Ik zal beginnen met mezelf voor te stellen;
Mijn naam is Hedi, ik ben 33 en komend jaar ga ik mijn 3e mbo opleiding afronden. Nadat de eerste opleiding geen werk opleverde heb ik mezelf omgeschoold tot opticien, dit is tot op de dag van vandaag ook mijn werk. 2 jaar geleden startte ik, uit mijn passie voor creativiteit, een opleiding tot goudsmid. Deze opleiding volg ik naast mijn huidige baan.
Nu de reden van mijn topic; het gaat zo goed, en ik vind het zo leuk, dat ik besloten heb op korte termijn een bedrijf te starten als zelfstandig goudsmid. Mijn man heeft ook een aantal jaar ondernemers ervaring en hij gaat me helpen waar hij kan. Nu vraag ik me af; zijn hier meer (startende) ondernemers? Kvk, belastingdienst etc komt helemaal goed. Waar ik voornamelijk nog heel erg benieuwd naar ben is social media, daar heeft mijn man dan weer weinig weet van haha. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Welke dingen zijn belangrijk voor een zakelijk account? Wat voor content delen jullie? Wat zouden jullie verwachten? Ik kan alle tips gebruiken

Bedankt!
(voor de leuk even een foto van een van mijn werken)