Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BeFunny schreef:Zoetermeer is bij het balijbos mooi om te wandelen. Ik vind Zoetermeer wel druk. Zou dan eerder in Den Haag (Loosduinen e.o) gaan wonen of het Westland.
Zelf woon ik dus in Alphen aan den Rijn. Veel polder maar heel veel groen en prima wandelmogelijkheden.
Leiden heeft o.a polder Park cronestyn en daarachter ligt ook een mooie oude wijk maar die huizen zijn relatief duur.
Allemaal foto's bij mij in de buurt gemaakt.
[ [url=m/tgEdGg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/brsN2X.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lJYa3U.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EmLEUV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/b7rfpz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D8xO0Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celebi schreef:Als je tussen de Nieuwe Driemanspolder, het Buytenpark en het Westerpark in een huis kunt vinden heb je hele mooie plekken om te wandelen. Of wat meer richting het Balijbos. Tussen Delft en Rotterdam schijnt het ook erg mooi te zijn. Mijn ouders zijn toevallig vandaag voor het eerst bij de Reeuwijkse plassen geweest met de hond en dat beviel ze ook erg goed. In Voorschoten zit je natuurlijk aan de Vlietlanden, je hebt het Bentwoud tussen Zoetermeer en Hazerswoude en het duingebied van Wassenaar is natuurlijk ook prachtig, maar wel wat duur om te wonen. Keuze genoeg in het Groene Hart, maar een huis vinden is lastiger.
Ladyson schreef:Zoetermeer is heel fijn wonen hoor. Alleen een echt bruisend, sfeervol centrum zoals bijv Delft ontbreekt. En het ligt er wel aan waar in welke buurt je wil gaan wonen natuurlijk.
Celebi schreef:Als je tussen de Nieuwe Driemanspolder, het Buytenpark en het Westerpark in een huis kunt vinden heb je hele mooie plekken om te wandelen. Of wat meer richting het Balijbos. Tussen Delft en Rotterdam schijnt het ook erg mooi te zijn. Mijn ouders zijn toevallig vandaag voor het eerst bij de Reeuwijkse plassen geweest met de hond en dat beviel ze ook erg goed. In Voorschoten zit je natuurlijk aan de Vlietlanden, je hebt het Bentwoud tussen Zoetermeer en Hazerswoude en het duingebied van Wassenaar is natuurlijk ook prachtig, maar wel wat duur om te wonen. Keuze genoeg in het Groene Hart, maar een huis vinden is lastiger.