douchecabine plaatsen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

juval

douchecabine plaatsen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-23 11:06

wij willen onze douchecabine vervangen. Het sloopwerk is al gedaan, er hoeft niet opnieuw getegeld te worden en ook aan de waterleidingen hoeft niets te veranderen.

Het gaat dus puur om het plaatsen van een nieuwe douchebak en deze aansluiten op de bestaande afvoer, en het plaatsen van een eenvoudige cabine (90x90) met een draaideur.

Nu krijgen we een offerte van 16 uur werk en 250,- aan materiaalkosten (kit/pvc ed kleinmateriaal).

We schrokken dus nogal van de prijs. Is het normaal dat er zoveel tijd nodig is voor het plaatsen van een douche? heeft iemand hier ervaring mee?

Ik weet dat loodgieters duur en zeldzaam zijn, maar hier had ik niet echt op gerekend.

Ann_moi

Re: douchecabine plaatsen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-23 11:09

Wij hebben dit zelf vorig jaar gedaan en zijn al met al ook wel een uurtje of 15 bezig geweest om dit helemaal goed en netjes te maken. Vooral het stellen van de douchebak, en het netjes monteren is nog best lastig.
Ik kan me wel voorstellen dat iemand die het professioneel doet ook echt wel de tijd nodig heeft, al lijkt me dan 16 uur nog aardig ruim. Als je een beetje handig bent zou je het ook zelf nog kunnen proberen.