Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onali

Berichten: 18467
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:06

Biebz schreef:
Pff.. net beetje rare situatie. Ben er nog beduusd van..

Kwamen 2 mannen verhaal halen over een klacht.
Ik wist nergens van, blijkbaar achteraf kwam die van mijn vriend.
Maar ze bleven niet erg vriendelijk aan de deur, lieten mij niks zeggen.
Ging op een gegeven moment over dat ze al zo weinig loon krijgen en zo veel stops hebben. Ging hij laten zien hoeveel ze wel niet hebben. (Probeerde te zeggen dat ik dat weet, mijn vriend heeft zelf bij PostNL gewerkt).

Probeerde ook steeds te zeggen dat ik niet wist waar het over ging..

Voelde niet erg prettig als vrouw zijnde, alleen thuis met 2 schreeuwende mannen voor je -O-



Dit heb ik ook een keer gehad.
Postnl bezorger had wel een briefje maar zonder verdere gegevens in de brievenbus gedaan.
Dus ik had gebeld dat ik niet wist wat de code was voor herlevering.

Stond hij de volgende dag voor de deur met een grote bek dat ik een klacht had ingediend.

Nou nee, ik had alleen een opmerking gemaakt over het lege briefje.

Kon niks meer goed doen bij hem en ik was best geintimideerd door hem.


Gelukkig werkt hij al een tijd niet meer op deze route.
Hij was te belazerd om pakketjes zorgvuldig te handelen en af te geven. Belde hij aan en voor ik ook maar iets kon zeggen/ vragen (woon in een portiekflat) zei hij al ik zet het op de brievenbus.

Vaak ook 2 keer achter elkaar bellen, heb geen eens tijd om zo snel bij de bel te zijn.


De DHL bezorger is een lieve oude man en ook zijn jongere collega heb ik geen problemen mee.
DPD heb ik weinig ervaring mee.

Themba

Berichten: 1462
Geregistreerd: 02-06-08
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:09

Hier ook tijd gehad dat ze pakketjes voor de deur gooien en weg waren. Met als resultaat dat de nieuwe werkschoenen van mijn man zeiknat geregend waren want wij waren op vakantie. Jammere is dat het bedrijf waar je besteld er voor betaald. Die moeten weer nieuwe schoenen sturen.

Met de dpd hebben wij een neerzettoestemming achter het huis. Zijn vaak zware pakketten. Post nl bezorger altijd dezelfde heb ik ook toestemming gegeven dat als wij er niet zijn dat hij het onder het afdak zet. Vind hij erg fijn. En wij ook want scheelt op en neer rijden. DHL weet bij welke buren die het moet brengen als wij er niet zijn.

DuoPenotti

Berichten: 29684
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:13

Ik moet zeggen dat DHL en dpd hier meestal goed gaat.

Maar post.nl is altijd hopeloos. En het toppunt was toch wel een niet thuis melding bij een brievenbus pakket.

Geen idee waar mijn brievenbus die dag was. Denk dagje naar de Efteling...


Boze postnl bezorger ook al eens aan de deur gehad. Want door mijn melding van pakket waarvoor getekend moest worden en hij in de brievenbus voor aan de weg had gepropt zou hij ontslagen worden.
En toen kwam er een onzin verhaal dat ze een soort punten systeem hadden en bij x punten dan ontslag kon komen. En hij had punten van collega's gekregen... Tuurlijk vent. Word volwassen.
Laatst bijgewerkt door DuoPenotti op 03-10-23 08:17, in het totaal 1 keer bewerkt

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:13

SophievdV schreef:
Ik kreeg gisteren een pakket, geleverd door PostNL. Ik hoorde en zag de bestelbus aankomen dus ik stond eigenlijk voor de voordeur te wachten om open te doen. Geen bel.. niks. De bus hoorde ik weg rijden. Huuh? Mail gecheckt, stond er dat het afgeleverd was. Hoe dan? Wat bleek: had ze het gewoon voor de voordeur gezet. Maar niet aangebeld dus. Vind ik heel vreemd.

Dit had ik onlangs met DHL, maar ik kreeg daarna de melding dat ik niet thuis was :7. Denk dat ie het pakketje niet zo snel in z'n auto kon vinden oid, want ik hoorde na wat gerommel de deur van z'n busje weer dicht gaan en hij reed weg.
Daarna 'gechat' met DHL (met een robot :+ ) om dit te melden, maar weet wel zeker dat het geen enkele zin heeft gehad.

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:17

Wat een verhalen zeg! PostNL en DHL hebben we hier eigenlijk altijd dezelfde bezorgers van, die jongens weten precies hoe we het allemaal hier op het plein willen dus dat is top.

DPD daarentegen....

Kreeg bericht dat het pakket bezorgd was in de tuin. Like, wtf? We hebben een pakketbrievenbus, hoezo daar niet? Ik de hele tuin overhoop gehaald, carport, niks. Gaat de volgende dag de bel, 2 bouwvakkers. "Ja eh, wij zijn aan het werk in die en die straat, ja en daar lag dit pakket random in de voortuin. Dus we komen het even brengen." Suuuuper lief natuurlijk, maar die straat is 5 minuten lopen hier vandaan. Hoe dan. En hij had het dus waarschijnlijk vanuit de auto zo die voortuin in gesmeten :')

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:21

Ja, gemiemel. Als het even kan laat ik het bezorgen bij een ophaalpunt, zitten er hier toch genoeg op vijf minuten. Sowieso omdat er staat "Wij komen tussen 10 en 18" en vervolgens wordt er de volgende dag om 23 uur aangebeld :') En als het kan zet ik meteen "voordeur open laat achter bij brievenbus", want de postbezorgers begrijpen niet dat de voordeur van het appartementencomplex open is en daarná pas de deurbellen zijn.

DPD is de hel :+

Kookaburra

Berichten: 5399
Geregistreerd: 23-07-20
Woonplaats: Op een laaghangende tak in een loofbos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:23

Ik klop even af als ik de verhalen zo lees... Ik heb vaste PostNL- en DHL-bezorgers in mijn straat. Die doen hun werk prima.

Met DPD heb ik met verzenden juist problemen... Pakketje heeft een week lang 'in the middle of nowehere' gehangen nadat ik het naar een pakketpunt had gebracht. Is uiteindelijk wel op de bestemming gekomen gelukkig.

nps
Berichten: 1984
Geregistreerd: 12-09-11

Re: Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:37

Pfoe wat herkenbaar. Het lijkt echt aan de bezorger te liggen. We hadden eerst een hele fijne van PostNL, wonen in het buitengebied. Liep altijd even erf op om te checken of we er waren en legde het vervolgens bij de deur. Anderen leggen het onder de carport op ons terrein.

PostNL de laatste tijd 1 groot drama, pakketten worden standaard in het dorp bezorgd terwijl ik de hele dag thuis ben. Ze nemen niet eens de moeite om langs te rijden en ik moet iedere x naar het dorp.

Wat bij PostNL wel werkt is klagen via de chat - twee keer gedaan en twee keer stond later ineens op wonderlijke wijze het pakketje voor de deur. Een keer met gratis banketstaaf van de bezorger erbij over dat ie normaal altijd komt, 1x met gratis bubbelin muziek op standje 100 miljoen en piepende banden.

DHL / DPD gaat vaak wel goed, terwijl we eerst altijd problemen hadden met dpd.

Exitium

Berichten: 7152
Geregistreerd: 03-04-13
Woonplaats: Zuilichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:42

DPD doet dit standaard, zowel waar ik nu woon als in de stad 15 km verderop waar ik tot begin vorig jaar woonde. Daar had ik ook gedoe met DHL en ging PostNL altijd goed, hier is DHL juist de beste en heeft PostNL in het begin wat gedoe opgeleverd door pakketjes voor de voordeur neer te leggen, op een paar meter van de stoep in het zicht, waar ik het dan 12 uur later vond als ik thuiskwam :=

Je bent overigens welkom in [LZP] Post NL frustratie!, gaat ook over andere bezorgers :D

IMANDRA

Berichten: 9812
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Re: Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-23 08:48

Moet zeggen dat PostNL best oké is hier. Aardige bezorger maar gewoon druk dus vertraging is er vaak. Maar daar kan de bezorger zelf niks aan doen, die doet in ieder geval z’n best.

Maar de andere pakketdiensten… ugh

Warboel
Berichten: 14690
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:50

Ik woon in een (gelukkig kleine) flat en er zijn wel een aantal hele fijne bezorgers! Maar sommige zijn ook echt grapjurken en dumpen gewoon al hun pakketten voor de hele flat bij het 1e nummer waar ze langskomen. Of flikkeren het gewoon beneden in de hal neer.

Soms vertikken ze het ook om naar boven te komen, ookal hebben we een lift. Ze hadden van onze directe buren ook hun nieuwe vet dure Dyson apparaat gewoon in de hal beneden neergepleurd, en die waren niet eens thuis. Waarschijnlijk kwam er net iemand naar binnen/buiten zodat de deur open was.
Ik vind het geen probleem om m'n pakket beneden op te halen hoor, maar zeg het dan even. Zit niet voor niks een camera + intercom beneden bij de deur :+

xU_Blinghx
Berichten: 1780
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Mars

Re: Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 08:54

Ik werk aan de andere kant. Een webshop die artikelen moet versturen met alle genoemde services en het is ook drama aan onze kant. Pakketten die kwijt raken, klantenservice die geen gehoor geven, geen antwoorden. Ondertussen boze klant want die wordt ook van het kastje naar de muur gestuurd.
Het is echt verbazingwekkend hoe postbedrijven zo slecht kunnen zijn en je er wel goud geld voor moet betalen :(

Stybba

Berichten: 3016
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:07

Sure_lee schreef:
Hier ook herkenbaar.
Maar ik dacht slim te zijn om als voorkeur bij post NL op te geven dat ze het pakket in de automaat mogen stoppen die praktisch bij mij in de straat staat.
Maar ook daar gaat het 80% van de tijd mis en leveren ze het toch af bij een winkel midden in het centrum met niet hele ruime openingstijden. Erg frustrerend.

Dat leek mij ook een goed plan, maar mijn laatste pakket is zo’n 1,5 week ‘kwijt’ geweest (verzender had het pakket verstuurd, PostNL had het pakket ‘nog niet ontvangen of verwerkt’). 1,5 week later kreeg ik een mail van het bedrijf waar ik wat had besteld dat ze mijn pakket retour hadden ontvangen. Geen idee of het lag aan het instellen van het pakketpunt als bezorgadres, maar als ik het thuis had laten leveren had ik in ieder geval een briefje gekregen dat ik niet thuis was.

Verder is het hier wisselend met hoe het gaat met bezorgers. Laatste tijd meer problemen met PostNL dan met DHL if DPD. Pakketten via DPD waren in het verleden vaak behoorlijk beschadigd, maar dat gaat de laatste paar jaar juist goed. PostNL haalt geintjes uit van pakketten voor de deur zetten, leveren bij de buren als er een handtekening nodig is (duur pakket), pakketje in de brievenbus proppen terwijl het niet past (en dus voor het grootste deel eruit hangt).
En ongeacht de bezorgdienst: je hoort ze aankomen omdat ze hun muziek op standje gehoorbeschadiging hebben staan. Maargoed, dat doen ze zichzelf aan.

ellepel

Berichten: 47353
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:11

ik heb soms dat ze wat grotere paketten in de blauwe container zetten en briefje in de bus.
kleine pakket laat ik tegenwoordig bezorgen bij een pick up point in de buurt.
ik daar tenminste geen gedoe meer mee en kan ik het ophalen wanneer het mij uit komt.

meggiemeg

Berichten: 12235
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:17

Moet zeggen dat ze allemaal hier wel weer goed gaan. Spreek de man die voor post.nl rijdt en het is daar intern al een vreselijk drama dan kan de rest wat er achteraan komt niet veel beter zijn. Ik kreeg een paar weken terug elke dat een mail dat de bezorging een dag werd uitgesteld, terwijl hij gewoon het pakketje zag liggen op het punt waar hij alles op moet halen, na 3 dagen was hij het zat en heeft het gewoon mee genomen en afgeleverd bij ons. Het ligt denk ik ook wel aan de chauffeur. Ik zou het werk niet willen doen, je mag de ellende van de mensen boven je oplossen en de mensen die op een pakje zitten te wachten zien alleen de chauffeur en denken dat hij het fout doet terwijl ze er ook vaak niets aan kunnen doen, behalve dan diegene die te lui zijn om de bus uit te stappen om verder dan de brievenbus te lopen want die is dichterbij voor het niet thuis kaartje... Snap alleen die mentaliteit dan weer niet bij de eigenrijders want zij krijgen maar 1x betaald voor het bezorgen, dus ze hebben zichzelf er alleen maar mee als ze het pakketje weer mee moeten nemen de volgende dag

divided
Berichten: 838
Geregistreerd: 07-03-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:22

IMANDRA schreef:
Dus ik vroeg me af: ligt het eraan dat we in een nieuwbouwwijk wonen en dus wellicht lastiger te vinden zijn (al doen Google, Apple maps en TomTom het prima) of hebben meer mensen dit de laatste tijd?


Hoe de klantenservice je te woord heeft gestaan klinkt ontzettend beroerd, maar ik wil deze er wel even uithalen. Ik heb bij PostNL gewerkt als contact voor chauffeurs (voor ophalen/brengen op afspraak) en dit is soms echt wel een dingetje. Chauffeurs (of hun bazen waarvoor ze rijden) hebben niet altijd hun navigatie op orde (bv ingebouwde navigatie niet geupdate) en nieuwbouwwijken kunnen dan soms inderdaad lastig te vinden zijn. Sommigen belden dan naar ons om te helpen met navigeren, sommigen belde met de mededeling 'kon adres niet vinden dus ben doorgereden', sommigen moesten wij bellen met de vraag wat er aan de hand was als we klacht kregen van klant :+. Wij moesten ze dan wel terugsturen met de nodige discussies tot gevolg (maar was dus geen reguliere pakketbezorging).

Niet om het goed te praten verder want een bezorger moet gewoon z'n navigatiesysteem op orde hebben en de klantenservice heeft in jouw geval ook niet netjes gehandeld, maar het komt bij nieuwbouwwijken dus best wel eens voor dat ze het gewoon echt niet kunnen vinden. En sommige chauffeurs doen dan moeite, sommige denken: ik krijg hier niet genoeg voor betaald en gaan door (en sommige zijn gewoon eikels :) ). In mijn ervaring wordt er door bezorgbedrijven erg weinig rekening gehouden met de bezorgers.

Zelf laat ik pakketjes waar het kan zo veel mogelijk op pakketpunten bezorgen. Bespaart me een hoop gedoe, ondanks dat de bezorgers hier over het algemeen best prima zijn.

Maris_

Berichten: 1455
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:24

Herkenbaar. Ik heb het vorige week ook gehad met Post NL waarbij we ook met zn 2en thuis waren en vervolgens werd het naar een post NL punt gebracht.

Nientsje

Berichten: 5247
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:29

Och vreselijk sommige bezorgers :=

Ik wil ook geen DPD meer.

Een baal karton besteld voor de caviakooi. Werd er ineens aangebeld door een man die 3 straten verder woonde. DPD had het karton bij hem, in de stromende regen, in de voortuin gesmeten. Compleet onbruikbaar... en op klachten werd niet gereageerd. Gelukkig opgelost met de verkoper.

PostNL ook leuk. Ligt net aan de bezorger. 1 dame die is liever lui dan moe. Ik woon op de 2e verdieping in een appartementencomplex, tegenover mij wonen veel studenten. Ik werk thuis en heb altijd zicht op de straat. Ik zie de PostNL bezorgster bij de overburen staan en bezorgen en ik verwachtte ook mijn pakket. Maar wat doet ze? (Was laatste stuk van haar dienst) ze stapt in de bus. Ik krijg een melding "We hebben het niet gehaald" en ze rijdt weg! Ze was verdorie aan de overkant van de straat... ik heb toen, voor de zoveelste keer, een klacht over haar ingedient. En ik heb haar niet meer gezien. Wellicht een andere route gekregen? Maargoed ze deed haar werk niet dus ik ben blij een andere te hebben.

De DHL bezorger is ook sneaky. Die komt wel binnen en legt dan pakje voor de deur, tekent zelf en is pleite... of hij geeft je pakket zo aan dat hij een beschadiging tegen zichzelf aanheeft en je die niet ziet. Vervolgens geeft hij deze zo aan dat je de beschadiging niet ziet en daarna is hij zo snel weg dat roepen geen zin meer heeft.
Zoals laatst, dure weegschaal gekocht... die kreeg ik dus zo binnen:
Afbeelding

Heb de verkoper gemaild en die was super hierin. Dus daarin dik tevreden.

Maar die bezorgers.... als je, je werk niet leuk vindt... ga dan iets anders doen :\

eilleen333

Berichten: 12843
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:33

Ik laat pakketten op het afhaal punt bezorgen. Scheelt de frustratie, want volgens de bezorgdiensten ben ik nooit thuis.
Ze bellen vaak niet aan, komen niet eens langs of bellen aan, springen terug naar de auto en scheuren weg. Soort belletje trekken voor volwassenen kijkt het.

Dus ik haak het zelf wel op als ik uit mijn werk kom

Winged

Berichten: 33065
Geregistreerd: 28-12-05

Re: Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:42

Ach, toppunt was hier wel dat mijn tweedekansjes-stofzuiger een dag later binnenkwam. Met een oude stofzuiger erin. Kon ik aan de leverancier aan gaan tonen dat ik het niet zelf had gedaan. Dik drama en met de telefoonkosten kon ik er bijna een nieuwe stofzuiger door kopen -O-.

Mijn huidige bezorgers zijn wél fijn. Vriendelijk, snel en - even afkloppen - geen gedonder. Als ik ze zie aankomen zorg ik ook dat ik in de deur sta. Kunnen zij snel door. In de zomer ook een aantal keer ijsjes meegegeven. Werd wel gewaardeerd :D

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34670
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:50

Wij hebben best fijne bezorgers dan. Enige wat me ooit is overkomen is dat het pakketje in de pakketkluis van de buren werd gedaan toen ik niet thuis was. Wat niet handig is, want het is hun kluis, en daarnaast, ze hebben die kluis omdat ze zelf bijna nooit thuis zijn. Kan ik wachten tot Sint Juttemis op mijn pakketje. En ze hebben de doos ook wel eens in de kluis gezet zonder hem weer dicht te doen :+ voor mij wel handig, kon er zo bij en gelukkig geen waardevolle spullen er in. Maar toch niet echt de bedoeling natuurlijk.

Sansevieria
Berichten: 4212
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Re: Pakketbezorging: “je was niet thuis”

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 09:57

Dpd is hier ook de ergste ramp.

Postnl is een fatsoendelijke bezorger, geen problemen mee, en DHL valt de laatste tijd redelijk mee.

Soepblik
Berichten: 1152
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:10

Onali schreef:
Biebz schreef:
Pff.. net beetje rare situatie. Ben er nog beduusd van..

Kwamen 2 mannen verhaal halen over een klacht.
Ik wist nergens van, blijkbaar achteraf kwam die van mijn vriend.
Maar ze bleven niet erg vriendelijk aan de deur, lieten mij niks zeggen.
Ging op een gegeven moment over dat ze al zo weinig loon krijgen en zo veel stops hebben. Ging hij laten zien hoeveel ze wel niet hebben. (Probeerde te zeggen dat ik dat weet, mijn vriend heeft zelf bij PostNL gewerkt).

Probeerde ook steeds te zeggen dat ik niet wist waar het over ging..

Voelde niet erg prettig als vrouw zijnde, alleen thuis met 2 schreeuwende mannen voor je -O-




Dit heb ik ook een keer gehad.
Postnl bezorger had wel een briefje maar zonder verdere gegevens in de brievenbus gedaan.
Dus ik had gebeld dat ik niet wist wat de code was voor herlevering.

Stond hij de volgende dag voor de deur met een grote bek dat ik een klacht had ingediend.

Nou nee, ik had alleen een opmerking gemaakt over het lege briefje.

Kon niks meer goed doen bij hem en ik was best geintimideerd door hem.


Gelukkig werkt hij al een tijd niet meer op deze route.
Hij was te belazerd om pakketjes zorgvuldig te handelen en af te geven. Belde hij aan en voor ik ook maar iets kon zeggen/ vragen (woon in een portiekflat) zei hij al ik zet het op de brievenbus.

Vaak ook 2 keer achter elkaar bellen, heb geen eens tijd om zo snel bij de bel te zijn.


De DHL bezorger is een lieve oude man en ook zijn jongere collega heb ik geen problemen mee.
DPD heb ik weinig ervaring mee.



Laag loon of niet; op het moment dat je het nodig vindt om iemand, en in het speciaal een vrouw, aan de deur te gaan intimideren, dan ben ik er heel simpel in om er wel een klacht van te maken en aangifte te doen vanwege intimidatie.

Azmay

Berichten: 17996
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:16

Soepblik schreef:
Laag loon of niet; op het moment dat je het nodig vindt om iemand, en in het speciaal een vrouw, aan de deur te gaan intimideren, dan ben ik er heel simpel in om er wel een klacht van te maken en aangifte te doen vanwege intimidatie.


Absoluut mee eens, beetje bedreigen. :evaw:

Overigens vind ik het ergste nog dat 1 van de dhl bezorgers mijn pakketten gewoon retour stuurt na 1 "bezorgpoging" waarbij ze niet aanbellen 8)7

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-23 10:20

hier bellen ze ook niet altijd aan. Maar we hebben een zwarte kist voor de deur en de meeste weten dat ze het daarin mogen doen. juist omdat we niet altijd thuis zijn.

Maar dan nog.. ook al meld ik het in mijn app bij niet thuis zijn graag in de zwarte kist deponeren.. Dan nog zetten ze het wel eens voor mijn deur of op de kist.. Terwijl het gewoon in de kist past.. Dan denk ik hallo het ik meld niks voor niks dat het IN de kist mag.

Vroeger stond mijn trailer naast mijn huis.. Deden ze het vaak daar in. ook prima. Maar had zelf keer gehad van DPD dat mijn zadel gebracht zou worden. Natuurlijk net op de dag dat ik moest werken,.. Dus ik de track en trice in gaten houden steeds stond er nog niet bezorgt nog niet bezorg... In eens stond er bezorgd. Dus ik naar huis gegaan hadden ze me dure zadel achter mijn trailer gezet.. ik dacht echt hoe dan..

oja en dat ze mijn pakket maar bij de buurman voor zijn deur hadden gezet... En een keer een pakket van de andere buurvrouw in mijn kist hadden gedeopneerd.. En ik was net op vakantie.. Dus ik kom thuis zie ik dat pakket in mijn kist liggen..

De buurvrouw was als niet blij met de bezorger want het ze had wel melding gehad dat bezorgd was en kon niks vinden rondom haar huist..