Ik ben al zo lang als ik me kan herinneren bezig met nagels (vooral van mezelf) en vroeger als klein meisje zat mijn oma mijn nagels te lakken (daarvan heb ik het denk ik ook haha).
Nu speelt het al een aantal jaar door m’n hoofd om een opleiding/cursus tot styliste te gaan doen. Ik heb hier al een goed instituut voor gevonden.
Maar nu vroeg ik me af; zitten er nagelstylistes op Bokt? En hoe zijn jullie begonnen met het opbouwen van klanten en vooral; hoe doen jullie het met de ruimte/locatie/salon? Bij mij in huis heb ik helaas geen ruimte om een salonnetje te maken dus ben ik gelijk afhankelijk van een andere locatie. Wat mogelijk een optie is is bij mijn ouders in de aanbouw (schuur maar met vloerverwarming). Echter zou mijn vader deze dan moeten verbouwen (punt dak erop zodat zijn spullen naar boven kunnen en deur aan de straatkant maken) en stel dat ik het dan niks vind, het hele nagel-gebeuren dan heeft hij straks de hele boel verbouwd.

Dus liever zou ik bijv. eerst ergens een tafel huren of een kleine ruimte. Maar hoe vind je dit? Ik woon in de Randstad en hier is ruimte al erg schaars.