Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Ik blijf het elke keer zeggen als er weer zo’n soort topic voorbijkomt maar de Sony-WH1000XM series. Top noise cancelling, top geluidskwaliteit. De XM5 is nu de nieuwste voor 350€ en dan heb je echt waar voor je geld, voor 250€ heb je de XM4 die ook gewoon nog uitstekend is. Verder is de Bose quietcomfort series ook goed. Iedereen heeft net een andere oorvorm en gevoel voor comfort, als je een mediamarkt oid in je buurt hebt zou ik daar even heen gaan en de verschillende merken voelen/testen.
xPabloBokt schreef:Memories schreef:Ik blijf het elke keer zeggen als er weer zo’n soort topic voorbijkomt maar de Sony-WH1000XM series. Top noise cancelling, top geluidskwaliteit. De XM5 is nu de nieuwste voor 350€ en dan heb je echt waar voor je geld, voor 250€ heb je de XM4 die ook gewoon nog uitstekend is. Verder is de Bose quietcomfort series ook goed. Iedereen heeft net een andere oorvorm en gevoel voor comfort, als je een mediamarkt oid in je buurt hebt zou ik daar even heen gaan en de verschillende merken voelen/testen.
Ik heb toen het verschil tussen de XM3 en XM4 uitgezocht en zo'n beetje het enige was dat de XM4 aan twee apparaten tegelijk gekoppeld kan worden om af te spelen en de XM3 niet. Als de XM3 nog te krijgen is zou ik daar persoonlijk gewoon voor gaan.
xPabloBokt schreef:Ik heb zelf de Sony WH1000-XM3 en ben daar enorm tevreden mee. Handig doosje erbij waardoor hij makkelijk en compact te vervoeren is, goede geluidskwaliteit en uitstekende noise cancelling. Zit fijn over mijn oren heen, niet te strak en een fijn kussen bovenop.
Kan anders idd ook de Bose Quiet Comfort aanraden, zelf geen ervaring mee maar wel mensen in mijn omgeving die er blij mee zijn.