Aankomende vrijdag ga ik met een vriendin en onze ouders naar een concert in Düsseldorf (Mitsubishi Electric Halle). Nou leek het ons leuk om van tevoren samen (simpel) uit eten te gaan. Niet te fancy, maar ook geen snackbar bij wijze van.
Vriendin eet geen vlees, wel vis. Verder geen specifieke wensen.
Ik had al wel een beetje gezocht op google maps maar ik dacht, heeft bokt misschien goede aanraders?
Ik wilde de Rheinturm noemen vanwege heel erg cool (ik schijn dat als 2-jarig peutertje heel leuk gevonden te hebben en ik wil nog wel eens terug) maar het is ook een tikkeltje duur. https://www.rheinturm.de/
Dusseldorf heeft een grote Japanse wijk. Hier kan je voor niet zo veel geld ontzettend lekkere ramen halen! Dat is eten waar vaak niet 1,2,3 aan wordt gedacht bij Japans eten maar erg lekker. Tussen de 10 - 15 euro heb je een grote bak ramen Ander lekker eten is daar ook zat te vinden trouwens in die wijk!
Dank voor de tips! Birdie & co klinkt lekker maar gaat al om 17u dicht zie ik. De Japanse wijk ga ik even naar kijken. Zit wel wat ver van de concerthal af...