Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ziezoziezo22
Berichten: 404
Geregistreerd: 13-10-13

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:01

Ik heb er ook 1 , maar met speakers krijg je van die lelijke dikke rimpels onder je enkels.
Hebben jullie dat ook

Ailill

Berichten: 11670
Geregistreerd: 27-08-11

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:03

Er gaat werkelijk waar geen jaar voorbij waarin er geen soortgelijk topic voorbij komt... zijn die dingen echt zó bijzonder?

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:18

Ze zijn geweldig. :+

Ben echt een koukleum, maar draag wel graag rokjes en jurkjes naar kantoor. Nu kan dat zonder dat het koud is. Ook door de vrieskou fietsen ermee kan gewoon. Met een normale dunne panty doe ik dat echt niet in de winter hoor.. Normaal droeg ik thermo leggings met daarover een broek. :')

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:38

Ik vind het een fantastisch idee, maar ik vind de kleur echt nep. Ben zo benieuwd of er nog betere exemplaren uit komen.

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 22:03

Ik heb er eentje van Amazon in maat plus size. Ik ben zelf 167 en tussen de 60-65kg en hij zit echt heel goed! Ik doe er wel altijd een broekje overheen net zoals elke panty, zodat het niet afzakt.
https://www.amazon.nl/dp/B0BGRZDT3L/ref ... 61_TE_item

Afbeelding

Ik heb er gisteren ook eentje bij Shein bestelt in XL dus ik ben benieuwd!

Amado7

Berichten: 10732
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 02:24

Hmm ik twijfelde om er eentje te kopen. Nu heb ik er van de week eentje in het echt gezien maar die was gewoon grijzig en je zag echt dat het nep was. Hij is nog best donker ook als ik de foto’s zo zie. Had gehoopt dat het echt panty vibes had. Of verschilt het echt per merk?

Plukje
Berichten: 1652
Geregistreerd: 22-06-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 07:54

Het verschilt echt heel erg per merk! Sommigen zijn veel zwarter, anderen lijken meer op een maillots en weer anderen hebben echt het gewenste effect.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 09:06

Bij www.ditislot.nl hebben ze hele mooie. Dit weekend is het gratis verzending!

Grainey

Berichten: 2088
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Zevenhuizen, Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 09:14

Die van de kruidvat heb ik vaak aan, mensen schrikken elke keer omdat ze denken dat ik een hele dunne panty aanheb :') ik heb er wel veel complimenten over gehad dat het zo echt lijkt. Dus daar ben ik heel blij mee, ik vond het er ook heel echt uitzien.

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 12:15

Ik had het vorige week ook nog inderdaad dat ik ergens binnen kwam en iemand vol verbazing riep 'heb je het niet koud?!'. Dus nee, zo op het eerste oog lijken die dingen best echt blijkbaar. Zal ook een beetje afhankelijk zijn wat voor huidskleur je hebt. Ik ben aardig licht van kleur en die gelige toon van die panty's past best aardig bij mijn benen. Misschien had iets meer roze erin perfect geweest, maar goed zo tussen een hoge schoen en een jurkje is het blijkbaar goed genoeg.

@Change3x ik heb die van jouw Amazon link besteld net. Ik hoop dat die plus size beter zit, dan bestel ik er nog een paar extra. Heb er nu een stuk of 4 in de normale kleinere maat, maar het past gewoon net niet lekker om mijn bovenbenen. Ik heb hoop. :o

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 13:24

Amado, hoe donker het is zal ook een beetje aan je eigen beendikte liggen. Ik koop ze in plus size dus die zijn qua rek nog lang niet op de max.

Celebi, hopelijk valt hij jou ook zo fijn! Ben benieuwd :D

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 13:29

De panty zat zoveel beter in plus size! Nog steeds zitten die naden niet helemaal goed, maar veel beter!

Ik kan er alleen niet tegen dat die tenen dicht zijn dus die wilde ik net als alle 4 andere fleece panty's die ik heb open knippen. Bij die andere 4 kon dat probleemloos en die draag ik nu al voor de 2e winter.. Maar deze heeft echt meteen 100 ladders. |(

Tot zover mijn geld en mijn nieuwe panty..

Afbeelding

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:09

Ohhh wat zonde zeg… Retourneren wordt ook lastig zo..

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:15

Nee dat gaat niet natuurlijk. Eigen schuld.. Maar beetje jammer dat alle andere van datzelfde merk prima knipbaar waren en deze niet. Zal die überhaupt ook gevoeliger zijn voor gaatjes en ladders denk ik. De stof ziet er ook net anders uit.

Ze zijn helaas niet meer bij Amazon leverbaar voor kerst dus dat is weer balen. Heb ik nog geen fijne panty voor de feestdagen. Via AliExpress heb ik er nu wel een paar gevonden zonder voet in plus size model dus dan ga ik dat maar bestellen. Alleen eer dat het binnen is is het januari waarschijnlijk..

Change3x

Berichten: 6582
Geregistreerd: 06-12-11
Woonplaats: Nijverdal

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:20

Ik draag die van mij al twee winters en is nog perfect hoor! Blijf regelmatig met m’n ringen haken. :')

Hopelijk kun je nog iets vinden.. Bij Shein wellicht?

Moska

Berichten: 3399
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:23

Ik heb de mijne via AliExpress binnen, alleen is ie eigenlijk net te kort (ben 1.74) en zitten de naden heel oncomfortabel. Maatvoering is dus ook gek. Had voor de zekerheid 2XL gekozen (voor 80-110kg, weeg nog lang geen 80 kg gelukkig), maar zit voor geen meter bij mij. De panty an sich is wel mooi. Dus mocht iemand belangstelling hebben, tegen verzendkosten mag je hem hebben.

Edit: is wel met voet

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:33

Ik kwam dus echt net bij een verkoper op AliExpress dit plaatje tegen.. Dat maakt een wereld van verschil. De maten die aangegeven staan zijn overal x0,5.. Dat klopt wel aardig ja. :')

Afbeelding

Skessa_
Berichten: 10635
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:48


laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 14:50

Ik heb die van de wibra maar dat is echt niks. Wel lekker fleece, maar binnen no time pillen erop en de voetjes zijn heel raar genaaid. En ik vond hem totaal niet de panty look geven maar eerder een legging look.
Dus nu is het een binnen panty ding en dat vind ik ook niet zo erg :+

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 15:04

Skessa_ schreef:
https://www.lotsofgoodies.nl/footless-f ... black.html

Lots of goodies heeft ze ook zonder voeten iig. Het model op de foto is 1.78, dus kan ook voor lange mensen.


Ziet er goed uit, maar het curvy model is uitverkocht en tot op heden zitten die normale maten allemaal te krap om mijn bovenbenen (met maat S of M..) dus die durf ik ook niet te bestellen.

CarpeDiem_

Berichten: 2539
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Kop van NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 15:13

Ik heb deze en vind ze heel fijn :).
Nu niet op voorraad, maar komen wel weer zo te zien. Is zonder voetjes.

https://poespas.nl/legging-ivy-zonder-v ... ng-220-den

Ook heb ik de ‘gewone’ panty ervan, maar zie dat die niet op pre-order staat. Geen idee of die nog aangevuld gaan worden.

Edit:
Normaal heb ik maat S, maar nu 27 weken zwanger incl het bijbehorende buikje en past nog prima

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 15:20

Die zien er fijn uit! Jammer dat ze niet op voorraad zijn! Moet zeggen dat ik de plus size nog steeds aan heb thuis ondanks de enorme ladders die steeds groter worden maar het zit echt zoveel comfortabeler dan al die normale maten.

Ik heb hoop dat ik nog ergens iets ga vinden de komende dagen. :D

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 16:42


LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 00:39

Ik ben vanavond naar aanleiding van dit topic om 10 voor sluitingstijd nog de Action in gerend :+

Er lagen er nog 2 in maat S/M, een zwarte en een lichtere.

Die lichtere toont echt als een zwarte panty waar je huid doorheen zichtbaar is, de andere meer als een zwarte maillot.

Ik ben 1.60 en wat mager momenteel, maar ze passen prima.
De zwarte weet ik nog even niet waarbij ik die ga dragen, maar die lichtere kan prima onder een jurkje, binnenkort maar eens testen :)

Celebi
Berichten: 3666
Geregistreerd: 04-11-20

Re: Fleece panty's die lijken op normale zwarte panty's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-23 16:54

Hier vandaag ook nog gekeken bij de action maar het hele schap was leeg. -O-