Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Gnome schreef:Naar mijn idee logisch dat je ervoor moet betalen. Op basis van jouw informatie hebben zij kosten gemaakt voor het slot. Dat blijkt nu onnodig. Misschien dat je nog opheldering kunt krijgen bij de andere garage die aangaven dat het in het slot zit.
ElCamino schreef:Tja, je geeft verkeerde informatie en daar zijn zij vanuit gegaan. Maar vindt het ook beetje raar dat zij daar blind vanuit zijn gegaan en dat slot bestellen zonder eerst zelf te kijken.
Mijn ex heeft een autodemontagebedrijf en gaat nooit meer uit van wat klanten zelf denken, dat heeft teveel gezeur opgeleverd. Teveel mensen "denken" nl te weten wat het is, je gaat daar zoeken en komt erachter dat het iets totaal anders is...en ja, gemaakte kosten moeten betaald worden, veel dingen hebben garages nl niet zelf op voorraad en moet ook besteld worden.
En wat betreft die andere garage.... je was daar geen klant, ik zou er gewoon niet meer heen gaan en het laten rusten. ws hebben ze het slot toen niet eens besteld, want ze waren er niet eens aan begonnen...
lique68 schreef:Wij hebben zelf een garage bedrijf, het slot, kan als het speciaal besteld is, soms niet meer terug naar de leverancier, is niet vaak het geval eerlijk gezegd, maar het kan voorkomen inderdaad.
Ik zou het slot wel afnemen als je er toch voor moet betalen, kan je het alsnog verkopen via marktplaats of wat dan ook, of bewaren voor als het wel een keer vervangen moet worden, niet wel betalen en niet meenemen! Als de garage het een bijdrage noemt en zegt dat het niet het hele bedrag is voor het slot, zou ik het adh je kenteken opzoeken via google etc. om te kijken wat het slot kost.
Liannetje86 schreef:Ik vind het niet logisch.
Zij sturen het retour, krijgen het geld terug, dus klaar. Als ze extra verzendkosten hebben, prima... Maar dan echt een beperkt bedrag. En eigenlijk vind ik dit nog het risico van het ondernemerschap. Als ik een foute bestelling maak bij de bakker en het moet anders weggegooid worden, ander verhaal, maar iets wat ze retour sturen, hun geld voor terugkrijgen.... TJah..