Jpg ipad foto omzetten daar pdf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Jpg ipad foto omzetten daar pdf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 09:55

Ik moet (omdat post.nl een belangrijk ondertekend document is kwijtgeraakt -:(- ) vandaag een paar jpg ipad gemaakte fotos omzetten naar pdf. Zodat een instantie ze kan uitprinten.

Ik heb alleen een ipad en mijn oudere android telefoon tot mijn beschikking.

Hoe krijg ik die omgezet?

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Jpg ipad foto omzetten daar pdf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 09:57

Waarom moet je dit omzetten naar .pdf? .jpg kun je ook gewoon printen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 09:59

Ip afdrukken of printen drukken en dan opslaan. Dat printen hoeft niet echt, maar dan kan je opslaan als pdf via afdrukken.

Op de plek waar je de printer kan kiezen kan je dan kiezen uit de optie opslaan als pdf.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:01

Een pdf creëer je door een ander bestand te "printen". Als je zoekt op printen naar pdf dan vind je waarschijnlijk concretere resultaten en uitleg dan door te zoeken op omzetten naar pdf.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:03

Foto openen, druk af, dan dan op het deel-pijltje klikken. Dan slaat ie het op als pdf bestand.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 10:17

Waarom omzetten? Omdat de instantie alleen pdf geprint krijgt. En me vraagt of ik het kan omzetten. En ik blijf steken met een adobe account op twee paginas omzetten en daarna vertikt hij het verder. Ik moet er nog 3 doen.

Via printen krijg ik de optie omzetten naar pdf niet in beeld -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:24

https://www.appletips.nl/ios-10-pdf-bestanden-maken/
Eigenlijk is het zelfs nog iets eenvoudiger, ipv het inzoomer zoals deze pagina omschrijft kan je op dat moment doen wat 8nnemiek omschrijft.
Gewoon even googlen op "printen" ipv "omzetten" en dan heb je deze in twee seconden gevonden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 10:35

Met wat geworstel gelukt, maar daarna opslaan bij fotos lukt gewoon niet. Ik heb alle opties behalve opslaan :? Ik heb ze een voor een naar mezelf moeten mailen 8)7 om ze daarna als bestand op te slaan. En vervolgens de instantie terug mailen en dan een voor een de bestanden toe moeten voegen.

Als post.nl nu niet een voor veel geld aangetekend verstuurde enveloppe was kwijt geraakt was dit niet nodig geweest. -:(- _-:(

Maar hopelijk hoor ik vandaag terug dat het goed gegaan is. Ze maken nu al een uitzondering door het uit te printen _/-\o_ daarvoor is gister toestemming gegeven door een hogere baas. Het is al een ingewikkelde procedure maar als post.nl dan ook nog dingen kwijt maakt en het indienen is vandaag de laatste dag. Dan moet er dus een noodsprong gemaakt worden.

Dank voor de hulp. Ik was hier zelf niet uitgekomen :n
Laatst bijgewerkt door karuna op 23-08-23 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:37

En als je er nou gewoon een knipsel van maakt? Heel simpel gedacht hoor.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:38

Mail maar naar mij dan zet ik hem zo even om voor je met indesign. Ik pb je mijn mail.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 10:40

Het is gelukt gelukkig inmiddels (tenminste dat hoop ik :+ ) maar bedankt voor het aanbod :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:41

Ah fijn!!!!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 10:41

Pdf’s kun je niet bij foto’s opslaan omdat het geen fotobestand is. Volgende keer gewoon even in de iCloud, in ‘bestanden’ opslaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 10:44

Daar kwam ik ook achter, ze staan nu bij bestanden. Het was gemakkelijker geweest als ik de losse mails had kunnen samenvoegen tot een uitgaande mail. Maar helaas. :')

Ik hoor vandaag terug van ze of het hun nu wel lukt. Ik zal blij zijn als dit achter de rug is. Nog een laatste hobbel, maar dat wordt extern geregeld tussen twee bedrijven gelukkig. Daar ben ik tussenuit gehaald als schakel *\o/*.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 15:54

Gelukkig, bevestiging gekregen dat ze nu het juiste formaat hebben ontvangen. Dan heeft het na 1,5 dag worstelen en hier navragen uiteindelijk toch zijn effect gehad. *\o/*

Chinas

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 17:08

Fijn dat het gelukt is!
Jij hebt hier niks meer aan, maar anderen misschien wel. De site ilovepdf kan dit doen met echt een paar simpele klikken! Ik vind pdf’s vaak erg rottig werken/bewerken. Maar die site kan praktisch alles met pdf bestanden. Dus ook andere type bestanden naar pdf omzetten.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-23 19:29

Chinas schreef:
Fijn dat het gelukt is!
Jij hebt hier niks meer aan, maar anderen misschien wel. De site ilovepdf kan dit doen met echt een paar simpele klikken! Ik vind pdf’s vaak erg rottig werken/bewerken. Maar die site kan praktisch alles met pdf bestanden. Dus ook andere type bestanden naar pdf omzetten.

Let wel even op dat je dit NIET doet met vertrouwelijke documenten (en andere zaken waarvan je liever niet hebt dat ze over het internet zwerven). De beveiliging van dit soort websites is over het algemeen niet om over naar huis te schrijven.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-23 20:25

En het waren ook vertrouwelijke documenten. Daarom baal ik extra dat post.nl ze is kwijt geraakt. Waar zijn nu mijn gegevens?

Ik had die site met zoeken gevonden maar durfde het niet te gebruiken hiervoor :n