Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siamsmeesje

Berichten: 2237
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Het Zeeuwse Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 12:32

Ik volg ook even, wil nog steeds een nieuwe robotstofzuiger met dweilfunctie. Heb tot nu toe nog niets naar m'n zin gevonden, dus nu hopelijk wel iets.

Mando

Berichten: 15714
Geregistreerd: 11-06-06
Woonplaats: Als Rotterdamse tussen de Friezen.

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 13:13

Ik wil een nieuwe combi magnetron dus even alles in de gaten houden

xSCWx
Berichten: 7064
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 14:46

Ik denk dat ik mijn beste “Black Friday” aankoop al heb gehad; Sealskinz handschoenen normaal €60 heb ik voor €12 incl verzenden gekocht. Dacht eerst foutje maar klopte echt, heb ze netjes in nieuwstaat binnen gekregen. Ik had het laatste paar dus kan helaas geen linkje delen

Vientje

Berichten: 4937
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 14:49

Ik heb net een nieuw huis gekocht, dus zal dit keer rondneuzen voor een nieuwe koel-vries combinatie, eettafel, eetkamerstoelen en dressoir kast. Hoewel de meubels waarschijnlijk toch gewoon in de loop van de tijd van Marktplaats gaan komen ivm oudere stijl huis (en budget :') ).

Oh en verfspullen. En mijn stofzuiger is ook overlijdende :=

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 14:58

Een nieuwe stofzuiger misschien... Het ligt een beetje aan de kortingen. Hetzelfde geldt voor een telefoon. Die van mij is nu bijna vier jaar oud; vorig jaar vond 'ie de kou niet zo grappig en viel 'ie heel tijd uit. Maar tot op heden doet hij het wel weer goed, dus ik wacht nog even af. Het is geen must.

Verder probeer ik als ik paardenspullen nodig heb bij Hypostore te kopen, omdat zij altijd fijne kortingen hebben. :)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16253
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 19:30

Weet iemand wat de kortingen waren bij Ariat vorig jaar? Wil zo graag mooie westernlaarzen :)

Dieuwke_
Berichten: 4553
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:25

Leuk, ik volg ook weer. Ik wil dit jaar gaan kijken voor nieuwe Amigo dekens voor mijn jonge paard.

Nientsje

Berichten: 5248
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:33

Ik zit eraan te denken om een Sodastream te kopen. Ben benieuwd of er acties voor komen :)

xxxmh

Berichten: 3510
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:53

Dieuwke_ schreef:
Leuk, ik volg ook weer. Ik wil dit jaar gaan kijken voor nieuwe Amigo dekens voor mijn jonge paard.


Zijn overal nu al in de korting verwacht niet dat er nog hogere kortingen komen.

Dieuwke_
Berichten: 4553
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 11:57

Dat heb ik gezien inderdaad, ik heb wel al een regendeken voor hem. Ik moet alleen nog wat liners, maar die zie ik overal nog steeds rond dezelfde prijzen.

Mlies
Berichten: 14153
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 21:43

Ik wil nieuwe Hoka trailschoenen. Nu ook wel her en der korting… Twijfel of wachten tot BF veel zin heeft. :D

Fitzroy

Berichten: 25156
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 22:11

Ik wil misschien een nieuwe vriezer en een nieuwe koelkast. Maar van Liebherr dus daar verwacht ik weinig korting op.

Maar goede tip om alvast naar de prijzen te kijken.

pillow
Berichten: 7835
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: naast het drents friese wold

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-23 23:13

Vorig jaar duurde die Black friday wel 2 weken. En die kortingen?? Als je het product googled zijn de prijzen gelijk of lager. Ik doe er niet aan mee , onzin.

Schuur_

Berichten: 4899
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 06:46

Ik wil kijken of er een Nestera kippenhok in de aanbieding komt.

EedihcrO

Berichten: 789
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 07:14

Weet iemand hier of Kobo wel eens mee doet met bf? Ik heb een nieuwe reader nodig, maar dan weet ik of ik even wacht. Ik weet precies wat hij nu kost, dus voor dat bedrag aanschaffen kan altijd nog.

Alja

Berichten: 25642
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-23 07:47

EedihcrO schreef:
Weet iemand hier of Kobo wel eens mee doet met bf? Ik heb een nieuwe reader nodig, maar dan weet ik of ik even wacht. Ik weet precies wat hij nu kost, dus voor dat bedrag aanschaffen kan altijd nog.

Ik zou hem kopen van je verjaarsgeld ;)

janneke584

Berichten: 1913
Geregistreerd: 29-10-10
Woonplaats: Ingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 08:27

Maureen95 schreef:
Weet iemand wat de kortingen waren bij Ariat vorig jaar? Wil zo graag mooie westernlaarzen :)


Ik heb vorig jaar bij Ariat zelf een paar laarzen en jas gekocht met bf. Ik weet niet meer of ik nou 50 of 75% korting had, maar waren mooie aanbiedingen in ieder geval

Ineke2

Berichten: 33166
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 08:54

Kuggur schreef:
Ik kan niet voor Nederland spreken, maar hier in IJsland zet black friday géén zoden aan de dijk (oa de hierboven genoemde truuk met eerst de prijs verhogen en dan "korting" geven).
Als je geld wil sparen is het een stuk gunstiger geduld te hebben en te wachten op de januari uitverkopen...

Dit doe ik al jaren, is inderdaad echt beter. Black friday is hier in Nederland gewoon 1 grote oplichtingstruc.
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 07-10-23 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvankaxx

Berichten: 3628
Geregistreerd: 16-06-12
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 09:06

EedihcrO schreef:
Weet iemand hier of Kobo wel eens mee doet met bf? Ik heb een nieuwe reader nodig, maar dan weet ik of ik even wacht. Ik weet precies wat hij nu kost, dus voor dat bedrag aanschaffen kan altijd nog.


Ik heb mijn Ereader vorig jaar gekocht met 20 euro korting tijdens BF, had vantevoren de prijs ook al in de gaten gehouden!

EedihcrO

Berichten: 789
Geregistreerd: 12-04-15
Woonplaats: Rijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 09:20

Yvankaxx schreef:
EedihcrO schreef:
Weet iemand hier of Kobo wel eens mee doet met bf? Ik heb een nieuwe reader nodig, maar dan weet ik of ik even wacht. Ik weet precies wat hij nu kost, dus voor dat bedrag aanschaffen kan altijd nog.


Ik heb mijn Ereader vorig jaar gekocht met 20 euro korting tijdens BF, had vantevoren de prijs ook al in de gaten gehouden!


Thanks! Dan ga ik toch even wachten.

Alja schreef:
EedihcrO schreef:
Weet iemand hier of Kobo wel eens mee doet met bf? Ik heb een nieuwe reader nodig, maar dan weet ik of ik even wacht. Ik weet precies wat hij nu kost, dus voor dat bedrag aanschaffen kan altijd nog.

Ik zou hem kopen van je verjaarsgeld ;)


Haha, dat zou kunnen als ik geld zou krijgen, maar ik heb al een ander mooi cadeau gehad :) . Ik ga hem kopen van mijn fooiengeld wat ik vanuit mijn werk krijg :)

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-23 10:07

Ineke2 schreef:
Dit doe ik al jaren, is inderdaad echt beter. Black friday is hier in Nederland gewoon 1 grote oplichtingstruc.


Nou, daar ben ik het niet mee eens, hoor. Het is wél een marketingtruc. Ik werk al tien jaar in een industrie waarbij Black Friday/Cyber echt hét moment van sales is. Ja, he moet opletten en slim zijn. Niet alle kortingen zijn wat ze lijken. Maar een oplichtingstruc is het ook weer niet.

Overigens zien we de laatste jaren wel steeds meer een trend dat heel november de maand van de sales is en die trend lijkt steeds groter te worden. Het is dus de moeite waard om al tijdig kortingen in de gaten te houden, want de kans is aanwezig dat je voor BF een even goede of in sommige gevallen zelfs betere korting kunt vinden.

Seventeen
Berichten: 1204
Geregistreerd: 20-01-12

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:04

Weet iemand ook of Kep Italia ergens mee doet? En hoeveel korting zou er dan zijn?

ingvdh

Berichten: 6377
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:12

Seventeen schreef:
Weet iemand ook of Kep Italia ergens mee doet? En hoeveel korting zou er dan zijn?


Vorig jaar bij Hypostore. Zeker in de nacht voorafgaand aan BF waren er leuke kortingen. Ik heb toen een samshield gescoord met 30% korting.

Qua marketingtruck, ik check voor elektrische dingen bij tweakers, die hebben een pricewatch en kan je zien of de prijs echt lager is of deze gehypet is.


Persoonlijk, ik ben op zoek naar een nieuwe matras en wil graag een kleine sterke bosmaaier.
Ook wil ik nieuwe rijlaarzen, maar ik heb altijd maatwerk nodig en ik vrees dat die uitgesloten worden.

Figo88

Berichten: 2647
Geregistreerd: 07-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:30

Ja, ik heb vorig jaar ook een Samshield cap met 30% korting gekocht *\o/*
Voor dit jaar ga ik kijken of er een mooie verlenging van mijn telefoon abonnement komt (ik mag al 2 jaar verlengen, maar mijn telefoon was nog prima) bij KPN. En ik wilde een Schockemöhle Delta hoofdstel kopen, maar heb megaveel geluk gehad afgelopen weekend en die met 45% korting bij Agradi kunnen kopen :D *\o/*

En verder heb ik alvast een gevuld mandje bij Hypostore en heb ik nog wat dingetjes voor in huis nodig.
Ik hou ook nu al de prijzen bij van dingen zodat ik tzt zeker weet of het ook echt een goede aanbieding is of niet :j

Ben benieuwd welke aankopen er straks weer allemaal geshowd worden hier!

Annash
Blogger

Berichten: 26567
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-23 13:43

Ik heb vorig jaar bij Hypostore inderdaad ook de korting gescoord voor Samshield.