De context van deze vraag:
Ik heb al jaren een ontzettende lieve vriendin. Staat voor iedereen klaar, heeft alles qua financiën, een eigen huis en baan goed voor elkaar en werkt fulltime. Het leven staat zeg maar vast en stabiel zoals we altijd grappen tegen elkaar. Echter, een relatie is iets dat nog ontbreekt bij haar. Er waren wel wat vriendjes, maar de laatste jaren altijd maar kort en oppervlakkig. We hebben het er wel eens over en we komen dan tot de conclusie dat je gewoon in een vast en stabiel leven niet zo snel iemand meer ontmoet. Tinder etc heeft ze nu echt wel gehad en aangezien we begin 30 zijn is op stap gaan ook niet meer zo aantrekkelijk. Na vorige week weer een gesprek over dit onderwerp zag ik dat het haar wel echt wat deed.
Ik had het 's avonds met mijn vriend hierover en hij opperde, waarom gaan jullie niet samen sporten. Als je mannen ongeforceerd wilt ontmoeten, daar zijn ze zat. Op zich had hij een punt, maar ik wil haar ook niet zo voor t blok zetten waardoor t alsnog geforceerd wordt en ze het gevoel heeft binnen de sportschool te moeten zoeken. Dat doet ze nu ook niet. Ik heb dus besloten dat ik ga sporten en haar te vragen als m'n sportmaatje, in de hoop dat ze spontaan een leuk iemand ontmoet. Zo niet, dan zijn we in elk geval ook nog gezond bezig

Maar ja, welke sportschool in vredesnaam? Ik ben geen bekende in de sportschool en was wel erg benieuwd naar een buitenstaander mening.
Dus mensen rondom de stad Groningen, welke sportschool lopen er over het algemeen normale mannen rond en welke sportschool kan ik het beste vermijden?
Alvast bedankt voor de tips