Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:01

Caira schreef:
Grmbl ze hebben er weer een energie contract doorheen gedrukt bij mijn half demente schoonvader. Die kreeg opeens een opzegging van Vattenfall terwijl hij van niets wist. Die heeft vast weer ergens ja op gezegd aan de telefoon. Ik vind het nog steeds bizar dat ze daar zomaar voor mogen bellen.

Dat kan je terug draaien. Dan moet je wel even de kleine lettertjes lezen.

Britta31

Berichten: 13157
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:03

Daarvoor is een levenstestament ook handig.Kunnen jullie zijn financiële zaken regelen en beheren.

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:04

Caira schreef:
Grmbl ze hebben er weer een energie contract doorheen gedrukt bij mijn half demente schoonvader. Die kreeg opeens een opzegging van Vattenfall terwijl hij van niets wist. Die heeft vast weer ergens ja op gezegd aan de telefoon. Ik vind het nog steeds bizar dat ze daar zomaar voor mogen bellen.


Even bellen dan draaien ze het terug.
Is inderdaad belachelijk dat ze zo gebruik maken van oudere mensen.

Marcella

Berichten: 36778
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:16

Britta31 schreef:
Daarvoor is een levenstestament ook handig.Kunnen jullie zijn financiële zaken regelen en beheren.

Klopt moet je wel alleen alles hebben.

Best lastig als je oom belt ja heb een aanmaning gehad kan je even nakijken (soms op goede momenten doet hij dat, maar kan ook gaan om een aanmaning van maanden geleden die betaald is). :+

Mijn oom word dan wel vaak boos dat mijn broertje dit nog steeds niet geregeld heeft.

Kairos
Berichten: 2721
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:29

Al die regen. Ik vind t zo sneu voor die kinderen, ik zag heel veel ouders daarstraks alle spullen al in een container gooien… (gemeente plaatst altijd van die grote containers, zodat je de restanten kan weggooien. Nou ik vermoed dat er nu al veel in zit… de helft van het terrein was al leeg).

Marcella

Berichten: 36778
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:31

Hier vanmorgen vroeg een beetje regen. En nu eigenlijk al best lekker zit met balkon deur open. :=

Okay deur gaat dicht heb nu al 3x achter elkaar geniest. -O-

CupCakes_

Berichten: 3349
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:42

Captain schreef:
poedersuiker brommers vanaf 04:00. +:)+


Ach. Het is maar 1x per jaar. Ik houd van deze traditie <3

TheNovelist

Berichten: 1514
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:43

Er zitten ineens allemaal krassen op de onderkant van de deur van de koelkast... echt geen idee hoe het daar komt en ik krijg het er ook met geen mogelijkheid af ;(
Afbeelding
Afbeelding

zonnebloem18

Berichten: 24845
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:45

Heb je een kat?

TheNovelist

Berichten: 1514
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 11:47

Nee geen (loslopende) dieren in huis momenteel

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 12:07

@thenovelist, al eens met pinkstuff geprobeerd? Daar krijg ik nog veel strepen en vlekken mee weg

pjer
Berichten: 1590
Geregistreerd: 18-03-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 12:18

jarig op koningsdag..... niks geen feestje maar thuis blijven voor visite. nou scheelt het dat koningsdag in almere niet interessant is.

purny

Berichten: 27532
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 12:41

CupCakes_ schreef:
Captain schreef:
poedersuiker brommers vanaf 04:00. +:)+


Ach. Het is maar 1x per jaar. Ik houd van deze traditie <3

Ik niet

Suzanne F.

Berichten: 49304
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 13:11

pjer schreef:
jarig op koningsdag..... niks geen feestje maar thuis blijven voor visite. nou scheelt het dat koningsdag in almere niet interessant is.


Gefeliciteerd!

Shenavallie
Berichten: 11582
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 13:17

pjer schreef:
jarig op koningsdag..... niks geen feestje maar thuis blijven voor visite. nou scheelt het dat koningsdag in almere niet interessant is.

Ik vind het dan leuker om jou te feliciteren dat die Wim-Lex, dus bij deze van harte gefeliciteerd!

TheNovelist

Berichten: 1514
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 13:42

lieke2 schreef:
@thenovelist, al eens met pinkstuff geprobeerd? Daar krijg ik nog veel strepen en vlekken mee weg


Niet geprobeerd! Heb ik ook niet in huis. Ik weet dat daar verschillende varianten van zijn, welke zou je aanraden? :)

Zebrastreep

Berichten: 9802
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 13:54

Dat mijn weekend eigenlijk gewoon al verpest is door zaken op werk.

En dat ik nu even geen uitlaatklep heb vanwege de blessure en dus mijn kop ook niet echt leeg kan maken. Heb het wel vanmorgen met een collega even kort besproken en toen ook maar gezegd oké nu gaan we ons er niet meer druk over maken want we kunnen er toch niks aan veranderen. Maar het gaat nu niet echt uit mijn kop.

Voor morgen anders maar toch even iets verzinnen om te gaan doen, ik kan voor maandag toch niks aan de situatie veranderen hoe graag ik dat ook wil.

Themba

Berichten: 1464
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 14:24

Dat je eerst 8 weken moet banketstaaf met een praktijkondersteuner voor je de stap naar psycholoog kan maken. Bedoel trauma is duidelijk toch. Wil dat voor mijn mam zsm emdr of iets opgestart gaat worden. Maandag maar weer even achteraan

Freyr
Berichten: 696
Geregistreerd: 20-07-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 14:48

Alles gaat fout, verkeerd of net niet goed deze week.

lieke2
Berichten: 2135
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 15:10

TheNovelist schreef:
lieke2 schreef:
@thenovelist, al eens met pinkstuff geprobeerd? Daar krijg ik nog veel strepen en vlekken mee weg


Niet geprobeerd! Heb ik ook niet in huis. Ik weet dat daar verschillende varianten van zijn, welke zou je aanraden? :)


Ik gebruik eigenlijk alleen de paste voor alles wat los en vast zit. Laatst zelfs de velgen mooi mee gekregen :+

Hutcherson

Berichten: 7383
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 16:48

Siggislief schreef:
Ik irriteer mij al een paar/aantal maanden aan een geluid, als ik op mijn kamer zit dan hoor ik het heel duidelijk.
Het is een soort brommend geluid, en het is niet 1 x nee het is de hele dag + de nacht
heb hem al eens om 4 uur in de nacht gehoord toen ik wakker lag.
(Het geluid komt met pauzes nu is het even stil en dan ineens weer een brommend geluid)

Alleen het gekke is, als je op de voorzolder er bij gaat staan waar je denkt dat ie vandaan komt
hoor je hem dus niet meer.. Ja heel lichtjes maar het lijkt niet bij de voorzolder vandaan te komen.
Maar bij de buren.

Ik heb dat geluid zelfs op de 1e verdieping gehoord in het trap gedeelte, en zelfs in de huiskamer.

En weet gewoon NIET waar dat geluid vandaan komt, zou bijna zeggen buren maar als ik dat geluid
zo hier op zolder hoor met een duur er tussen zou je zeggen hier uit dit huis op zolder.

Toevallig een koelkast op zolder bij de buren?

Telpeva

Berichten: 14765
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 16:53

Ik heb echt mijn dag niet

MARenAMY

Berichten: 96
Geregistreerd: 03-02-24
Woonplaats: Naast mijn buren, yn it moaie Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 17:03

Ik had laatst het geweldige idee om het randje van mijn dekje in de kleur van m’n jasje te maken.
T was een goed idee totdat mijn stift leeg was.
Niet heel erg zou je zeggen, dus ik had de zelfde stift besteld. Zou op tijd binnen komen, totdat ik de melding kreeg dat er op koningsdag niet werd bezorgd en hij dus pas maandag zou komen.
En dat terwijl ik morgen (zondag) de wedstrijd heb. En m’n dekje al half blauw was.
Toen gisteren maar met een vriendin de stad in gegaan en een soortgelijke stift gekocht. Even op textiel mogen testen en leek de perfecte kleur!
Ik dus gisteravond aan de slag…
Moest alleen nog even drogen, kom ik van morgen beneden! Is het echt een totaal andere kleur als het droog is! %) |(

Ik ga het nu maar proberen met laagjes, hoop dat het dan donkerder word :=

Afbeelding
Het kleur verschil is hier niet heel duidelijk te zien maar dat komt door het licht.


Afbeelding
Hier is het beter te zien. De ene kant is veel paarser dan de ander 8)7

Daphne__
Berichten: 12478
Geregistreerd: 12-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 17:41

Hutcherson schreef:
Siggislief schreef:
Ik irriteer mij al een paar/aantal maanden aan een geluid, als ik op mijn kamer zit dan hoor ik het heel duidelijk.
Het is een soort brommend geluid, en het is niet 1 x nee het is de hele dag + de nacht
heb hem al eens om 4 uur in de nacht gehoord toen ik wakker lag.
(Het geluid komt met pauzes nu is het even stil en dan ineens weer een brommend geluid)

Alleen het gekke is, als je op de voorzolder er bij gaat staan waar je denkt dat ie vandaan komt
hoor je hem dus niet meer.. Ja heel lichtjes maar het lijkt niet bij de voorzolder vandaan te komen.
Maar bij de buren.

Ik heb dat geluid zelfs op de 1e verdieping gehoord in het trap gedeelte, en zelfs in de huiskamer.

En weet gewoon NIET waar dat geluid vandaan komt, zou bijna zeggen buren maar als ik dat geluid
zo hier op zolder hoor met een duur er tussen zou je zeggen hier uit dit huis op zolder.

Toevallig een koelkast op zolder bij de buren?


Dat zou heel goed kunnen idd. Ik heb op zolder een game kamer en daar staat ook een koelkast. Afentoe klinkt het echt alsof er een vliegtuig opstijgt en dan ineens is het weer een poos stil..

rien10
Berichten: 14738
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 18:31

M’n hechtingen gaan irriteren. Wel n goed teken :D
Hechtingen in je mond zijn ruk.