Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Leuk! Het lijkt me ook leuk om mijn boek af te schrijven. Maar ik merk soms wel dat ik wat externe support nodig heb, en dat ik meelezers heel fijn zou vinden. Mijn vrienden hebben er nooit zoveel zin in
LvdO schreef:Sheran schreef:Leuk! Het lijkt me ook leuk om mijn boek af te schrijven. Maar ik merk soms wel dat ik wat externe support nodig heb, en dat ik meelezers heel fijn zou vinden. Mijn vrienden hebben er nooit zoveel zin in
Misschien kunnen we daarin wat voor elkaar betekenen. Ik hoop aan het eind van november al een mooi concept af te hebben en proeflezers zijn dan altijd welkom
Sheran schreef:Wat betreft mijn verhaal is het meer inhoud dan grammatica. Grammatica en spelling kan ik zelf behoorlijk goed - maar ik vraag me wel dingen af met betrekking tot mijn personages. Zijn ze geloofwaardig, zijn ze interessant - en hoe loopt het verhaal? Is het afgezaagd? Zijn de wendingen logisch? Heb je zin om verder te lezen?
Annash schreef:Hoe gaat het hier vandaag?
Ik heb er net even voor gezeten en zo'n 1200 woorden geschreven (totaal nu bijna 1400). Niet genoeg voor NaNo, maargoed, 50k in een maand is ook niet mijn doel. Ik heb twee dagen achter elkaar geschreven en progressie geboekt; dat is wel een aantal jaar geleden dat ik dat kon zeggen.