Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oretha

Berichten: 3430
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:34

MarjanB schreef:
Nou jongens… |o mijn nieuwe ariats zijn niet waterdicht. Dus klantenservice bericht gedaan, foto’s gestuurd. Krijg een heel blije mail terug dat ze m’n claim accepteren. Krijg m’n geld terug en moet de laarzen onklaar maken. Ik wil verdorie gewoon warme waterdichte laarzen -O-

Tot zover m’n blijheid over de ariats


He wat balen! Hoe moet je in hemelsnaam je laarzen onklaar maken?

Nyaleti

Berichten: 6176
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:37

Ik had trouwens Agradi een mailtje gestuurd. Het is druk, begrijpelijk dat het lang duurt. Maar alle producten hadden al een keer op "vandaag bestellen, morgen verzonden" gestaan en de status was al 4 dagen "wordt verzameld".
Tja, dan opschieten ook hoor. 2 uur na mijn mailtje een verzendbevestiging :')

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 18:15

Oretha schreef:
MarjanB schreef:
Nou jongens… |o mijn nieuwe ariats zijn niet waterdicht. Dus klantenservice bericht gedaan, foto’s gestuurd. Krijg een heel blije mail terug dat ze m’n claim accepteren. Krijg m’n geld terug en moet de laarzen onklaar maken. Ik wil verdorie gewoon warme waterdichte laarzen -O-

Tot zover m’n blijheid over de ariats


He wat balen! Hoe moet je in hemelsnaam je laarzen onklaar maken?


Iets met watervaste stift :')

Maar het is ondertussen geregeld :D ik heb zelf op de site een paar nieuwe in een halve maat kleiner besteld en krijg geld terug van de andere.

Roosch

Berichten: 36665
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 19:24

Ik vind daar wat van tegenwoordig. Iedereen roept maar wat over duurzaamheid en een paar laarzen die in principe wel bruikbaar zijn maar niet waterdicht zou je dus moeten verpesten. Zonde. Klant of iemand anders had ze wel nog kunnen gebruiken.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 19:29

Ik had serieus iets in elkaar geflanst in photoshop. Dikke doei dat ik een paar goede (niet waterdichte) laarzen ga vernachelen. Dat snap ik dus ook echt niet. Ga mee in de mening van Roosch.

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 19:30

Roosch schreef:
Ik vind daar wat van tegenwoordig. Iedereen roept maar wat over duurzaamheid en een paar laarzen die in principe wel bruikbaar zijn maar niet waterdicht zou je dus moeten verpesten. Zonde. Klant of iemand anders had ze wel nog kunnen gebruiken.


Helemaal mee eens, maar je moet ook het geheel begrijpen. Ik heb ooit hetzelfde gehad bij Ariat. Lag aan het impregneren op de naad. Maar als je ze terug stuurt (kosten), moeten ze ze bekijken bij terugkomst (kosten) eventueel herstellen (als dat al gaat) (kosten) en als 'refurbished' weer aan de man brengen (nog een keer kosten voor de extra effort).

De klantenservicemedewerkster die ik toen sprak gaf voorgaande ook aan, en ging akkoord met een foto waarbij de laarzen 'onbruikbaar' gemaakt worden op een manier die niet heel permanent was. Ik loop nog steeds op die dingen als het droog is, dus qua duurzaamheid kwam het helemaal goed. Als ze helemaal geen controle inbouwen wordt fraude natuurlijk wel heel makkelijk. Verhaal heeft dus (zoals bijna altijd) twee kanten.

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 19:36

Oh ja dat is zo hoor! Ik had in eerste instantie ook begrepen dat ik het eea door moest knippen. Maar goed in t Engels gecommuniceerd en ik te snel gelezen. Heb ooit een deken kapot moeten knippen bij agradi.. dat vond ik echt bizar.

manic

Berichten: 6988
Geregistreerd: 09-01-03

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 19:47

Bij Amazon mag je het vaak gewoon houden

Roosch

Berichten: 36665
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 20:01

Ik begrijp dat het terugsturen lastig is, maar een product wat nog goed te gebruiken is doelbewust moeten vernietigen vind ik echt dom.

Gewoon laten houden als je als bedrijf niet de retourprocedure in wil gaan. Maar kapot maken.. nee.

little_birdy
Berichten: 12230
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 20:28

Het onklaar maken bij ariat houd niet in iets kapot maken.
Ik had laatst ook niet waterdichte ariats en je hoeft niks te slopen .
Heeft met de garantie te maken maar de laarzen blijven heel en kan je gewoon op droge dagen gebruiken

turtlelito

Berichten: 1697
Geregistreerd: 29-08-11
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 20:45

Roosch schreef:
Ik begrijp dat het terugsturen lastig is, maar een product wat nog goed te gebruiken is doelbewust moeten vernietigen vind ik echt dom.

Gewoon laten houden als je als bedrijf niet de retourprocedure in wil gaan. Maar kapot maken.. nee.


Wat denk je dat er gebeurt als dit algemeen bekend wordt?

Als een product non-conform is (bijv niet waterdicht) krijg je je geld terug en mag je het oorspronkelijke product gewoon houden............ (Dus zonder dat de verkoper/producent de non-conformiteit kan testen). Ik heb best veel vertrouwen in de mensheid, maar zie dit toch wel vrij snel ontsporen :j

Roosch

Berichten: 36665
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:16

Er zijn ook andere mogelijkheden dan een product vernietigen of onklaar moeten laten maken. Het terug laten sturen en het vervolgens doneren aan mensen die het minder goed getroffen hebben bijvoorbeeld.

Ik snap dat er snel misbruik van gemaakt zou worden maar man.. ik vind er wel wat van om bijvoorbeeld dekens te moeten beschadigen bijv.

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 21:54

Hmmm gisteren zou mijn agradi pakket er moeten zijn maar nog geen verzendbevestiging gekregen en van kentucky die ik maandag heb besteld ook niet...

Texas02

Berichten: 4617
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 22:02

Ik had een keer een neusriem waar de steentjes al uit vielen voor ze een paard gezien hadden. Die moest ik ook doorknippen van Agradi en ze een foto daarvan toesturen. Toch maar gedaan om mijn geld terug te krijgen, maar op zich had die neusriem nog prima in een longeerhoofdstel oid gekund. Is toch altijd zonde hoor, om zoiets te moeten doen.

DiscoDipp

Berichten: 2870
Geregistreerd: 29-09-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 22:53

Roosch schreef:
Ik begrijp dat het terugsturen lastig is, maar een product wat nog goed te gebruiken is doelbewust moeten vernietigen vind ik echt dom.

Gewoon laten houden als je als bedrijf niet de retourprocedure in wil gaan. Maar kapot maken.. nee.



Ik heb dit bij Agradi ooit gehad met een hele scheermachine.. Ik kreeg toen alleen mijn geld terug als ik foto’s stuurde van een ‘onklaar’ gemaakte machine.

Uiteindelijk heeft pap hem kapot gemept met een hamer.. Ik dacht toen ook, kun je hem niet beter dan doneren aan iemand die er aan kan sleutelen ofzo?

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 00:08

MarjanB schreef:
Oretha schreef:


He wat balen! Hoe moet je in hemelsnaam je laarzen onklaar maken?


Iets met watervaste stift :')

Maar het is ondertussen geregeld :D ik heb zelf op de site een paar nieuwe in een halve maat kleiner besteld en krijg geld terug van de andere.


Maar ze zijn niet meer in de aanbieding toch?

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 06:33


manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 07:55


MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 09:24

Oh oliebol _O- nou ja maar ff kijken hoe die zitten. In de andere zit bij de voet ook geen bont alleen boven de enkel.

Suzanne F.

Berichten: 49234
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 09:45


manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 09:56

Bont haha

jiehaaa

Berichten: 5070
Geregistreerd: 28-08-05

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 10:38

Laarzen zonder Bokt zijn zooo 2023…

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 10:48

Gelukkig heb ik wel laarzen met bokt erin. Heel fijn :j

manzano

Berichten: 23950
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-23 11:05

Het was ook immers een bokthype om ze te bestellen, dus een beetje bokt erin moet ook wel.
Sorry mensen, het was nog vroeg :')

SjonnieZ

Berichten: 2333
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-24 10:53

Voor alle Kentucky fans (durfals) ik zie links en rechts wat korting sancties op Kentucky voorbij komen tot wel 50%.
O.a. bij Emmers en Dochorse.