Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Sizzle schreef:Voor de twijfelaars hebben ze de ascedant uitgevonden. Mocht het toch nog net niet zijn dan kun je nog op je chinese teken terug vallen, dan hou je al je opties open.
Sorry, zal je topic niet verder vervuilen
_Mir schreef:Hey,
Ik ben een "grensgeval " qua sterrenbeeld. Ik ben benieuwd bij welke ik nou hoor, want heb trekjes van beide tekens. Had gelezen dat dit aan het tijdstip van geboorte ligt.
Iemand die me verder kan helpen?
Alvast bedankt
Sizzle schreef:Voor de twijfelaars hebben ze de ascedant uitgevonden. Mocht het toch nog net niet zijn dan kun je nog op je chinese teken terug vallen, dan hou je al je opties open.
Winged schreef:Tjah, een horoscoop kan heel algemeen zijn. Maargoed, houdt t soms ook grappig.
Ik denk dat TS bedoelt dat ze vaak bij x-tijdschrift sterrenbeeld A is en bij z-tijdschrift sterrenbeeld B. Je kan je sterrenbeeld vaak online wel berekenen via bijvoorbeeld https://www.catharinaweb.nl/astrologie/sterrenbeeld.htm
Nielojram schreef:anjali schreef:Ik doe aan astrologie. Ik heb deze site even getest en hij klopt. Dus ts je kunt daar je gegevens invullen en dan krijg je je sterrenbeeld.
Wat zijn precies de keurmerken en/of certificaten, diploma's waaraan je moet voldoen om ' aan astrologie te doen'?
Suzanne F. schreef:Ik ben ook een randgeval maar ik ben duidelijk een Schorpioen en geen Weegschaal.
_Karlijn schreef:Ik heb er weleens over nagedacht. Mijn moeder is 2 weken eerder dan de uitgerekende datum ingeleid dus ik dat maakt mij dan een (laten we zeggen) Weegschaal. Was ik op de uitgerekende datum gekomen, was ik een echte Schorpioen geweest. Was m'n karakter dan ook zo anders geweest?
_Karlijn schreef:Suzanne F. schreef:Ik ben ook een randgeval maar ik ben duidelijk een Schorpioen en geen Weegschaal.
23 oktober?zelfde "geval" maar dan andersom, ik ben meer Weegschaal.
In het ene tijdschrift loopt de Weegschaal tot 22 oktober en het andere tijdschrift loopt Weegschaal tot 23 oktober (zoiets geloof ik).
Ik heb er weleens over nagedacht. Mijn moeder is 2 weken eerder dan de uitgerekende datum ingeleid dus ik dat maakt mij dan een (laten we zeggen) Weegschaal. Was ik op de uitgerekende datum gekomen, was ik een echte Schorpioen geweest. Was m'n karakter dan ook zo anders geweest?