Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eclair98

Berichten: 11604
Geregistreerd: 24-09-11
Woonplaats: Overijssel en Drenthe

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 15:49

Mijn overzichtje :DAfbeelding

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 20:20

Super leuke pakketten allemaal!

Siers83

Berichten: 7351
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Secret Santa Postcrossing-adventkalender 2023!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-23 20:37

Ik als stille meelezer vind de eerste editie geslaagd. Ik wilde het even afwachten omdat ik geen idee had wat het inhield maar nu ik het zo zie vind ik het wel erg leuk!

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-23 22:29

Wat leuk om te horen boeflover & Siers83. Jullie (& wie nog meer meeleest en denkt hee dat is leuk!) zijn meer dan welkom om aan te sluiten bij de volgende editie ook <3

Dat zal in basis hetzelfde gaan zijn ook, maar wel met de mogelijkheid nu om alles wat meer te verdelen door het jaar heen - dit keer was het vrij last minute nog allemaal - qua aankopen zodat het qua budget voor iedereen als het goed is goed te doen gaat zijn.

nevica

Berichten: 1001
Geregistreerd: 21-11-22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-23 10:44

Leuk om te lezen dat meelezers het ook geslaagd vinden! :D

Hierbij mijn late overzicht vanwege mijn enkel.

Hier alle stickers, stempels, washi tape, pennen, postzegels, postcard id stickers etc etc etc, wat was je creatief Mandy! <3
Afbeelding
En deze nog want die was gevallen en ik sta niet zo snel op. :+
Afbeelding

En alle kaarten. <3
Afbeelding

Overigens is dit niet alles want heb sommige kaarten en andere dingen al gebruikt maar wat ben ik onwijs verwend zeg. <3 Zeker een geslaagde editie. Jullie weten mijn feedback, ik zou graag wat meer gedeeld willen zien maar daar komen we wel weer uit. Op naar volgend jaar en Mandy, nogmaals onwijs bedankt voor alles! <3

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-23 12:14

Prachtig overzichtje ook nevica! Echt enorm goed verwend ook! Zoveel specialere/aparte kaarten ook qua design die ik nog nooit ergens gezien heb, heeft mandy echt leuk weten uit te halen. Ik zal mijn Disney box een dezer dagen ook nog even volledig op de foto zetten <3

Bij deze ga ik nu gelijk even een nieuwe oproep plaatsen!


Er is nog geen 2024 topic, maar de bedoeling is om gezellig door te gaan hiermee want we mogen best wel stellen dat deze eerste editie een succes was :j *\o/*. Aangezien we bij deze eerste editie wat last minute ermee begonnen zijn, gaan we voor de volgende editie in januari al lootjes trekken.

Misschien wat vroeg, denk je maar je bent niet verplicht om dan ook al meteen te starten met kopen natuurlijk…. Maar;
- voor de mensen wie dat wel leuk vinden
- ook om het financieel beter te spreiden
- en om zo tussendoor al wat te kunnen kopen als ze ergens tegen iets leuks ‘aanlopen’
- alsook vanwege de lange voorpret etc…

dan is het een fijne oplossing om al vroeg lootjes te trekken.

Zover ik weet gaat iedereen van de huidige groep ermee door, maar ik wilde dus vooral graag weten ook of er nog meer mensen willen aansluiten wie hier hebben meegelezen. Mocht dat antwoord JA zijn, hoor ik dit graag via pb *\o/*

Aanvullend:

Ook is elke nieuwe deelnemer van harte welkom om aan te sluiten in de groepsapp, waar we ook onderling elke dag alles deelden. Je kunt aansluiten per 1december of al eerder als je dat gezellig vind. Dit is geen vereiste natuurlijk; de bedoeling is wel om ook nog steeds gewoon gebruik te blijven maken van het topic (dus je bent hierin vrij om te kiezen wat je prettig vind). Voor de mensen wie meer actief in de app zijn en minder op bokt, gaan we afspreken dat deze wel 1x per zoveel dagen even een overzichtje plaatsen in het topic (of door iemand anders laten doen) en dat Elke deelnemer aan het eind van de Advent hier een leuk verslagje plaatst wel van wat ze hebben gehad, zodat het ook hier voor iedereen te zien is allemaal en we het zo kunnen afsluiten :j

De basis van het pakket zal ongeveer gelijk blijven, dat komt dan neer op: sowieso 12 dagen met minimaal 2 kaartjes (dus minimaal 24 kaartjes), aangevuld met andere dingen op de andere dagen maar net zo goed ook gewoon extra kaartjes bv (daar kun je bij deze eerste editie al inspiratie van opdoen ook van hetgeen wat gedeeld is geworden in het topic o.a. maar denk aan washi tapes, stickers, postzegels, stempels, pennen, etc etc). Iedereen mag via lootjes trekken ook wensen aan geven of aangeven als er dingen zijn waar ze bv. al meer dan genoeg van hebben, of whatever haha!

WildDreams

Berichten: 2426
Geregistreerd: 08-06-12
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-23 17:18

Zooo ontzettend leuk was het allemaal! *\%/* <3
Volgend jaar doe ik zeker weer mee! Iedereen heeft echt zulke mooie cadeaus gekocht/gekregen. Echt heel leuk <3

Ik mag cursebreaker dan ook ontzettend bedanken voor mijn prachtige advent. Ik ben zooo enorm verwend en het was echt een reden om uit bed te komen hahaha. Dankjewel <3 <3

Dag 24:
Afbeelding

En hier een overzicht van alles wat ik gekregen en nog niet gebruikt, gegeten of opgeruimd heb :):)
Afbeelding

cursebreaker

Berichten: 11459
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 12:18

Zo, nog even een laatste update!

- 2024 Postcrossing Advent! -


Ik wil volgende week zondag, 14 Januari, lootjes gaan trekken!
Ik heb ondertussen via PB een nieuwe aanmelding gehad: Welkom bij de groep!
Super leuk!

Mochten er nog meer mensen zijn die toch graag mee willen doen dit jaar,
aanmelden kan dus t/m zaterdag 13 januari!

edit:
Ik zal in de aanloop naar 14 januari ook een nieuw topic gaan aanmaken, waar ik in de OP even alle basis en regeltjes ga zetten, wat in principe niks nieuws is naast de huidige OP en wat ik onlangs nog in het topic erbij gezet heb. Dan kan iedereen nog een keer alles doorlezen en dan beslissen of ze echt mee doen of niet. Meedoen betekent dan uiteraard volledig akkoord gaan met die regeltjes/afspraken zodat het voor elke deelnemer hetzelfde is, eerlijk en duidelijk :j

Heb er zin in *\o/*