Mijn ouders zijn 2 jaar terug gescheiden en ik woon inmiddels in een rijtjeshuis met mijn moeder, nu ben ik binnenkort jarig en wil ik graag een feestje geven met natuurlijk leuke muziek
. Vorig jaar heb ik het gevierd bij mijn vader, maar dit jaar kon dat niet en nou vroeg ik me af hoe dat eigenlijk zit met geluidsoverlast etc.Ik kom uit een ruim vrijstaand huis waar we eigenlijk nooit hinder hadden van buren, wij wonen hier nu ongeveer 2 en eigenlijk hebben we eigenlijk nog steeds geen hinder van onze nieuwe buren, dus misschien is het wel gewoon goed geïsoleerd
.Aangezien mijn verjaardag toch wel tot een uur of 2/3 's nachts duurt vroeg ik me dus af hoe dat werkt, gewoon een briefje in de bus doen en zeggen dat ze misschien wat geluidsoverlast kunnen ervaren?
groetjes
bijna jarige- Iris
) maar daar hoorde ik nooit wat van. Wat wel hinderlijk is, is als men in de achtertuin gaat roken. Onze slaapkamer ligt op de achtertuin en we worden dus vrij snel wakker als er iemand in de achtertuin is/praat. Daar zou ik me wel van bewust zijn, ook bijvoorbeeld met het uitzwaaien van bezoek/vertrekken met fietsen etc.
Gelukkig hier in de buurt weinig last van, enkel een flat 100 meter verder waar ze gezellig tot 3 uur op het balkon zitten en ja, dat hoor je, iedere week weer. Zou er niet aan moeten denken dat de hele buurt één dagje in de week heeft,