Voor mijn vak webcare moeten ik en mijn groepsgenoten een klein experiment uitvoeren. We hebben hiervoor nog wat respondenten nodig. Zouden jullie ons kunnen helpen door het invullen van de survey?
Scan de QR-code of klik op deze link
Alvast bedankt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Albert schreef:Hoe zie je hier gelijkwaardig en op gelijke voet communiceren?
Zie je dat als een serieus antwoord op de post of als een gelijkwaardige vorm van communiceren, dus lompe post= lomp antwoord...
Kookaburra schreef:Ik werd niet heel blij van deze enquete. Ik ben benieuwd wat het doel van de docent is... Want ik kon het niet ontcijferen bij het invullen.
Maar houdt er rekening mee dat de politieorganisatie al een maatschappelijk gevoelig iets is. En dan een enquete gebaseerd op één enkel fictief bericht is wat tricky... Je hebt namelijk ook geen beeld van hoe de respondenten in beginsel denken over politieoptredens. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar de resultaten. Ergens kan ik mij voorstellen dat je de antwoorden ziet in twee uitersten (van 'goede reactie/post' naar 'slechte').
Joy_Mennings schreef:Nymphe schreef:Ingevuld, ben wel benieuwd wat jullie er mee willen bereiken.
Bedankt! Het doel van onze opdracht is om een advies aan de politie te geven over antwoord-technieken rond misinformatie.