Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zebrastreep

Berichten: 9773
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 18:50

Zit ik rustig in een teams vergadering , wat ik altijd al een beetje spannend vindt. Gisteren nog duidelijk thuis benoemd dat ik een vergadering hebben tussen zo laat en zo laat. Komt mijn moeder vrolijk binnen en begroet de hond mega enthousiast. Ik mijn hele verhaal kwijt en maar gezegd of iedereen even een moment heeft. Ondertussen mijn moeder gevraagd of ze even wil stoppen met hysterisch doen :')

En er maar een grapje van gemaakt wat ik vrijwel altijd doe met ongemakkelijke situaties :+


Nou ja of ik heb iedereen weer een leuke dag bezorgd.

Siggislief

Berichten: 13995
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:05

Zebrastreep schreef:
Zit ik rustig in een teams vergadering , wat ik altijd al een beetje spannend vindt. Gisteren nog duidelijk thuis benoemd dat ik een vergadering hebben tussen zo laat en zo laat. Komt mijn moeder vrolijk binnen en begroet de hond mega enthousiast. Ik mijn hele verhaal kwijt en maar gezegd of iedereen even een moment heeft. Ondertussen mijn moeder gevraagd of ze even wil stoppen met hysterisch doen :')

En er maar een grapje van gemaakt wat ik vrijwel altijd doe met ongemakkelijke situaties :+


Nou ja of ik heb iedereen weer een leuke dag bezorgd.

Vreselijk!

En dat herken ik dan zeg je ik heb tussen zo laat en zo laat een telefoontje, en dan gaat meneer als nog keihard door heen tetteren.
Maakt ook niks uit of je daarna boos word
van als ik dit bij jouw flik is de wereld te klein en je vind het nodig om het bij mij te doen...ga fietsen! -:(- :x

imaudy
Berichten: 5057
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:08

De AH Ultieme shopper rugzak _O-

imaudy
Berichten: 5057
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:09

Zebrastreep schreef:
Zit ik rustig in een teams vergadering , wat ik altijd al een beetje spannend vindt. Gisteren nog duidelijk thuis benoemd dat ik een vergadering hebben tussen zo laat en zo laat. Komt mijn moeder vrolijk binnen en begroet de hond mega enthousiast. Ik mijn hele verhaal kwijt en maar gezegd of iedereen even een moment heeft. Ondertussen mijn moeder gevraagd of ze even wil stoppen met hysterisch doen :')

En er maar een grapje van gemaakt wat ik vrijwel altijd doe met ongemakkelijke situaties :+


Nou ja of ik heb iedereen weer een leuke dag bezorgd.

Vreselijk, nou ja kan gebeuren.

Zebrastreep

Berichten: 9773
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:27

Achteraf kon ik er ook wel om lachen :') Om het positief te benaderen, zo haal je iedereen wel even uit de sleur. Alleen jammer voor mij dat ik mijn hele verhaal kwijt was en dat ook niet meer goed op kon pakken.

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:58

Ik was van het weekend bij mijn vader zijn nieuwe huis. Die had een tijdje leeg gestaan. Vrijdag boven de hele dag op de grond gezeten. Zegt zaterdag mijn stiefmoeder. Getver er zitten overal vlooien. Dus ik dacht geluk te hebben gehad, tot gisteren, ineens allemaal jeukende bultjes op mijn been. En nu word ik dus gek van de jeuk.

prompter

Berichten: 11126
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 19:59

imaudy schreef:
De AH Ultieme shopper rugzak _O-


Ik kende hem nog niet, maar wat een vreselijke ding :D

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 20:37

Een beetje spijt dat ik rond 5 uur nog koffie heb genomen.. ik voelde me vermoeid en moest even motivatie hebben om wat dingen gedaan te krijgen (wat ook wel gelukt is) maar nu zit ik stil en voel ik me nog steeds moe én opgejaagd :')

JudithGigi

Berichten: 4209
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 21:01

Fearn schreef:
Een beetje spijt dat ik rond 5 uur nog koffie heb genomen.. ik voelde me vermoeid en moest even motivatie hebben om wat dingen gedaan te krijgen (wat ook wel gelukt is) maar nu zit ik stil en voel ik me nog steeds moe én opgejaagd :')


Sorry ik moest meteen hier aan denken _O-
Afbeelding


Hier nog steeds last van die *** longen. Net even een rondje huffend, puffend en rochelend hard gelopen #) de pollen zijn neer geregend longen, relax nu dan ook.

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 21:34

Mijzelf, dat ik die zelfdiscipline mis om een app als pinterest op te starten, gericht te zoeken op dat ene wat ik wil opzoeken, en hem na een minuut of 10 ook weer af te sluiten.

Afijn, 1 uur en 20 minuten, heel veel grappige plaatjes en comics verder. Ughh zo zonde van mijn tijd

Fearn

Berichten: 4765
Geregistreerd: 06-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 21:58

JudithGigi schreef:
Fearn schreef:
Een beetje spijt dat ik rond 5 uur nog koffie heb genomen.. ik voelde me vermoeid en moest even motivatie hebben om wat dingen gedaan te krijgen (wat ook wel gelukt is) maar nu zit ik stil en voel ik me nog steeds moe én opgejaagd :')


Sorry ik moest meteen hier aan denken _O-
[ [url=m/06T2S7.png]Afbeelding[/url] ]


Hier nog steeds last van die *** longen. Net even een rondje huffend, puffend en rochelend hard gelopen #) de pollen zijn neer geregend longen, relax nu dan ook.


Die meme is redelijk accuraat ja :')

Sterkte!

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 07:42

Vanmorgen al bescheten door een vogel…. Brengt dit geluk of kan ik beter terug naar bed gaan?

Suzanne F.

Berichten: 49243
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 07:45

saskiaojan schreef:
Vanmorgen al bescheten door een vogel…. Brengt dit geluk of kan ik beter terug naar bed gaan?


Brengt geluk! Ik zou een loterijlot kopen.

rien10
Berichten: 14701
Geregistreerd: 01-06-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 07:46

Naar bed. Boek, thee. Heerlijk.

LiannePuthzy

Berichten: 7000
Geregistreerd: 10-05-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 07:48

Dat ik nog geen visite verslag van afgelopen vrijdag van de dierenarts heb ontvangen

saskiaojan

Berichten: 7240
Geregistreerd: 29-11-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 07:58

rien10 schreef:
Naar bed. Boek, thee. Heerlijk.

Dat is ook al een soort loterij!

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 08:00

Ik had gelijk over de training gisteren, wat een rotweer en wat een bak regen is er over mijn hoofd (en die van de hond) uit gevallen. Door en door nat en koud. Ik was al snotterig opgestaan maar dat wordt er voorlopig niet beter op zo :brr:

KirstenHorse

Berichten: 1291
Geregistreerd: 16-02-13
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 08:04

imaudy schreef:
Paardjes101 schreef:
Oeh spannend ken het probleem! Hoe is het gegaan?


Weggewaaid denk ik :+
Het is best een bijzonder gevoel om met storm op een paard te zitten. Dan ga je zo door de wind heen :D


Haha helemaal vergeten te reageren. Hij schrok een keer, maar verder deed hij het braaf! :)

daantjuhhh

Berichten: 26873
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:22

daantjuhhh schreef:
Aan een collega die er niet tegen kan dat een vrouw zijn werk controleert en daarom maar voor het gemak een klacht tegen je indient!

Wat een triest figuur.

Om hier even op terug te komen.

Mijn manager heeft mij gemaild dat hij achter mij staat en de klacht verder niet in behandeling neemt.

xPabloBokt

Berichten: 9408
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-24 09:34

Vandaag. Nu al.

Continu in de file gestaan, anderhalf uur lang.
Al twee keer van bureau gewisseld omdat de eerste niet omlaag wilde (lang leve elektrische zit-stabureaus) en bij de tweede kreeg ik mijn tweede scherm niet aan de praat.
Gister mijn zoetjes uit mijn tas gegooid en ze vergeten terug erin te doen. Zit nu met thee zonder zoetjes, gatver.
Zit nu eindelijk ergens maar ben een half uur bezig geweest om te settelen.
En ben ook nog mijn computerbril vergeten.

Ben gewoon enorm moe en mijn eerste interview voor mijn onderzoek gisteren ging niet zoals ik het wilde. Heb er even geen zin in vandaag.

Moska

Berichten: 3399
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:36

daantjuhhh schreef:
daantjuhhh schreef:
Aan een collega die er niet tegen kan dat een vrouw zijn werk controleert en daarom maar voor het gemak een klacht tegen je indient!

Wat een triest figuur.

Om hier even op terug te komen.

Mijn manager heeft mij gemaild dat hij achter mij staat en de klacht verder niet in behandeling neemt.


Pluim voor de manager!

Marcella

Berichten: 36741
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:36

Top manager. +:)+

En er wordt gekeken wie van de fnv mee kan op gesprek.

Telpeva

Berichten: 14732
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 09:55

xPabloBokt schreef:
Vandaag. Nu al.

Continu in de file gestaan, anderhalf uur lang.
Al twee keer van bureau gewisseld omdat de eerste niet omlaag wilde (lang leve elektrische zit-stabureaus) en bij de tweede kreeg ik mijn tweede scherm niet aan de praat.
Gister mijn zoetjes uit mijn tas gegooid en ze vergeten terug erin te doen. Zit nu met thee zonder zoetjes, gatver.
Zit nu eindelijk ergens maar ben een half uur bezig geweest om te settelen.
En ben ook nog mijn computerbril vergeten.

Ben gewoon enorm moe en mijn eerste interview voor mijn onderzoek gisteren ging niet zoals ik het wilde. Heb er even geen zin in vandaag.

Dat is echt een waardeloze ochtend en dan moet de dag nog beginnen

xPabloBokt

Berichten: 9408
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-24 09:57

Telpeva schreef:
xPabloBokt schreef:
Vandaag. Nu al.

Continu in de file gestaan, anderhalf uur lang.
Al twee keer van bureau gewisseld omdat de eerste niet omlaag wilde (lang leve elektrische zit-stabureaus) en bij de tweede kreeg ik mijn tweede scherm niet aan de praat.
Gister mijn zoetjes uit mijn tas gegooid en ze vergeten terug erin te doen. Zit nu met thee zonder zoetjes, gatver.
Zit nu eindelijk ergens maar ben een half uur bezig geweest om te settelen.
En ben ook nog mijn computerbril vergeten.

Ben gewoon enorm moe en mijn eerste interview voor mijn onderzoek gisteren ging niet zoals ik het wilde. Heb er even geen zin in vandaag.

Dat is echt een waardeloze ochtend en dan moet de dag nog beginnen


Ja, en het blijft maar doorgaan.

Ik moet mijn interviews deze en volgende week afnemen, dus tussen nu en 26 april.

Krijg ik van iemand een respondent doorgestuurd die
1. Tot 22 april afwezig is.
2. Eigenlijk buiten mijn doelgroep valt, want ze is te oud (ik richt me op millennials).

Echt schiet mij maar lek.

Edit: en nu stuur ik ook nog iemand een mail met de verkeerde aanhef.

Veeg mij op a.u.b.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 17-04-24 10:24, in het totaal 1 keer bewerkt

daantjuhhh

Berichten: 26873
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-24 10:16

Marcella schreef:
Top manager. +:)+

En er wordt gekeken wie van de fnv mee kan op gesprek.


Moska schreef:
Pluim voor de manager!


Ja ben er ook heel blij mee.
We hebben nieuwe managers dus zij kennen mij nog niet heel lang.

Al mijn andere collega’s stonden gelukkig ook achter mij.
Die kennen mij wel heel goed en ze zeiden allemaal als we moeten getuigen hoe jij echt bent dan doen wij dat met liefde.