Workshop Green Egg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

frensje

Workshop Green Egg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-23 20:43

2 jaar geleden heeft mijn man een mini green egg kado gehad. Eigenlijk heeft hij geen idee hoe hij er fatsoenlijk vlees op kan bereiden of andere etenswaren :7 Als wij bbq-en gaat onze gas bbq dus aan.
Nou is mijn man bijna jarig dus een workshop leek mij een leuk idee. Ik heb gegoogled, rond gebeld maar ik kan geen leuke workshop vinden (het liefst in november) ergens in Noord-Holland of aan huis een workshop is ook prima. Onze zoon van 16 lijkt het ook leuk dus hij zou ook graag meedoen. Zijn er bokkers die een goed adres weten?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 20:48

In jouw regio weet ik niks. In Roosendaal zit het bbq experience center, die geven wel hele goede workshops.

Verder staat youtube ook vol met filmpjes en tips!

Denise_Storm

Re: Workshop Green Egg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 21:35

De workshops van Smokey Goodness zijn echt een aanrader! Is in de buurt van Rotterdam dacht ik. Echt heel leuk (en lekker schijnt haha).

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 21:36

Skessa_ schreef:
In jouw regio weet ik niks. In Roosendaal zit het bbq experience center, die geven wel hele goede workshops.

Verder staat youtube ook vol met filmpjes en tips!

Bedankt voor de tip, dit is bij ons in de buurt :D

Kidde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-23 22:35

Je zou hier eens kunnen informeren: https://www.lopez-specials.com/ Het is een bedrijf uit Blaricum. De website doet het bij mij niet helemaal goed helaas, maar ze gaven altijd bbq workshops

Jonnekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-23 00:08

Bij Westrienen in Est ( Gelderland ) ook altijd leuke workshops is zeker de moeite waard!

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-23 16:50

Bedankt allen! Ik dacht dat ik goed had gezocht maar niet goed genoeg. Ik heb een workshop geboekt.