Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MyWishMax

Berichten: 25441
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 11:54

Na jaren twijfelen eindelijk de stap genomen om keuring bij knhs aan te vragen en nu gieren de zenuwen door mijn lijf terwijl het nog maanden duurt :+ Ik heb zo'n trauma aan keuringen

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 12:14

Wat poedersuiker van die conducteur.. Slaat nergens op dat hij zoiets zegt, er zitten gewoon andere mensen? In een overvolle trein, oké maar zeg dan alsnog om even rekening te houden met de andere..
2 Gerda's kan ik me het volume wel voorstellen.

Accu van de auto is leeg. Alweer. Durf hem zelf eigenlijk niet aan de oplader te hangen :=
Broer had laatst de deur open laten staan, toen leeg natuurlijk. En sindsdien loopt ie telkens wat leger lijkt wel. Elke keer met starten vanaf huis ging het iéts moeizamer.
Duuuussss nieuwe accu. Op een auto die net gekeurd is en waarvan de kosten eigenlijk al te hoog waren maar ik kan geen nieuwe auto kopen..

Gelukkig geen afspraken staan maar ging wel eigenlijk wat leuks doen met een vriendin.

FriesWytske
Berichten: 9907
Geregistreerd: 05-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 12:39

Nyaleti schreef:
Maar met die siliconen grip zit je toch vast geplakt in je zadel joh? Is dat waarom iedereen zo netjes kan doorzitten de laatste tijd? Veldspelers :')

Echt kak dat het zo duur is geworden. Zo'n legging lijkt me wel relaxed (mits er zakken zijn..) maar net zo goed stap ik op en is het binnen 10 min duidelijk dat dit niet voor mij is :=
Geen idee welke maat ik nodig heb dus via Vinted is ook niet hendig.

Ach, budget wat ik er voor over heb beperkt m'n keuze enorm dus dat is wel weer een voordeel.


Hoeft niet. Heb nu 4 rijbroeken met siliconen en er is maar 1 die vast plakt. Daar strooi ik dan ook talkpoeder op voordat ik hem aantrek.

Ik erger mij aan het bezorgbedrijf dat mijn pakketje van Doc Horse niet heeft geleverd. En dan durft te zeggen dat er niemand thuis was. Terwijl dat wel het geval was op het adres waar ik het naar toe heb laten sturen. En nu zelfs weer terug naar Doc Horse heeft gestuurd. -:(- Heb gisteravond al contact met Doc Horse opgenomen. En nu nog maar gemeld dat ze het terug krijgen. Heb het deze week nodig.

xPabloBokt

Berichten: 9478
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-24 12:39

Nyaleti schreef:
Wat poedersuiker van die conducteur.. Slaat nergens op dat hij zoiets zegt, er zitten gewoon andere mensen? In een overvolle trein, oké maar zeg dan alsnog om even rekening te houden met de andere..
2 Gerda's kan ik me het volume wel voorstellen.

Accu van de auto is leeg. Alweer. Durf hem zelf eigenlijk niet aan de oplader te hangen :=
Broer had laatst de deur open laten staan, toen leeg natuurlijk. En sindsdien loopt ie telkens wat leger lijkt wel. Elke keer met starten vanaf huis ging het iéts moeizamer.
Duuuussss nieuwe accu. Op een auto die net gekeurd is en waarvan de kosten eigenlijk al te hoog waren maar ik kan geen nieuwe auto kopen..

Gelukkig geen afspraken staan maar ging wel eigenlijk wat leuks doen met een vriendin.


Rij je er lange afstanden mee? Regelmatig korte afstanden zorgt er ook voor dat ze sneller plat staan, want dan laden ze niet voldoende op met rijden.

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 12:58

Niks anders dan de afgelopen 1,5 jaar..
Weet niet hoe de klemmen vast moeten dus kan het als nog niet aansluiten :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41757
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:09

Boris heeft een jonge merel gepakt ;(. Ik voel me nu zo schuldig.

DuoPenotti

Berichten: 29948
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:30

welke apotheek is nou tussen de middag gesloten?!
Nou die hier dus...

mystery1980
Berichten: 4249
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:36

DuoPenotti schreef:
welke apotheek is nou tussen de middag gesloten?!
Nou die hier dus...


Hier ook, zo onhandig als je even medicijnen wilt halen in je lunchpauze.

rien10
Berichten: 14769
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:52

Wij hebben een locker service. Heerlijk, kan je savonds een rondje lopen met de hond en meteen je medicijnen ophalen.

DuoPenotti

Berichten: 29948
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 13:54

Dat zal hier ook wel kunnen, denk ik...
Maar apotheek zit 7 km bij mij vandaan.
Kwam elders vandaan en daar even langs was niet veel om. En sowieso korter dan op en neer....
Wist ik veel dat dat dicht was....
Nu moet ik nog een keer apart aanzetten.

JudithGigi

Berichten: 4236
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 14:00

hahahatsjoe schreef:
JudithGigi schreef:
Vriend in zijn proeftijd ontslagen bij een detacheerder omdat zij geen plek voor hem konden vinden... Je weet toch hoe de markt eruit ziet voor je iemand aan neemt??? En de hele tijd lang hebben ze gezegd dat het allemaal wel goed komt en dat hij zich geen zorgen moet maken. We waren net aan het vieren dat we het financieel ruimen zouden krijgen omdat ik een baan heb en nu wordt het weer afzien _-:(


Er zijn veel slechte detacheerders, zoals Maandag (tenminste hier in Friesland), Wyzer en zo zijn er nog wel meer (overheid). Flexwise is een fantastische. Ik weet niet wat je vriend doet, maar als hij voor de overheid werkt stuur me ff PB.

Heel veel sterkte Ghostattack, weet hoe het voelt, dat is zwaar klote :(:)


Het is niet eens een van de genoemde :D Hij is heel ambitieus, maar nu wordt hij toch langzaam jaloers op iedereen in zijn omgeving die bij de overheid werkt en het lekker relaxed heeft (o.a. mijn schoonmoeder, schoonzus en ik _O- )

hahahatsjoe

Berichten: 2399
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 14:52

Nou relaxt is het niet bij de overheid hoor, het is hard werken. Ik ben jurist en houd mij verder nog bezig met evenementen en andere vergunningen. Ook mijn collega's werken hard.

JudithGigi

Berichten: 4236
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 14:55

hahahatsjoe schreef:
Nou relaxt is het niet bij de overheid hoor, het is hard werken. Ik ben jurist en houd mij verder nog bezig met evenementen en andere vergunningen. Ook mijn collega's werken hard.


Is maar een grapje gebaseerd op het stereotype hoor, ik werk ook hard :D

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 16:06

Voor m’n zieke vriend zijn lievelingsijsjes gehaald. Maar hij inhaleert ze gewoon alsof het lucht is. :=

Maar hij is wel weer blij! :D

rien10
Berichten: 14769
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 17:39

MarlindeRooz schreef:
Voor m’n zieke vriend zijn lievelingsijsjes gehaald. Maar hij inhaleert ze gewoon alsof het lucht is. :=

Maar hij is wel weer blij! :D

En dat maakt jou weer blij.

8Eveline

Berichten: 3220
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 17:48

MarlindeRooz schreef:
Voor m’n zieke vriend zijn lievelingsijsjes gehaald. Maar hij inhaleert ze gewoon alsof het lucht is. :=

Maar hij is wel weer blij! :D

Aaawh <3

juval

Berichten: 13257
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 17:50

pff, ik heb mn workout weer gehad. Mijn ergernis van de dag is een domme vaars. }:0
Mooie dag vandaag, de koeien gingen voor het eerst de wei weer in. Altijd een mooi moment. Maar dat betekent ook dat ze aan het eind van de middag weer naar binnen moeten om te melken. Normaal volgen de jonkies de oudere koeien gewoon, maar nu dus even niet. Een jonge vaars die voor het eerst buiten kwam vond het niet nodig om te volgen en toen was ze dus de weg kwijt. Iedereen was al binnen maar die ene dus niet. Dwars door allerlei draden heen. Ik heb de wei (4 ha) meerdere keren op en neer moeten lopen voor ze eindelijk de uitgang vond... pfff. :x

Siggislief

Berichten: 14060
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 17:54

Dat de GVB (OV) van alles omgegooid heeft, zit je in de tram om dan
ergens in Amsterdam de bus te kunnen pakken richting Amsterdam Zuid.

Rijd die hele bus alleen maar naar Amsterdam Amstel, en rijd niet verder.
En wil je naar Amsterdam Zuid dan moet je de Metro pakken,
en het lijkt of er ook gewoon geen bussen meer komen daar.

Dus vanmiddag Tram - Bus - Metro, en terugweg Metro - Bus.



Das behoorlijk wat op en neer, Juval.
Hier zal het vooral bommetje in de sloot worden als ze weer mogen,
ben benieuwd hoe ze dat hier gaan doen met de nieuwere/jongere koeien.

rien10
Berichten: 14769
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 18:10

juval schreef:
pff, ik heb mn workout weer gehad. Mijn ergernis van de dag is een domme vaars. }:0
Mooie dag vandaag, de koeien gingen voor het eerst de wei weer in. Altijd een mooi moment. Maar dat betekent ook dat ze aan het eind van de middag weer naar binnen moeten om te melken. Normaal volgen de jonkies de oudere koeien gewoon, maar nu dus even niet. Een jonge vaars die voor het eerst buiten kwam vond het niet nodig om te volgen en toen was ze dus de weg kwijt. Iedereen was al binnen maar die ene dus niet. Dwars door allerlei draden heen. Ik heb de wei (4 ha) meerdere keren op en neer moeten lopen voor ze eindelijk de uitgang vond... pfff. :x

Oef! Maar wel jammer dat dit niet op film staat. (Sorry) ;)

prompter

Berichten: 11232
Geregistreerd: 28-09-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 18:50

Voortaan bewegwijzering neerzetten Juval :)). Maar ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten, nu maar hopen dat ze morgen wel gelijk mee loopt!

Nyaleti

Berichten: 6303
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 18:51

juval schreef:
pff, ik heb mn workout weer gehad. Mijn ergernis van de dag is een domme vaars. }:0
Mooie dag vandaag, de koeien gingen voor het eerst de wei weer in. Altijd een mooi moment. Maar dat betekent ook dat ze aan het eind van de middag weer naar binnen moeten om te melken. Normaal volgen de jonkies de oudere koeien gewoon, maar nu dus even niet. Een jonge vaars die voor het eerst buiten kwam vond het niet nodig om te volgen en toen was ze dus de weg kwijt. Iedereen was al binnen maar die ene dus niet. Dwars door allerlei draden heen. Ik heb de wei (4 ha) meerdere keren op en neer moeten lopen voor ze eindelijk de uitgang vond... pfff. :x


Ohhhh de irritatie als ze simpelweg de uitgang niet vinden of zien of net van te voren weer omdraaien. Dat triggered mij zo enorm :')

JudithGigi

Berichten: 4236
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 18:58

Ik heb een gerstekorrel oid precies midden in mijn buitenste ooghoek :( voelt zo naar maar ik denk dat weghalen nog naarder is

fjordjes

Berichten: 12066
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 19:09

Ik had mijn puppy in de bench gedaan en hij was wat aan rommelen in een hoekje, ineens keihard gepiep! Ik gooide m'n bord met eten op de tafel en haalde hem uit de bench. Helaas heb ik niet kunnen zien wat er nou gebeurde. Ik heb hem getroost en nu ligt ie in de mand met aan een runderoor te knagen, arm beestje :(

rien10
Berichten: 14769
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 19:11

Aan mijzelf. Na twee kaakchirurgische ingrepen een stokbroodje gegeten. Dom dom dom. Au.

Zebrastreep

Berichten: 9826
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 19:19

rien10 schreef:
Aan mijzelf. Na twee kaakchirurgische ingrepen een stokbroodje gegeten. Dom dom dom. Au.


:( Dat klinkt pijnlijk!