Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Artimes

Berichten: 494
Geregistreerd: 21-02-15

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 10:03

Ik had gekozen voor de bon, maar heb nu idd ook een mail dat de terug betaling aangevraagd is en verwerkt word in 10 werkdagen. Ik snap er niks meer van #) :7

xxxmh

Berichten: 3488
Geregistreerd: 21-06-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 10:59

Artimes schreef:
Ik had gekozen voor de bon, maar heb nu idd ook een mail dat de terug betaling aangevraagd is en verwerkt word in 10 werkdagen. Ik snap er niks meer van #) :7


Apart. Ik heb maandagochtend de voucher gekozen en gelukkig in de middag toen een nieuw dekje gekocht.

Fitzroy

Berichten: 25113
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:02

Oké, je wordt ook nog wijzer van dit topic. B2B en B2C, ik heb het maar even gegoogled.

Die Ariats zitten wel super lekker zeg. Vanochtend weer de blubber mee ingegaan. Het viel me nog mee hoe ze eruit zagen.

NinaCharlie

Berichten: 3180
Geregistreerd: 15-07-11

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 11:43

Dat zal er wel mee te maken hebben dat de vouchers een verdubbelde waarde hadden? Misschien dat ze daar ook al spijt van hadden en het terug gaan draaien. :=

Ik was er nog niet over uit wat ik wilde; voucher of terugbetalen. Aangezien de vouchers blijkbaar grotendeels toch niet doorgaan bij anderen heb ik maar voor terugbetaling gekozen. En ook omdat ik de gang van zaken en de verdere communicatie jammer vind. Blijf het jammer vinden aangezien ik vrijdag einde ochtend heb besteld. Hopelijk snel het geld terug. En dooorrrrr…

minouesmee

Berichten: 7426
Geregistreerd: 04-11-07
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 14:29

Ik heb 2 dekjes bij Kentucky besteld en betaald.. krijg er nu maar 1 binnen… Ga maar een mail sturen.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 17:38

Vandaag mijn hypostore bestelling binnen, laatste update zou hij pas de 13e binnenkomen dus lekkere meevaller!

LaDonna75

Berichten: 2146
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Gelderland

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 18:27

Ik wacht ook nog op Agradi.

Feelsoproud

Berichten: 917
Geregistreerd: 26-07-07
Woonplaats: Antwerpen,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-23 22:26

Ik had vanochtend mail van agradi...

Afbeelding

ik hoopte nog even dat mijn bestelling volledig was...
nope, leveringstermijn nog verlaat |( |( !

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 08:00

Vinden jullie het niet lastig als een bedrijf ineens 75% korting gaat geven? Ik denk dan altijd in mezelf, wat een oplichters :7
Moet je nagaan hoeveel marge ze hebben op hun product, ik kan me er dan ook niet meer toe bewegen om nog iets te kopen aan de volle prijs bij zo een bedrijf. Ook de hele waarde van je product daalt dan gewoon, ineens loopt iedereen met Kentucky want het was spotgoedkoop. Waar is je exclusiviteit dan? Maar misschien dat ze het zo proberen om te draaien :')

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 08:02

Ik heb bij een bedrijf in Ruitersport artikelen gewerkt. Prijs inkoop €5 prijs verkoop naar Ruitersport €10 adviesprijs in winkel €20

Dat gold zo ongeveer voor alle producten. Je hebt natuurlijk transport, marketing, gebouwen en medewerkers te betalen. Maar vind t wel heel veel marge..

Texas02

Berichten: 4617
Geregistreerd: 21-04-16

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 08:06

Ik vind het juist fijn als een bedrijf veel korting geeft, dan hoef ik minder uit te geven..

Schuur_

Berichten: 4884
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 08:07

Ja precies, ik heb zelf ook een bedrijf maar we passen altijd op met korting.

Je vertelt de mensen je marge of in ieder geval geeft aanleiding om te insinueren en je devalueert je product als je gaat stunten. Dat zorgt er voor dat als mensen de volle prijs moeten betalen dit gewoon niet lekker meer voelt of ze het gewoon niet doen. Net zoals dat ik bij bv Revolution Race of de Welkoop (die gooien je de laatste tijd de kop in met 20% korting op 1 artikel, op alles, op dieren,...) ook nooit voor de volle prijs iets zou bestellen

Edit: grappig hoe verschillend mensen dat ervaren. Ik keer me juist af van bedrijven die continu of extreem hoge korting geven.

mavantos

Berichten: 3598
Geregistreerd: 14-05-08
Woonplaats: Midden-Delfland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 08:55

Schuur_ schreef:
Ja precies, ik heb zelf ook een bedrijf maar we passen altijd op met korting.

Je vertelt de mensen je marge of in ieder geval geeft aanleiding om te insinueren en je devalueert je product als je gaat stunten. Dat zorgt er voor dat als mensen de volle prijs moeten betalen dit gewoon niet lekker meer voelt of ze het gewoon niet doen. Net zoals dat ik bij bv Revolution Race of de Welkoop (die gooien je de laatste tijd de kop in met 20% korting op 1 artikel, op alles, op dieren,...) ook nooit voor de volle prijs iets zou bestellen

Edit: grappig hoe verschillend mensen dat ervaren. Ik keer me juist af van bedrijven die continu of extreem hoge korting geven.


Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is voor kleinere bedrijven al die stunt kortingen.

Ik koop qua duurdere paarden spullen nooit meer iets voor de volle prijs. Er is altijd wel ergens 25% keuze korting...

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 09:30

Ik denk dat ze maar een heel beperkte oplage hadden, inmiddels is de naam al wel 1000 keer voorgekomen samen met 75% korting, genoeg mensen die het merk nu kennen (of dat nu positief is of negatief), volgend jaar vast weer op hun webshop gaan kijken of gewoon heel tevreden zijn over het product en meer van dit merk gaan kopen, ik zie het gewoon als een marketingstunt, en waarschijnlijk hebben ze er niet eens verlies op gedraaid.

lideli

Berichten: 2440
Geregistreerd: 21-03-10

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 10:00

Die grote korting was ook maar op een product hè. Ik ga er niet meer of minder door kopen nu. Ik vind het wel slordig hoe alles nu afgehandeld wordt en dat er veel orders zijn die niet kloppen. Stalgenootje had 4 dekjes en een deken besteld. Ze ontving 3 dekjes en geen deken. Dat vind ik dan wel weer heel slecht…
De glitter dekjes zijn bij mij ook geannuleerd, ik heb ondertussen bericht van Paypal dat ik de terugbetaling binnen heb. Dus dat gaat wel netjes

Snippergroen

Berichten: 6681
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 10:03

Snippergroen schreef:
Ik hoop op de Google Nest met een leuke korting :)


Dit is overigens gelukt :D Man wat ben ik blij met dat ding haha.

Oretha

Berichten: 3430
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 10:10

MarjanB schreef:
Ik heb bij een bedrijf in Ruitersport artikelen gewerkt. Prijs inkoop €5 prijs verkoop naar Ruitersport €10 adviesprijs in winkel €20

Dat gold zo ongeveer voor alle producten. Je hebt natuurlijk transport, marketing, gebouwen en medewerkers te betalen. Maar vind t wel heel veel marge..


Klopt dan ook precies met het Kentucky dekje. Kentucky koopt het in voor 27.50 euro, verkoop naar ruitersport 55 euro en verkoopsprijs 110 euro.

Die 75% korting was dus tegen inkoop prijs.
Idd erg veel marge op spullen zeg!

Oretha

Berichten: 3430
Geregistreerd: 03-06-05
Woonplaats: Op de rug van een paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 10:13

mavantos schreef:
Schuur_ schreef:
Ja precies, ik heb zelf ook een bedrijf maar we passen altijd op met korting.

Je vertelt de mensen je marge of in ieder geval geeft aanleiding om te insinueren en je devalueert je product als je gaat stunten. Dat zorgt er voor dat als mensen de volle prijs moeten betalen dit gewoon niet lekker meer voelt of ze het gewoon niet doen. Net zoals dat ik bij bv Revolution Race of de Welkoop (die gooien je de laatste tijd de kop in met 20% korting op 1 artikel, op alles, op dieren,...) ook nooit voor de volle prijs iets zou bestellen

Edit: grappig hoe verschillend mensen dat ervaren. Ik keer me juist af van bedrijven die continu of extreem hoge korting geven.


Ik kan me voorstellen dat dit niet handig is voor kleinere bedrijven al die stunt kortingen.

Ik koop qua duurdere paarden spullen nooit meer iets voor de volle prijs. Er is altijd wel ergens 25% keuze korting...


Precies dit idd. Ik koop nooit iets voor de volle pond. Zeker dingen die ik eigenlijk niet nodig heb maar gewoon leuk vind, zoals dekjes. Soms moet je even wachten tot de uitverkoop of idd 25% keuze korting. Tegenwoordig is er heeeel vaak die keuze korting.

Ik snap dat het voor kleinere Ruitersport zaken funest is, maarja het is heel logisch dat mensen met deze acties niet meer voor de volle pond willen betalen

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 15:12

MyWishMax schreef:
Vandaag mijn hypostore bestelling binnen, laatste update zou hij pas de 13e binnenkomen dus lekkere meevaller!


Oh dan heb ik ook nog hoop!
9 nov besteld met een verwachte levertijd van 5-20 werkdagen en die staat nu ook op 13 dec.

MyWishMax

Berichten: 25324
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 15:16

Carr_friesje schreef:
MyWishMax schreef:
Vandaag mijn hypostore bestelling binnen, laatste update zou hij pas de 13e binnenkomen dus lekkere meevaller!


Oh dan heb ik ook nog hoop!
9 nov besteld met een verwachte levertijd van 5-20 werkdagen en die staat nu ook op 13 dec.


Wad een bucas hals, dus bucas was sneller met leveren als wat ze aangegeven hadden aan hypostore. Fijn dus!

Carr_friesje

Berichten: 2935
Geregistreerd: 23-05-09

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-23 16:38

Ja voor mij een bucas recuptex deken haha.
Hoop wel dat ze gaan leveren want hij is nergens anders te krijgen meer in de maat die ik nodig heb.

SjonnieZ

Berichten: 2333
Geregistreerd: 09-07-08
Woonplaats: In het zuiden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 12:05

Kwam deze advertentie video net tegen van Kentucky
Naar eigen zeggen is BF een succes

Bekijk dit bericht op Facebook https://fb.watch/oOEUi71qeP/?mibextid=WC7FNe

Update: zie nu dat de banner onder het bericht ontbreekt in deze versie maar er stond letterlijk dat BF een succes is en dat de levertijden vertraagd zijn.

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 13:12

Ik heb het geld van Kentucky terug *\o/*

Samsie

Berichten: 1941
Geregistreerd: 02-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 15:14

Ik heb mijn geld van Kentucky ook terug :)

Ook het dekje van Kentucky wat ik op Agradi had besteld binnen *\o/*


Afbeelding

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Black friday 2023, je kunt maar niet vroeg genoeg zijn!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-23 16:23

Nou jongens… |o mijn nieuwe ariats zijn niet waterdicht. Dus klantenservice bericht gedaan, foto’s gestuurd. Krijg een heel blije mail terug dat ze m’n claim accepteren. Krijg m’n geld terug en moet de laarzen onklaar maken. Ik wil verdorie gewoon warme waterdichte laarzen -O-

Tot zover m’n blijheid over de ariats