Ik moet even iets kwijt....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lielle

Berichten: 66258
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 09:17

imker"]
[quote="carola schreef:
Is dat zo Imker? Waarom mag dat niet? Nou ja, we gaan 15 dagen, dus tijd zat om lekker te duiken.
Het is wel iets heeeeel vervelends aan de reis.... we gaan pas in augustus... En ik kan nu al niet meer wachten!


Dat heeft te maken met het drukverschil. Het ligt eraan hoe diep je duikt, maar het varieert van 2 tot 4 dagen dat dat niet mag.
Misschien is het handig om even een duikvereniging in je buurt te bellen *of Lielle een PB te sturen, volgens mij wist zij het ook*.
[/quote]
even wat aanvullingen. Je mag wel direct na het vliegen duiken, al zou ik dat wel tot de volgende dag laten liggen om vermoeidheisredenen Knipoog en afhankelijk van hoeveel, hoe diep en hoe lang je gedoken hebt moet je 12 - 48 uur wachten na het duiken tot je mag vliegen. Ik was een paar jaar terug in Egypte (Sharm el Sheik, helemaal geweldig!) en wij vlogen op dinsdagavond laat (12 uur) terug dus we konden op maandag nog gewoon duiken. Wel de laatste duik niet te diep (max 15 m) en niet te lang. Mocht je tips willen, hoor ik het wel.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 09:28

Tssssk, heb twee paarden, dus... nee vakantie zit er niet in Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 22:47

Ik ga ook naar Egypte!!! 3 weken lang, een rondreis met Djoser. (www.djoser.nl) Ook ik heb er heel veel zin in!! Wij vertrekken op 18 juli, ook nog even wachten dus...

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 01:19

Jeetje wat heerlijk zeg, ff helemaal weg.
Huilen Ik ben al jaren niet meer weg geweest Huilen
Tja bijstandsmoeder he. Maar ik gun het je vanharte. Have fun.