stoppen of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

stoppen of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-04 20:51

haaj allemaal!!

ik heb nu dus 5 verxorgpaarden Bloos! waarevan ik er met3 echt iets doet, naar een daarvan gaan we alleen als we zin hebben (ik en eva/LovingTweety) van haar zijn ook die andere 2. maar dat is bijzaak

bij mijn anderen 2 verzorgpaardjes heb ik dus vaste dagen voor de een dinsdag, woensdag en zaterdag dat is dus voor schimmel

en de ander, iris doe ik altijd op vrijdag.

nu begin ik het heel erg druk te krijgen. en moet ik er dus wel met 1 stopen/dag minder doen. ik had dus het idee om met iris te stopen, daar heb ik nl de slechtste band mee. dus ik kom daar op stal, was van plan het te gaan vertellen.. dus ik zie iris in het land staan.. komt ze hinikend naar me toe gerend ( Scheve mond die band is er dus zeker wel!).. ik heb het er die dag veder niet meer over gehad..

ik ging er dus goed over nadenken, of ik wel met haar moet stoppen.

en toen bedacht ik me, schimmeltje staat te koop, ze is nu tijdelijk kreupel, maar daarna word er weer een nieuw baasje voor dr gezocht.

ik zou dus wel tijdelijk met iris willen stoppen, maar dat gaat zo moeilijk. want ik kan dan moelijk ineens weer aankloppen van hooi, ken je me nog.. bezwaar als ik iris weer 1 dag in de week ga rijden Verward

schimmel kan ik ook bijna niet 1/2 dagen minder doen, want de moeder van de eigenares doet haar al 2x in de week, en dat is ook niet alles voor haar, want als we dan strax ook weer mogen rijden krijgt ze dus 3 of 4 dagen in de week geen beweging... Schijnheilig

dus.. mijn vraag aan jullie is:

wat zouden jullie doen?

p.s. ik hoop dat jullie het een beetje snappen Verward

Blijenata
Berichten: 371
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 21:50

Ik heb ook wel is aardig wat paarden gedaan, maar opeens gingen er een boel weg (dus had ik het weer rustig), maar als het er bij jouw niet zo uit ziet, dan zou ik gewoon heel goed nadenken.

Als ik het toch te druk krijg en het lukt niet meer, stop ik altijd met het paard waar ik het laatst mee ben begonnen want dat vind ik het eerlijkst voor de andere paarden + eigenaren, maar ik zou er in ieder geval goed over nadenken

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 21:18

ja, dta was iris, en dat was ik ook van plan, maar ik wil gewoon dat schimmeltje weg gaat, want ik word nu eigenlijk een soort van aan het lijntje gehouden

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:14

HorseyLover schreef:
ja, dta was iris, en dat was ik ook van plan, maar ik wil gewoon dat schimmeltje weg gaat, want ik word nu eigenlijk een soort van aan het lijntje gehouden

je zegt hier zelf het antwoord al eigenlijk.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:52

Ik begrijp je verhaal misschien niet helemaal. Maar als die schimmel toch weg gaat, kun je dan niet beter met hem stoppen? Anders stop je met Iris en zit je een tijdje later helemaal zonder bijrijdpaard.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:01

Ik ken het een beetje. Ik zat op een gegeven moment met een bijrijdpaard en een huurpaard. Ik moest min 3 x in de week naar mn bijrijdpaard, maar ik wou ook nog tijd besteden aan mn huurpaard. Bijrijdpaard kostte zoveel tijd, zodat ik geen tijd meer had voor andere dingen of mn huurpaard. Ik heb toen ook besloten om haar 1x in de week te berijden, aangezien ze ook een paard was met gebruiksaanwijzing. Knipoog
Gewoon dus alle voor en tegens op een rijtje voor jezelf zetten en evt. een planning maken wanneer je wat kunt doen.
Afbeelding