Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
prompter

Berichten: 11251
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 08:38

_San87_ schreef:
Ben echt zo klaar met deze oliebol :o. Als ze er niet meer zijn komen er geen honden weer. Sowieso niks dat in huis leeft :').


Ik heb een kanarie, dat maakt echt weinig rommel in huis :D. Meer komt er ook niet in...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41786
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 08:45

prompter schreef:
_San87_ schreef:
Ben echt zo klaar met deze oliebol :o. Als ze er niet meer zijn komen er geen honden weer. Sowieso niks dat in huis leeft :').


Ik heb een kanarie, dat maakt echt weinig rommel in huis :D. Meer komt er ook niet in...

Dat wil ik eventueel nog overwegen. Al wil de man graag een kaketoe :').

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 09:06

Dat ze vannacht ws wat in mijn drankje hebben gegooid. Was na 2 drankjes zo dronken en heb nu intense koppijn

Jespri

Berichten: 9652
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 09:07

_San87_ schreef:
Ben echt zo klaar met deze oliebol :o. Als ze er niet meer zijn komen er geen honden weer. Sowieso niks dat in huis leeft :').


Dat zij ik ook en nu heb ik 4 katten. :')


Ik duik ook weer onder m’n meelees steen vandaan.

Ik was wakker en daarna weer in slaap gevallen en na 20 min weer wakker geworden en nu ben ik zo moe. :O

CupCakes_

Berichten: 3363
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 10:15

Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.

Soms vraag ik mijzelf echt af waarom ik de zorg ben ingegaan. _O-

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 10:32

CupCakes_ schreef:
Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.

Soms vraag ik mijzelf echt af waarom ik de zorg ben ingegaan. _O-



Ik dacht dat je daar juist een goede weerstand van kreeg :') ik heb collega's die echt nooit ziek worden :+

Marcella

Berichten: 36840
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 10:55

Dat ik op het moment heel slecht eet. Gewoon totaal geen honger. Eet dan gerust maar 2 maaltijden waarvan 1 vla met 1 schepje muesli en 1 boterham met beleg. :=

Trouwens geen buikpijn of wat dan ook.

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 11:00

DuoPenotti schreef:
Mijn vriend een vrije dag. Zouden lekker met de motor weg gaan. Ergens lunchen. Wie heeft er weer migraine...


Echt kl*te voor je.
Beterschap.
Hier vanmorgen ook wakker mee geworden, gelukkig wel een pil kunnen pakken en nu weer gezakt.
Maar o wat ben ik die K U T migraine kitsbeu!

DuoPenotti

Berichten: 30005
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 11:04

Jij ook beterschap. :knuffel:

Ja echt zo kotsbeu.
Ben nu ook boos en verdrietig tegelijkertijd.

CupCakes_

Berichten: 3363
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 11:08

Zebrastreep schreef:
CupCakes_ schreef:
Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.

Soms vraag ik mijzelf echt af waarom ik de zorg ben ingegaan. _O-



Ik dacht dat je daar juist een goede weerstand van kreeg :') ik heb collega's die echt nooit ziek worden :+



Nou, blijkbaar niet. Mijn hemel wat ben ik beroerd. Maar ik heb geen tijd om uit te zieken, dus we hupsen vrolijk door met pcm, ibu :')

justdiesel
Berichten: 4957
Geregistreerd: 23-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 11:24

DuoPenotti schreef:
Jij ook beterschap. :knuffel:

Ja echt zo kotsbeu.
Ben nu ook boos en verdrietig tegelijkertijd.


Ik snap het...sterkte :knuffel:

Gea99

Berichten: 1171
Geregistreerd: 26-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 13:33

Zebrastreep schreef:
CupCakes_ schreef:
Verkouden geworden. Flink beroerd. Met mondkapje daardoor moeten werken terwijl die oudjes gewoon in je gezicht hoesten.

Soms vraag ik mijzelf echt af waarom ik de zorg ben ingegaan. _O-



Ik dacht dat je daar juist een goede weerstand van kreeg :') ik heb collega's die echt nooit ziek worden :+


Ha ja herkenbaar, vanmorgen gewerkt, de ene bewoner hoest en rochelt nog niet harder dan de ander. Ja en dan in je gezicht. Beetje jammer weer.
Bij ons collega's die nooit ziek zijn en een ander die om de haverklap ziek zijn, maar zich niet gauw ziek melden. Tja het zijn net mensen he? :D

ellepel

Berichten: 47431
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 14:25

ik wil geen dop aan het flesje laten zitten.
ik wil die dop er af.

zo irritant -O-

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 15:26

Ik trek ze er altijd vanaf want het belooft echt knoeien als ik die dop eraan laat zitten en bovendiepmis dat superirritant!

Marcella

Berichten: 36840
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 15:34

Piepend adem halen.

prompter

Berichten: 11251
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 16:31

DuoPenotti schreef:
Jij ook beterschap. :knuffel:

Ja echt zo kotsbeu.
Ben nu ook boos en verdrietig tegelijkertijd.


Ik heb regelmatig "gewoon" hoofdpijn en vind dat al verschrikkelijk, laat staan vaak migraine. Sterkte Y;(

Nyaleti

Berichten: 6309
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 16:45

Ik heb laatst een chipreader gekocht, niemand in het dorp hier heeft er een.
Maar dat betekent dus ook dat ik bij overleden katten op chip moet checken.. Dat was net dus en ;( ;(
Arme prul. Lastige vind ik dat ik nu dus geen chip heb gevonden maar ik heb hem ook niet omgedraaid want ja.. dus 100% zeker dat hij geen chip heeft, ben je niet..

_chou
Berichten: 100
Geregistreerd: 16-03-23

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 18:15

Dat bij het overzetten van mijn teksten de voetnoten niet meegenomen zijn. Nu mag ik er 40 voetnoten handmatig toevoegen en op de juiste plek zetten |o

Zebrastreep

Berichten: 9833
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 18:50

Dat mensen met dingen bij mij komen klagen , waarvan ik wou dat ik mij druk kon maken over zulke simpele dingen. Met name nu ik in een situatie zit wat alles behalve simpel en gemakkelijk is.

Polarize
Berichten: 723
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 21:02

2 weken terug een septum piercing laten zetten, en het geneest goed, alleen nu griep of iets gekregen en die hele piercing is meteen dik en vervelend omdat mijn neus natuurlijk vol zit, best pijnlijk :')

Ook besloten om na een week met maar een halve stem achter de kassa te zitten toch echt maar vervanging te vragen voor morgen, ben bang dat ik het anders niet eens een uur vol ga houden voordat mijn stem helemaal weg is

Meliaforever

Berichten: 12041
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 21:52

Vliegtuigen.... elke minuut komt er weer 1 over met herrie.

Hutcherson

Berichten: 7434
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 23:08

Geliefde wilde de trailert mee naar de zaak. Ik had afspraken, hij niet dus trailer neergezet en afgekoppeld en gaan werken. Kom dikke 4 uur later terug. Heeft ie 4 doosjes bij action gehaald. Kan ik alsnog met mn zieke bakkes meehelpen die kloot trailer inladen met zwaar spul. Grrrr. Echt als ik even geen voortouw neem gaat alles eerder achteruit dan vooruit af en toe.

Zo tot hier mijn frustratie. Alles is opgeruimd en in de trailer gepropt.

Cambionn

Berichten: 853
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-24 23:23

Dat mijn rug echt niet lekker zit. Had gelukkig al de volgende fysio behandeling wat sneller gepland, want had al het vermoede dat het na dat ziek zijn niet in 1 behandeling weer zoals voor het ziek zijn zou zijn (want het ging inmiddels echt goed met m'n rug, tot ik ff flink de griep kreeg). Donderdag kan ik komen. Eerder heeft ze ook echt geen tijd, en dit is de eerste fysio (van velen die ik gehad heb) wiens behandeling ook echt werkt, dus ff volhouden nog.

Maar heb al 2 dagen pijnstiller nodig gehad omdat het gewoon echt niet grappig meer was. De laatste keer dat ik pijnstiller pakte was toen het zo enorm vast zat doordat ik veel stress had van werk dat ik 2 weken ziek thuis zat en uiteindelijk van baan ben geswitcht. Toen was mijn rug, shouder en heup 1 harde massa. Gelukkig nu leuk werk met een hele lieve manager dus dat is geen probleem meer. Zit ook minder vast dan toen, alleen op een heel pijnlijke manier. Komt nu ook gewoon van dat ik ziek was, waarom zo erg weet ik niet. Maar gewoon ff om het idee te geven. Ik pak niet snel pijnstillers, en nu al 2 dagen op rij. Ik heb auw.

Gelukkig de komende 4 dagen elke dag paardrijden. Meestal helpt paardrijden bij mij. Is zo'n beetje de enige bezigheid naast fysio die het beter maakt ipv erger.

chanicha

Berichten: 12184
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 11:18

Dat de oplader van mijn ipad ineens :wave: zegt -:(-

fleurtjeuh
Berichten: 10363
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-24 12:15

Onze oudere kat die niet lekker is en veel afvalt :(
Net bij de dierenarts geweest, groot bloedonderzoek.
Nu wachten op de uitslag.....