Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Ik heb mijn account opgezegd, nadat ik even had gecheckt wat er nu daadwerkelijk zou veranderen met dat abonnement. Je krijgt alleen geen gepersonaliseerde advertenties meer als je betaalt, maar het ongeoorloofd tracken van alles wat je op internet doet gaat vrolijk verder. Ik was social media toch al een beetje zat, dus dit was een mooi moment om facebook en instagram weg te doen.
prompter schreef:Ik heb mijn account opgezegd, nadat ik even had gecheckt wat er nu daadwerkelijk zou veranderen met dat abonnement. Je krijgt alleen geen gepersonaliseerde advertenties meer als je betaalt, maar het ongeoorloofd tracken van alles wat je op internet doet gaat vrolijk verder. Ik was social media toch al een beetje zat, dus dit was een mooi moment om facebook en instagram weg te doen.
IMANDRA schreef:prompter schreef:Ik heb mijn account opgezegd, nadat ik even had gecheckt wat er nu daadwerkelijk zou veranderen met dat abonnement. Je krijgt alleen geen gepersonaliseerde advertenties meer als je betaalt, maar het ongeoorloofd tracken van alles wat je op internet doet gaat vrolijk verder. Ik was social media toch al een beetje zat, dus dit was een mooi moment om facebook en instagram weg te doen.
Vergeet ook niet dat Facebook met de europese wetgeving zit he:
https://nos.nl/artikel/2496235-facebook ... nen-europa
Dus dat ze dit ineens gaan roepen is in de hoop dat mensen gaan betalen maar niet doorhebben dat het tracken minder gaat worden (of in ieder geval, dat je er toestemming voor moet geven).