Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ElfBeau_067

Berichten: 1994
Geregistreerd: 03-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 10:13

fotolijstje schreef:
Ziek, kapot ziek.
Voor de 3e keer bijholteontsteking in deze 3 maanden..
Alles doet me hartstikke zeer, en morgen heb ik een examen die ik eigenlijk niet mag missen. Ik heb ook hartstikke veel deadlines.


Er zijn ook een soort spoelers met water en zout die je in je neus stopt, duwt en dan is het weg. Dat hielp bij mij. Misschien even de huisarts vragen of er iets is wat kan helpen zodat het voor die tijd wat minder erg is/weg is.

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 10:27

fotolijstje schreef:
Ziek, kapot ziek.
Voor de 3e keer bijholteontsteking in deze 3 maanden..
Alles doet me hartstikke zeer, en morgen heb ik een examen die ik eigenlijk niet mag missen. Ik heb ook hartstikke veel deadlines.

Zou kijken of je vandaag nog bij de huisarts langs kan. Vraag eventueel om een allergie test.

Dat met bijholten kan ook door allergie komen.

Hier lopen ze ook weer flink te rommelen.

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 10:46

Dochter van de huurbaas die nog maar eens een bericht stuurde om aannemers te laten komen.Ze wil zeker 6 aannemers laten komen op 6 verschillende momenten.Of ik dat even wil inplannen.
Heb maar gestuurd dat ze het zal horen wanneer ik hier weg ben en hopelijk stopt het nu.
Het zijn trouwens geen dringende verbouwingswerken,anders zat ik hier niet,maar meer verfraaiingswerken dat ze wil laten uitvoeren.

Cambionn

Berichten: 772
Geregistreerd: 15-02-23
Woonplaats: Nederland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 11:40

Wakker geworden met barstende koppijn die op het randje zit van overslaan op migraine, en nu hoop ik heel hard dat het wegtrekt ipv doorzet.

fleurtjeuh
Berichten: 10318
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 11:45

Merlen schreef:
Dochter van de huurbaas die nog maar eens een bericht stuurde om aannemers te laten komen.Ze wil zeker 6 aannemers laten komen op 6 verschillende momenten.Of ik dat even wil inplannen.
Heb maar gestuurd dat ze het zal horen wanneer ik hier weg ben en hopelijk stopt het nu.
Het zijn trouwens geen dringende verbouwingswerken,anders zat ik hier niet,maar meer verfraaiingswerken dat ze wil laten uitvoeren.

Yes! Goedzo!
Laat je niet wegjagen uit je eigen huis, want dat is het nu nog!

Tancreda4

Berichten: 24043
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 11:47

hagelslag schreef:
@Tancreda4
Goed matras
Eventueel een zijslaap kussen
En je rugspieren trainen
Helaas 3 belangrijke factoren.



Ik irriteer mij eraan dat het nog geen weekend is.
Nog 2 dagen werken. Ik ben zo toe aan een lang weekend -O-


Heb ook veel oefeningen van de fysio gekregen. Maar dat gaat vooralsnog de verkramping niet tegen. Als ik de hele dag ten en vlieg nergens last van. Maar 2 tellen op m'n rug liggen (of het op grond, bank of matras is), of rechtop sta, dan verkrampt de boel. Heel irritant.

Zo maar even zwemmen, kijken of dat ook wat helpt.

Pfff.Merlen wat irritant dit zeg. Als je een huis koopt ga je als de oude bewoners er nog in zitten ook niet dit vragen toch? Of wel? (Geen jdee, nooit een huis gekocht of verkocht). Ze wacht maar tot ze de sleutel heeft.

Marcella

Berichten: 36730
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 11:48

Merlen schreef:
Dochter van de huurbaas die nog maar eens een bericht stuurde om aannemers te laten komen.Ze wil zeker 6 aannemers laten komen op 6 verschillende momenten.Of ik dat even wil inplannen.
Heb maar gestuurd dat ze het zal horen wanneer ik hier weg ben en hopelijk stopt het nu.
Het zijn trouwens geen dringende verbouwingswerken,anders zat ik hier niet,maar meer verfraaiingswerken dat ze wil laten uitvoeren.

Doet ze maar mooi als je weg ben. *\o/*

Om het minste of geringste heb ik al een wond. Gisteren ineens een kras over de bovenkant van mijn hand. Had het nog niet eens gemerkt. Het is dat ik ineens wat zag en toen zat het al aardig onder het bloed.

Foaly

Berichten: 4858
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 11:55

Merlen schreef:
Dochter van de huurbaas die nog maar eens een bericht stuurde om aannemers te laten komen.Ze wil zeker 6 aannemers laten komen op 6 verschillende momenten.Of ik dat even wil inplannen.
Heb maar gestuurd dat ze het zal horen wanneer ik hier weg ben en hopelijk stopt het nu.
Het zijn trouwens geen dringende verbouwingswerken,anders zat ik hier niet,maar meer verfraaiingswerken dat ze wil laten uitvoeren.


Groot gelijk, hallo zeg. Hoe brutaal kun je zijn :=

Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 12:01

Brutaal?
Vind het ronduit onbeschoft.

En ik vraag me af waarom ze het nou zo nodig moest hebben als ze zes bedrijven nodig heeft om het beetje naar haar zin te maken :=

Merlen

Berichten: 1596
Geregistreerd: 24-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 12:32

Vrijdag weet ik of het 1 juni of 1 juli is dat ik de sleutel van het appartement krijg.Het is nu nog bewoond.
Sowieso moet ik dan nog een maand dubbele huur zien te overbruggen.
En inderdaad,het woord onbeschoft ligt ook op mijn lippen om te zeggen tegen haar.

Polarize
Berichten: 702
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 13:15

Lukt het om alvast iets vooruit te sparen dat je in ieder geval eenn beetje geld apart kan hebben voor als je dubbele huur moet betalen?

Regen...heb vanochtend al gereden dus dat zit wel goed, maar de grond droogt maar niet op als het elke keer een dag of 2 droog is en dan weer regent. En die kleigrond hier blijft al zo lang nat

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-24 14:21

Dr. Martens die altijd gelijk zo'n opdringerige mail stuurt als ik een keer op hun website kijk. Ga weg joh.

Froukje_J

Berichten: 2196
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Fryslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:22

Jehova getuigen...
Sorry maar ik hoef ze niet aan de deur..
En nadat ik de documentaire op videoland heb gezien ben ik er al helemaal klaar mee...
3x raden wie er voor de deur stonden

Zebrastreep

Berichten: 9761
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:29

Ik had cursus vanmorgen en zat net heel gezellig naast mijn favo collega, hadden ze bedacht dat iedereen even van plek wisselt.

Komt er zo'n vreselijke betweter naast mij zitten die mij even publiekelijk aansprak dat ik zeker nog wat te doen had :')

Maar heel cynisch gezegd: ja hoor morgen direct aan de gang.

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-24 14:42

De we de huisarts ineens alleen nog maar tussen 8.00 en 10.00 kunnen bellen om een afspraak te maken. Nou dat wordt een feest, elke keer in de wachtrij hangen als je wat nodig hebt.

netjuh6
Berichten: 577
Geregistreerd: 02-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:46

xPabloBokt schreef:
De we de huisarts ineens alleen nog maar tussen 8.00 en 10.00 kunnen bellen om een afspraak te maken. Nou dat wordt een feest, elke keer in de wachtrij hangen als je wat nodig hebt.


Bij ons is het ook drama, ik heb de app gedownload en dat gaat eigenlijk super snel. Als je vragen hebt kan het via daar en ik kan ook online een afspraak maken indien nodig.

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 14:53

Scones gebakken en nou kan ik niet stoppen met vreten :Y)


xPabloBokt schreef:
Dr. Martens die altijd gelijk zo'n opdringerige mail stuurt als ik een keer op hun website kijk. Ga weg joh.

Dit is zo irritant inderdaad. "Ben je wat vergeten?", "Er ligt nog iets in je winkelmandje", "Kunnen we je helpen?"

Nee, rot op... >;)

JudithGigi

Berichten: 4202
Geregistreerd: 09-05-10
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 15:03

De ironie van stress krijgen omdat ik onvoldoende saldo had toen ik iets tegen de stress wilde kopen :')

Ik heb nog 2 weken om tot rust te komen maar mijn lichaam wil alleen maar stressen

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-24 15:07

netjuh6 schreef:
xPabloBokt schreef:
De we de huisarts ineens alleen nog maar tussen 8.00 en 10.00 kunnen bellen om een afspraak te maken. Nou dat wordt een feest, elke keer in de wachtrij hangen als je wat nodig hebt.


Bij ons is het ook drama, ik heb de app gedownload en dat gaat eigenlijk super snel. Als je vragen hebt kan het via daar en ik kan ook online een afspraak maken indien nodig.


Ja, online kan bij ons dus niet..

xPabloBokt

Berichten: 9404
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-24 15:09

black_kelpie schreef:
Scones gebakken en nou kan ik niet stoppen met vreten :Y)


xPabloBokt schreef:
Dr. Martens die altijd gelijk zo'n opdringerige mail stuurt als ik een keer op hun website kijk. Ga weg joh.

Dit is zo irritant inderdaad. "Ben je wat vergeten?", "Er ligt nog iets in je winkelmandje", "Kunnen we je helpen?"

Nee, rot op... >;)


Ja, precies. Bij Dr. Martens is het "Nog geen besluit genomen? We begrijpen het. Maar sommige modellen gaan snel, dus wees niet te laat."

Bruh, jullie schoenen kosten 180+ euro :') denk wel tien keer na voordat ik ze aanschaf.

Heb overigens gewoon al twee paar thuis staan.

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 15:30

Aan de ABN AMRO.

Ik ben bewindvoerder van mijn gehandicapte broer.
En om zijn bankrekening te kunnen beheren ben ik verplicht om een eigen bankrekening te nemen a 40€ per jaar.
Terwijl ik zelf privé daar niet bankier.

Maar omdat de bank technisch het zo ingericht heeft kan ik niet anders dan een lege betaalrekening te hebben die mij dus geld kost.

Ik snap dat echt niet.
We leven in 2024, dat moet toch anders kunnen?

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 15:39

Is wel goedkoper dan bij ING, al blijft het veel geld als je er zelf niet zit. Is overstappen dan geen optie?

daantjuhhh

Berichten: 26872
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 15:42

Ja daar heb ik ook aan zitten denken.
Hij betaalt zelf z’n 60 euro per jaar. En ik betaal dan nog eens 40€ om zijn zaken te kunnen regelen.

Siggislief

Berichten: 13972
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 15:47

xPabloBokt schreef:
De we de huisarts ineens alleen nog maar tussen 8.00 en 10.00 kunnen bellen om een afspraak te maken. Nou dat wordt een feest, elke keer in de wachtrij hangen als je wat nodig hebt.

Herkenbaar.

Heb vroeger wel eens op niet aardige manier te horen gekregen
dat ze alleen tussen 9u en 11u bereikbaar waren voor afspraken.

Toen heb ik op dezelfde toon terug gezegd van ik moet ook werken,
moet ook ergens de tijd vandaan vissen om te kunnen en mogen bellen...

Het ging niet van harte en sindsdien belde ik ook alleen maar op de Woensdag & Vrijdag
want toen werkte die mevrouw/assistente ook niet op die dagen.

----

Moet nu eigenlijk ook naar de HA bellen, maar ben bang dat ik
door de mevrouw die mij laatst afblafte weer aan de telefoon krijg.
En heb nu juist dat ene stress moment even niet nodig.. -O-

wyoming

Berichten: 2505
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Soest

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-24 16:03

Die man die zijn hond toen aan het schoppen was. Die ben ik nog een paar keer tegen gekomen, toen deed hij gelukkig niks raars naar die hond, al was hij toen wel naar andere aan het schreeuwen.
Sinds gisteren was ik er ook achter waar hij woonde omdat hij op zijn balkon aan het schreeuwen/bellen was. (Hij woont 7 hoog, ik fietste langs)
Blijkt hij vannacht zijn bankstel naar beneden gegooid te hebben. Maar goed, net stonden er dus 7 politie auto’s daar bij de flat en een busje voor het ggz. Hij is afgevoerd. (Bleek een hele strijd te zijn geweest met een taser en al, wist mijn buurman te vertellen) Hopelijk gaan ze nu goed voor zijn hond zorgen en krijgt hij hem nooit meer terug.

Maar mijn ergernis voor vandaag is dat we stroomstoring hebben en helaas ook bij de winkel dus kan zo nog een keer terug lopen.