Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prugelpiet schreef:Hier zegt iedereen hoi (of moi). Of je nou loopt, fietst of je op een andere manier voortbeweegt. Als er mensen op straat lopen zwaai je daar naar vanuit huis, en als je in de auto rijd steek je je vinger op. Is toch net zo gezellig
prugelpiet schreef:Hier zegt iedereen hoi (of moi). Of je nou loopt, fietst of je op een andere manier voortbeweegt. Als er mensen op straat lopen zwaai je daar naar vanuit huis, en als je in de auto rijd steek je je vinger op. Is toch net zo gezellig
Selina schreef:Huh waarom zou je tegen willekeurige mensen die je passeert op de fiets hoi zeggen? Ik ben dan teveel bezig met van A naar B gaan. Dan kan ik elke 5 sec wel hoi zeggen.
Vanillia schreef:prugelpiet schreef:Hier zegt iedereen hoi (of moi). Of je nou loopt, fietst of je op een andere manier voortbeweegt. Als er mensen op straat lopen zwaai je daar naar vanuit huis, en als je in de auto rijd steek je je vinger op. Is toch net zo gezellig
Even puur uit interesse; hoeveel mensen kom jij tegen als je bijvoorbeeld naar de supermarkt gaat? Ik zie dit echt wel voor me in een rustig dorp, maar in een druk dorp of in de stad echt niet.
Snadrem schreef:prugelpiet schreef:Hier zegt iedereen hoi (of moi). Of je nou loopt, fietst of je op een andere manier voortbeweegt. Als er mensen op straat lopen zwaai je daar naar vanuit huis, en als je in de auto rijd steek je je vinger op. Is toch net zo gezellig
Jij woont duidelijk niet aan een superdrukke straat midden in een stad![]()
verootjoo schreef:Telpeva schreef:Ik heb op de fiets nog nooit anderen begroet met een hallo, waar ik woon is dat niet gebruikelijk.
Nee? Wat doe je dan als je elkaar passeert?