring (familiefeest, dus meerdere mensen hebben dit gedaan en allen zijn mooi gelukt)

Evelyne79

Berichten: 4003
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 18:18

leonie87 schreef:
Lijsken schreef:
Er zijn emmers te koop waarmee je een gipsafdruk kan maken van jullie handen (hand in hand), wij hebben dat laatst met familieweekend gedaan en het resultaat was erg mooi geworden!

https://www.bol.com/nl/nl/p/navaris-3d- ... MwQAvD_BwE

Ow dat is wel een heel tof idee! De reviews zijn alleen niet zo best maar goed daar zijn ook andere fabrikanten in. Enige probleem, hoe krijg ik zijn hand erin zonder dat hij het weet :Y)




Gewoon de emmer cadeau doen, dan kun je het samen maken als het cadeau is uitgepakt



Allebei een paar sokken :knuffel:
https://www.kyana-amsterdam.nl/products/holding-socks


Eventueel een poster maken met bv de 10 geboden
https://pin.it/1pUivye

secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: 10 jarig jubileum - 10 cadeaus, help je mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-23 19:31


leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-23 15:09

Bowo schreef:
Toevallig hoorde ik laatst iemand die een QR code naar Youtube filmpje had afgedrukt op iets van canvas/glasplaat om aan de muur te hangen. Volgens mij was dat wel een soort van gepersonaliseerd filmpje, maar kan natuurlijk ook een 'gewone' versie van jullie liedje zijn. (En zoiets moet natuurlijk ook maar net bij jullie passen)


ja ik had ook al kaartje gevonden waar dan qr code in zit en daarachter dan persoonlijk boodschap. Leuk maar toch net niet helemaal nog haha :') Als ik niks anders vind...


Lijsken schreef:
@TS: Is juist heel leuk en grappig om samen te doen :D Wel strikt de gebruiksaanwijzing volgen, dan lukt het prima is mijn ervaring (familiefeest, dus meerdere mensen hebben dit gedaan en allen zijn mooi gelukt)

Ja dat is wel waar! gewoon proberen en aanklooien :+

Rien10 Ja dat is nog wel leuk idee. inie miniversie van onze trouwtaart ofzo.

Poster is weer ophangen en de muren hangen al zo vol O:)

Sokken is nog wel leuk idee aangezien ik altijd koude voeten heb }:)

Thx secicible. Hij krijgt dus al een boek met alle highlights. Wil het bij 1 boek houden. Wij doen ook altijd op onze jubileumdag een etentje en dan gaan we elkaar alles vertellen waar we ons aan ergeren van de ander. Kan dit echt iedereen aanraden! Gewoon even 1 x alles op tafel, van een zakdoek die blijft liggen tot snurken in bed. Alles kan en mag (op een respectvolle manier). Hoewel het er soms best even pittig van kan worden, het eindigt altijd met een bak humor en lucht lekker op.
lijstje niet nodig, het komt vanzelf als je begint :=

Sorry als ik ideeën afschiet, blijf vooral spammen hoor!

leonie87

Berichten: 4464
Geregistreerd: 05-03-10
Woonplaats: regio Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-23 13:47

Ik ben alweer wat verder gevorderd maar zoek nog steeds 2 ideeën!

Het idee van Prairy vind ik heel erg leuk dus ik ga hem ook met een soort van speurtocht door alle cadeaus sturen :Y) Dit alleen nog allemaal bedenken en uitschrijven en de tijd dringt :')

ik heb nu de volgende cadeaus

1. Whisky glas met zijn naam erop
2. Sleutelhanger met een foto van ons gezin
3. Een thuis massage cadeaubon
4. een armband met onze initialen
5. Iets met ons liedje (ik ga hem waarschijnlijk zelf inzingen maar moet even achter de juiste muziek aan hiervoor).
6. boekje met alle feitjes en hun facts van de afgelopen 10 jaar
7. Gips
8.
9.
10. Ballonvaart

Mooie ideeën met het verwerken van ons eigen liedje mag ook nog steeds!
Dus wie heeft er nog inspiratie voor iets leuks/kleins?