Split ender???

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

vind je het de prijs waard?

nee
20 (95%)
ja
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 21


djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 16:55

ja.. kan je die dingen ook terugsturen? iets zoals: niet goed geld trug??

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-04 16:58

Annetje"]
[quote="djangogirl schreef:
nee juist niet Knipoog hij haalt de gespeleten haarpuntjes weg en de dode punten.

Haren zijn altijd al dood Haha! Levenloos zelfs, nooit geleefd, anders zou het ook pijn doen om het af te knippen.
Als je pluishaar hebt, of krulhaar denk ik dat ook dan de goede punten afgeknipt worden, omdat die er als het waren ook inkrullen dan.
[/quote]

ja duuh Tong uitsteken maar die puntjes waarbij n wit stipje zit die je er zo af kan trekken... die heten dode punten

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 16:58

Ik heb die reclame ook gezien en was eigenlijk ook wel geinteresseerd. Kapper is niet echt een optie, omdat ze idd niet luisteren en me veel en veel te duur zijn. Het is toch idioot dat je 25 euro moet betalen om het een beetje bij te laten punten?! Nu kun je wel zeggen: zoek een goedkopere kapper, maar dat heb ik al gedaan en dit is al de goedkoopste... :/ stom gezeur met dat haar ook altijd ... GRRRRR! (ben dus ook benieuwd of de split ender werkt)

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:08

15 EURO?
Hier betaal je 12 euro Lachen
Nu snap ik jullie standpunt Tong uitsteken

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 17:40

djangogirl schreef:
ja.. kan je die dingen ook terugsturen? iets zoals: niet goed geld trug??


Theoretisch gezien wel, maar daar doen ze verdomd moeilijk over Scheve mond

Wat die kapper betreft... Is dat rage of zo, niet luisteren in het noorden? Als ik hier 'puntjes' zeg, dan knippen ze me (na 320 x vragen of het niet te veel is) net genoeg ervanaf. Voor € 15 OK dan!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 18:05

Fairie"]
[quote="leentje schreef:
Dode punten en gespleten haren hebben een oorzaak, en die wordt niet weggenomen door dat apparaatje of wat het ook is.
Zorg dat je een goede verzorgende shampoo hebt en dat je regelmatig "de puntjes" laat knippen bij een kapper, dan pak je de oorzaak aan en zul je er veel meer geniet van hebben.
Oh ja, één goede kappersbeurt kan al een fantastisch resultaat hebben, als je haar er echt zo slecht aan toe is als je vertelt. En dat kost nog niet eens de helft van zo'n apparaatje....

Dan heb jij de reclame niet goed bekeken Knipoog

Dit apparaat haalt 3 milimeter van het einde van je haar af, de dode punt dus.
Ook de haren tussen door (de gespeleten uitsteeksels) snijd hij af.

Er kan dus nooit meer van je haar af gaan.

In princiepe moet het gewoon werken als je het systeem bekijkt, heel logisch eigenlijk.
[/quote]

Sterker nog, ik heb em helemaal NIET gezien *LOL*

En jij duidelijk wel, want je bent heeeeeeeeelemaal verkocht (laatste zin)

Dode punten zijn echt wel langer dan drie millimeter, en dan nog, zelfs al zou dat spul perfect alle dode punten verwijderen etc, als je het feit dat je dode punten krijgt niet aanpakt, zul je dat ding moeten blijven en blijven gebruiken, en op den duur zou je wel eens een erg kort kapsel kunnen krijgen...

Geen enkele technologie kan trouwens zo verfijnd zijn dat ze gespleten punten van gewone punten kan onderscheiden (misschien bestaat er wel zo'n technologie, maar die zal gerust een prijs hebben waar je steil van achterover slaat). Maw: het knipt gewoon alle puntjes af.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 19:14

Ik ga bijdehand doen Clown

TelSell schreef:
Heeft u genoeg van uw gespleten haarpunten? De Split Ender is de gemakkelijkste manier om van uw gespleten haarpunten af te komen. Het systeem is zeer gemakkelijk in gebruik.

Neem een pluk haar, leg deze in de Split Ender, stel de Split Ender in op de juiste richting en beweeg de Split Ender van de haarwortel naar de haarpunten. Het gepatenteerde micro-trim-systeem verwijdert de gespleten haarpunten terwijl de gezonde haren er gewoon langs gaan. De afgesneden punten worden opgevangen in het opvangbakje.

Gebruik de Split Ender om de paar weken en uw haar zal er ten allen tijden fantastisch uit zien. Split Ender werkt op batterijen.

Afbeelding

Pakket bevat:
- Split Ender
- Stileerkam
- Stileerclip
- Batterijen
- Gebruiksaanwijzing


Je kamt in feite met een dun kammetje je haar... Ik gok dat de punten gewoon afbreken vanwege de fijne tandjes...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-04 21:05

Nee, het is een groffe kam. De punten zijn bot, dus je haar zal niet gauw vastzitten.

samantha23"]
Ik ben er ook wel benieuwd naar.
Tyrza moet gewoon hier op bokt een verslagje maken als ze m heeft gebruikt. Clown
[/quote]


Is goed Haha! Maar dat zal niet op korte termijn zijn, want moeders moet dan aan het werk gezet worden. Ik ben niet zo handig en zo weet ik zeker dat het grondig gebeurd Lachen

[quote="leentje schreef:
Dode punten zijn echt wel langer dan drie millimeter, en dan nog, zelfs al zou dat spul perfect alle dode punten verwijderen etc, als je het feit dat je dode punten krijgt niet aanpakt, zul je dat ding moeten blijven en blijven gebruiken, en op den duur zou je wel eens een erg kort kapsel kunnen krijgen...


Er wordt in de gebruiksaanwijzing gezegd dat je dit om de minimaal 6 weken mag doen. Er wordt dus wel degelijk voor gewaarschuwd. En ook het UITDRUKKELIJKE verzoek om hun video eerst te bekijken alvorens zelf aan de slag te gaan. Leuk, mijn videorecorder heeft maanden geleden al de geest gegeven Boos!